نوشته شده توسط : mgh


آیا جزیره پرنس ادوارد برای هجرت مطلوب میباشد؟
این جای ایده آل برای علم آموزی، معاش، عمل و تشکیل خانواده میباشد. PEI مجال‌های شغلی و یک جامعه تجاری را ارائه می‌دهد که از کارآفرینان پناه می‌نماید. علم آموزان از بیشتراز 60 مرزو بوم به PEI می‌آیند تا یادگرفتن جايگاه یک را مهاجرت به قبرس شمالی  تجربیات نمایند.

آیا ساکنان جزیره پرنس ادوارد انگلیسی حرف می‌نمایند؟
در PEI انگلیسی گویش مهم میباشد. البته لهجه فرانسه هم ترویج داراست. درواقع یک استان دوزبانه به حساب می‌آید.

آیا علم آموزی در پرنس ادوراد بدون‌پول میباشد؟
فراگیری همگانی برای همگی ساکنین و مهاجران تا کلاس 12 مجانی میباشد. البته در دانشکده مشروط به اخذ بورسیه تحصیلی میباشد.

آیا برای علم آموزی در استان پرنس ادوارد محدودیت سنی وجود دارااست؟
شرط سنی برای مدرسه ها این جزیره دربین 6 تا 18 سال میباشد. همینطور برای اخذ روادیدِ تحصیلی دانشگاهی اشخاص میان 18 تا 35 سال شانی بالاتری دارا‌هستند.


رسیدگی بدون نقص حالت علم آموزی در کبک
معرفی استان کبک کانادا
مطرح ترین استان کانادا محسوب میشود و فی مابین 13 استان دیگر این سرزمین بسیار پرجنب‌وجوش و سرزنده میباشد. سیستم آموزشی‌اش زبانزد بخش اعظمی از مشتاقان علم آموزی در کانادا میباشد و برای همین به‌تیتر سومی مقصد دوست داستنی دانشجو ها دربین‌المللی شناخته می‌گردد.

 

در شرایطی که بخواهید با جامعه فرانسوی گویش کانادا آشنا گردید و احاطه بدین لهجه را در خویش تقویت نمائید، کبک شایسته ترین گزینش میباشد. یک ششم مساحت کانادا را به خویش تخصیص داده و قرارگیری آن در شمال مدار قطبی خصوصیت‌های طبیعی جالب را به آن بخشیده میباشد. همینطور جنوب آن قربت متعددی به نیویورک ایالات متحده داراست و در غرب به خلیج هادسون می رسد.

ایالت کبک در یک نگاه

پایتخت ایالت

کبک سیتی

جمعیت

8465

لهجه قانونی

فرانسه

شعار

اینجانب به خیال و خاطر می آورم

آب‌وهوا

فصل‌تابستان‌های معتدل و فصل زمستان‌های سرد

هزینه معاش ماهانه

1570 دلار کانادا (سوای به حساب آوردن هزینه مسکن)

اجاره منزل

845-1300 (دلار کانادا)

مزایای علم آموزی در کبک
کبک به جهت با کیفیت فراگیری، هزینه‌های تحصیلی مقرون به‌صرفه و هزینه‌های معاش ارزانتر نسبت به بقیه ایالت‌ها یک کدام از آیتم‌های ادامه علم آموزی در کانادا به حساب میآید. همینطور نرم‌افزار‌های کوتاهترش در میان دانشجو ها فی مابین‌المللی در سطح جهانی شناخته گردیده‌است.

این موردها در کنار اکثری از مزایای دیگر قرار میگیرد. یکی مهم ترین تفاوت‌های اساسی و بهتر علم آموزی در استان کبک اپلیکیشن PEQ میباشد که اختصار عبارت The popular Quebec Experience Program میباشد. همین نرم‌افزار رقابت علم آموزی در‌این استان را ارتقا داده میباشد. زیرا به آنان اذن می دهد به‌راحتی بعد از اتمام روزگار علم آموزی برای اقامت دایم از درون کبک درخواست دهند. به‌این مورد ها قابلیت ارائه لیسانس طی 3 سال را نیز اضافه نمائید.

 

بخشها آموزشی کبک براساس گویش انگلیسی و فرانسوی
بیش تر از 80 درصد جمعیت کبک به لهجه فرانسه کلام می‌نمایند. همینطور لهجه فراگیری نیز به حساب می‌آید. زیرا منشور لهجه فرانسه در استان کبک میگوید که چه در مدرسه ها دولتی و چه در مدرسه های سری همگی کودک ها می بایست تا نقطه نهایی عصر دبیرستان به گویش فرانسوی فراگیری ببینند.

ولی یک استثناء وجود دارااست. باتوجه به اینکه فرآیند هجرت علم‌آموزی بدین استان ارتقا پیدا کرده تعداد مدرسه های انگلیسی لهجه نیز در کبک روندی رو به پرورش داشته میباشد و قابلیت و امکان علم آموزی با لهجه انگلیسی در کبک را برای کودک ها مهیا می‌نماید. البته حین علم آموزی کلاس‌های فراگیری لهجه فرانسه نیز برایشان برگزار میگردد.

 

نقشه‌ای که در صدر آمده میباشد ترازو پراکندگی مدرسه ها انگلیسی گویش و فرانسه گویش را نشانه میدهد. بخشی از نقشه کانادا که در کناره سمت چپ بالای تصویر تبارک و پر رنگ گردیده‌است، نمایانگر جنوب کبک میباشد. مدرسه های انگلیسی لهجه در کبک با نقاط سرخابی علامت داده می گردند و مدرسه های فرانسوی لهجه با نقاط آبی رنگ. همان طور که می بینید اکثر مدرسه ها انگلیسی لهجه در کبک در ناحیه مونترال می‌باشند. اگرچه این مدرسه های در سراسر کبک وجود دارااست.

علم آموزی در مدرسه ها کبک چه مراحلی داراست؟
در صورتیکه بخواهید فرزند خویش را در یکی‌از مدرسه های انگلیسی‌ لهجه کبک تصویب‌اسم نمایید، می بایست بدانید که مقررات متفاوتی با وضعیت علم آموزی در مدرسه های کانادا داراست. پروسه ذیل را درنظر بگیرید:

ارسال درخواست به حوزه‌ نظام آموزشی
کامل شدن هیبت درخواست
فراهم‌سازی مدارک ما یحتاج و ضمیمه آن‌ها به هیبت درخواست
ارسال طومار تایید از مکتب به وزارت نظام آموزشی
انتظار برای اخذ طومار کتبی سود درخواست
این تمایل به شکل کتبی به شما استحضار داده میگردد و معمولا در صورتی کلیه مدارک و فرآیند را مبتنی بر نرم افزار ایفا داده باشید، پیاله بازه زمانی 10 روز کاری درخواست شما پردازش میگردد. به شرط کامل شدن مدارک، درخواست‌ها طی ۱۰ روز کاری پردازش می گردند.

عصر سژب در کبک چیست؟
پیش از آنکه به علم آموزی در کالج‌ها بپردازیم. بایستی درباره یک تفاوت بسیار اساسی حالت علم آموزی در استان کبک با بقیه بخش ها کانادا سخن کنیم.

در سراسر کانادا و همینطور عالم اشخاص با نقطه پايان تحصیلات دبیرستان وضعیت ورود به دانشگاه یا این که دانش کده را پیدا می‌نمایند. البته در استان کبک این حالت نیست و بعد از زمانه مکتب می بایست در دانش کده‌هایی به اسم سژب ادامه علم آموزی دهند. زمان مجال این عصر تحصیلی متغیر میباشد و باتوجه به نوع فن گزینش می‌گردد.

خصوصیت‌های زمان سژب در موردها تحت خلاصه میشود:

سن ورود بدین زمان از 17 سال شروع میگردد.
در گروه دانش گاه‌های دولتی کبک قرار می گیرد.
برای ورود بدین زمان می بایست روادیدِ تحصیلی داشته باشید.
گواهی آن DCS هم اندازه دیپلم میباشد.
پیش‌نیاز ورود به دانش گاه و بازار شغل میباشد.
لیست دانش گاه های کبک
برگزیدگان و مهم‌ترین دانش کده‌های کبک کدامند؟ این مرکز ها آموزشی آیا در بین شایسته ترین دانش کده های کانادا قراردارد؟ ما برای جواب بدین پرسش معیارهای تحت را در حیث گرفته‌ایم:

دارنده مجوزهای ما یحتاج از یادگرفتن بهتر کانادا باشد.
در مقاطع مدرک کارشناسی، فوق‌مدرک کارشناسی و دکتری دانشجو بپذیرد.
بر عصر‌های آنلاین و یادگرفتن از رویکرد به دور متمرکز نباشد.
برای دانشجو ها فرنگی مطلوب باشد.


دانش کده مک گیل
در لیست شایسته ترین‌های دانش گاه‌های کبک نخستین میباشد. خیر‌فقط اولیه و خوب میباشد که دوست داستنی‌ترین موسسه آموزشی کانادا و استان کبک به حساب می آید. علاوه‌بر اینکه جزء شایسته ترین‌ها و محبوبترین‌ها میباشد که یکی‌از دیرین‌ترین کالج‌های کانادا به شمار می‌رود.

ورود به دانش گاه مک‌گیل با دقت به نوع حرفه، بازه زمانی مختلف میباشد. برخی مستلزم ارائه مدارک مشخص و معلوم میباشد و برای بعضا از حرفه‌ها امتحان ورودی درنظر گرفته‌اند. درحال‌حاضر 30 درصد دانشجو ها این دانش کده از 150 میهن جهان آمده‌اند. برای همین جايگاه در آغاز را از لحاظ تنوع فرهنگی دارااست. همینطور یک مورد مطلوب برای علم آموزی با لهجه انگلیسی در کبک میباشد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: