آیا برای علم آموزی حرفه دستمزد در ترکیه به روادیدِ دانشجویی نیاز میباشد؟
نوشته شده توسط : mgh


آیا برای علم آموزی حرفه دستمزد در ترکیه به روادیدِ دانشجویی نیاز میباشد؟
برای هجرت تحصیلی به ترکیه در هر حرفه‌ای، کلیه دانشجو ها فرنگی می بایست روادیدِ دانشجویی بگیرند. بدین ترتیب بعداز آنکه از کالج خویش طومار تایید اخذ کردید می بایست جهت دریافت روادیدِ تحصیلی مبادرت مهاجرت به قبرس شمالی  فرمایید.

آیا خارج از‌التحصیلان دستمزد بقیه کشورها میتوانند در ترکیه عمل نمایند؟
آری. درصورتی‌که در عصر معادلسازی کمپانی نمایید. بعداز این زمان بایستی به بازه زمانی 3 سال زمان کارورزی بگذرانید تا جواز مورد نیاز برای اشتغال به‌تیتر یک نماینده قانونی رسمی را در ترکیه داشته باشید. اما مشاوران حقوقی نیازی بدین عمل ندارند و صرفا با داشتن دعوتنامه کاری می توانند درگیر به فعالیت شوند.

آیا می‌توانم در ترکیه دستمزد میان الملل بخوانم؟
آری. فن حقوق و دستمزد در میان‌الملل جزء حرفه‌های پرطرفدار ترکیه میباشد.

لهجه علم آموزی حرفه دستمزد در ترکیه چیست؟
حرفه وکالت در ترکیه به دو گویش ترکی و انگلیسی ارائه می‌گردد.


تبدیل روادیدِ توریستی به کاری، تحصیلی یا این که اقامت دایم در کانادا
پیش از هرچیز اولی چیزی که بایستی به آن دقت کرد این میباشد که روادیدِ بازدید‌کننده به‌تنهایی روادیدِ هجرت همیشگی وجود ندارد. به این ترتیب، اساسی میباشد که مطمئن گردید هنگام بازدید از کانادا، آنچه را که برای تغییر و تحول شرایط اقامتی خویش مایحتاج میباشد، دارید.
باتوجه به ضابطه کانادا بر پایه ی قابلیت اخذ روادیدِ ورک پرمیت بعد از ورود به کانادا با روادیدِ توریستی، ایرانیان تا سال 2025 میلادی، می توانند از این مجال طلایی به کارگیری نمایند. غرض از این تبدیل اخذ اقامت رسمی در کانادا و درنهایت تبدیل شدن به یک مقیم دایم یا این که شهروند میباشد.
دقت داشته باشید این ضابطه درحالی به شما اذن میدهد در طول بازدید برای حالت دیگری درخواست دهید، که حالت موردنیاز را رعایت نمائید. پس بیایید درباره‌ی آن سخن کنیم.

تبدیل روادیدِ توریستی به کاری در کانادا
تجارب اخذ روادیدِ توریستی کانادا سوای سوابق مسافرت!
حال می‌رسیم به بعداز اخذ روادیدِ توریستی کانادا و وضعیت تبدیل آن به روادیدِ کاری یا این که به عبارتی work permit! طبق رسمی که اداره هجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در سال 2023 ذکر کرد، اشخاصی که روادیدِ توریستی دارا‌هستند، میتوانند برای جواز فعالیت (بعداز اخذ عمل دارای شرایط) درخواست دهند. واپسین مهلت استعمال از این ضابطه، تا 28 فوریه 2025 میباشد. این ضابطه یک‌توشه در سال 2023 ثبت شد و تا فوریه 2024 ادامه داشت و بعد از آن تمدید شد و تا سال 2025 ادامه‌دار خواهد بود.

 

درخواست برای تبدیل روادیدِ توریستی به کاری، در خاک کانادا اجرا میگردد و می بایست موقعیت ذیل را داشته باشید:

حالت بازدیدکننده معتبری را داشته باشید.
یک سفارش شغلی دارای اعتبار پیدا نمائید. (بیشتر بوسیله LMIA از یک صاحب کار حمایت می گردد. LMIA یا این که به عبارتی چک اثر بازار عمل چیزی میباشد که نشانه می دهد برای لبریز کردن این عمل به یک کارکنان فرنگی در فارغ کانادا نیاز میباشد)
برای جواز شغل درخواست دهید.
دقت به‌این نکته حائض اهمیت میباشد که صاحب کار بایستی پولی را به LMIA بپردازد و نمی‌تواند برای سفارش شغلی از تقاضاکننده هزینه‌ای اخذ نماید. بدین ترتیب، در شرایطی‌که کارفرمایی به شما (به‌تیتر کارمند) میگوید برای یک توصیه شغلی و LMIA در کانادا می بایست هزینه پرداخت نمایید، قبول نکنید!


بعداز اخذ توصیه شغلی دارای اعتبار و بقیه مدارک ضروری مانند LMIA از کارفرمای خویش، میتوانید برای اذن شغل خویش از کانادا (سوای خروج از مرزو بوم) درخواست دهید. این درحالی‌ست که قبلا ضابطه، تقاضاکننده بایستی از کانادا بیرون می شد و هنگامی که اذن فعالیت وی صادر شد، دوباره برمی‌گشت.
همینطور بازدیدکنندگانی که درین مدت درخواست می‌نمایند و دارنده تایید صلاحیت فعالیت در 12 ماه پیشین میباشند، میتوانند برای استارت سریع‌خیس عمل برای کارفرمای تازه خویش، تایید صلاحیت شغل موقت درخواست نمایند. جاری ساختن این عمل موقت، بازدیدکنندگان را به مورد‌ای برای کارفرمایان در کانادا تبدیل می‌نماید؛ چون اکثری از آنها در حین این زمان با کمبود پرسنل متعددی مواجه می‌باشند.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: