جاذبه های دیدنی قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


درصورتی که شما هم شخصی میباشید که عشق بسیار متعددی به جای های تاریخی دارید می بایست بیان‌کنم قبرس شمالی سرشار از جاذبه های جذاب میباشد. به جهت عمر تاریخی، برخی از جاذبه‌ های جانور در قبرس شمالی از التفات بالایی برخوردارند که آوازه جهانی آن‌ ها این التفات را نشانه می‌ دهد. دیدنی میباشد بدانید جالب های این مرزو بوم آنقدر زیباست که به آن کنیه آفرودیت یعنی خدای زیبایی ها را داده اند. فرهنگ وتمدن و عمر این مرز و بوم گشوده می‌گردد  مهاجرت به قبرس شمالی به سالها پیش که محل تردد بازرگانان بوده میباشد. درین نصیب لیستی از جای های جذاب این جزیره ترتیب داده ایم تا در شکل مهاجرت یا این که سفر بتوانید از این جاذبه لذت ببرید.

قلعهٔ کیلر

این قلعه باستانی در شمال قبرس واقع گردیده و یک کدام از نمادهای تاریخی و فرهنگی حوزه‌ میباشد. معماری باستانی و سابق کلیر، یکی‌از نمادهای تاریخی این ناحیه میباشد و سبب جلب اعتنا گردشگران و بازدیدکنندگان از سراسر عالم گردیده‌است.

 

شهرهای تاریخی

شهرهایی مانند فاماگوستا (گروپیوس) و کایا (گیرنه) جزو با عمر ترین شهرهای این جزیره می‌باشند. این شهرها با خیابان ‌های سنگ فرش و معماری سابق جذابیت متعددی دارا هستند و گردشگران اکثری را جذب می نمایند.

اثر ها باستانی

قبرها، آمفی‌تئاترها و بازارهای باستانی مثلا اثر ها اساسی تاریخی قبرس شمالی میباشند که جزو پرطرفدارترین نصیب توریسم محسوب می گردند.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: