معاش در نیوبرانزویک
نوشته شده توسط : mgh


معاش در نیوبرانزویک
این نوشته‌ی‌علمی موعظه قانونی برای حل و فصل توفیق آمیز مسائل روزانه و معاش در استان نیوبرانزویک میباشد. درین نوشته‌علمی می‌توانید داده ها تماس با هر تاکسی خدماتی که برای آغاز معاش نو خویش در نیوبرانزویک می‌خواهید را ، درحال حاضر چه قصد جنبش به شهر سنت جان، شهر های فردریکتون، مونکتون و یا این که چه قصد دیدن از بخشها  مهاجرت به قبرس شمالی فضا را داشته باشید را پیدا خواهید کرد.

داده ها همگانی راجع به نیوبرانزویک
سایت قانونی سفر استانی: gnb.ca

سایت قانونی شهر فردریک: fredericton.ca

وبسایت قانونی سایت سنت جان: saintjohn.ca

پژوهش های کلی جامعه New Brunswick: gnb.ca

نگهداری های بهداشتی در نیوبرانزویک
ساکنان همیشگی نیوبرانزویک حق اخذ محافظت های بهداشتی نخستین را دارا‌هستند. برای اخذ سرویس ها درمانی ، بایستی در راس درمانی نیوبرانزویک نام نویسی فرمایید. این نکته دارای اهمیت میباشد که هرچه سریعتر بعداز ورود به نیوبرانزویک مبادرت فرمائید.

پیش از ورود به نیوبرانزویک ، مقطع انتظار سه ماه مایحتاج میباشد که دارای شرایط اخذ سرویس ها درمانی بی نقص باشید. اعتقاد نتیجه ها فرمایید که بیمه درمانی محرمانه دارید تا درین زمان انتظار سه ماهه در مواقع اضطراری ، شما و خانواده خویش را پایین پوشش قرار دهد.

می‌توانید هیبت های نام نویسی و داده ها مازاد راجع به سرویس ها پزشکی در نیوبرانزویک را در لینک و پیوند پایین پیدا فرمایید:

www2.gnb.ca

اشتغال در نیوبرانزویک
برای شغل رسمی در نیوبرانزویک ، بایستی شماره بیمه تأمین اجتماعی خویش را (SIN) ، یک شماره نام نویسی 9 رقمی که کلیه نیروی کار به صورت رسمی نیاز به فعالیت در هرجا در کانادا دارا‌هستند ، درخواست فرمائید. برای دستیابی داده ها در خصوص طرز انجام و تهیه نمودن SIN ، به نشانی servicecanada.gc.ca رجوع نمایید.

همینطور می‌توانید جهت کسب اطلاعات در زمینه ی طرز اخذ شماره SIN خویش با سرویس ها کانادا با شماره 1-800-0- 1-800-622-6232تماس بگیرید. بعد از تهیه نمودن شماره SIN خویش ، اساسی میباشد که اعتبار مدارک تان را بررسی نمائید. بدین ترتیب ، کارفرمایان کانادایی قوی به فهم صلاحیت و تجربیات شما در مقایسه با استانداردهای کانادایی خواهند بود. برای دستیابی داده ها بیشتر درخصوص محاسبه مدارک دارای اعتبار خویش با راس کانادا برای اعتبارهای در بین المللی تماس حاصل نمایید یا این که به تارنما پایین مراجعه نمائید: www.cicic.ca

در شرایطی‌که یک بازرگان میباشید ، بایستی برای جاری ساختن این بیزنس در نیوبرانزویک جواز بگیرید. برای صدور گواهینامه بیزنس ، با تماس با کمپانی Red Seal که یک سازمان صدور گواهینامه کسب و کار در سراسر مرزوبوم میباشد می‌توانید به نشانی red-seal.ca مراجعه نمایید. در شکل بایستگی ، برای رشته خویش در سازمان تهیه استان مطلوب نام نویسی فرمائید. بایستی بتوانید آنها‌را در دفترچه تلفن خویش یا این که با جاری ساختن جستجوی آنلاین پیدا نمائید.

توان های زبانی
برای بهبود اشتغال ، بایستی به انگلیسی یا این که فرانسوی مسلط باشید. نام نویسی در کلاس های لهجه برای بهبود مهارت های انگلیسی یا این که فرانسوی می‌تواند امداد کننده باشد. بیشتر مرکزها محلی و مؤسسات نظام آموزشی کلاسهای گویش ارائه می‌دهند.

دقت: در حالی که کانادا یک مرزوبوم دو زبانه (فرانسوی و انگلیسی) میباشد ، نیوبرانزویک فقط استان قانونی دو زبانه میباشد. این بدان معناست که هر دو گویش فرانسه و انگلیسی به صورت روزمره در مدرسه های ، خانواده و معاش ومحل شغل به کارگیری می گردند و در همگی استان ها و کشور های دیگر یک لهجه بطور عمده از گویش دیگر به کار گیری میگردد. براین اساس ، برای هر نو وارد نیوبرانزویک داشتن مهارت در هر دو گویش بسیار اثرگذار خواهد بود.

رزومه شما
پیش از آغاز جستجوی فعالیت در کانادا ، اعتقاد نتایج نمائید که سوابق کاری شما آپدیت بوده و از اعتنا و صدق آن برای نظارت خطاهای هجی و گرامری آن را به اعتنا نظارت نموده اید. بخش اعظمی از ارگانهای ارائه دهنده سرویس ها هجرت سرویس ها تایپ کردن و پوشش طومار ها را برای شما در این باره کمک میدهند.

جستجوی کار
تعدادی موتور جستجوی آنلاین دوستداشتنی برای مرور پست های شغلی و یافتن فعالیت در کانادا وجود دارااست. مشهورترین آن ها مشمول Craigslist ، Monster ، و Bank Bank of Job Job دولت کانادا میباشد.

استان نیوبرانزویک همینطور یک منبع شغلی آنلاین باورنکردنی را در وبسایت www.nbjobs.ca ارائه می‌دهد که میتوانید در آنجا پست های شغلی را کاوش فرمائید ، با کارفرمایان تماس حاصل نمایید و از معاش و شغل در نیوبرانزویک باخبر گردید.

دقت: جستن عمل میتواند به مجال نیاز داشته باشد ، بدین ترتیب در حالی که در‌پی اشتغال میباشید ، می بایست از جانبداری الی جامعی بهره مند باشید.

نکته: در یافتن شغل ایراد دارید؟ با شغل داوطلبانه تجربیات فعالیت کانادایی را بدست آورید! داوطلبانه راهی خوب برای سرگرم شدن در جامعه نو شما و خریداری نمودن تجارب شغل از سازمانهای کانادایی میباشد. مجال های داوطلبانه از روش بیشتر مرکزها جامعه یا این که مجله محلی شما در دسترس میباشد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: