حالت علم آموزی در فن پزشکی در ایالات متحده
نوشته شده توسط : mgh


علم آموزی پزشکی یکی حرفه‌های پرطرفدار در آمریکاست و رقابت متعددی برای ورود بدین فن وجود دارااست. اما این رقابت مانند جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و نیازی به کمپانی در \"کنکور\" نیست.
موقعیت علم آموزی پزشکی در ایالات متحده نیز با کشور ایران تفاوت داراست. دانشجو یان برای ورود بدین فن بایستی آغاز 4 سال علم ها اساس را بگذرانند و بعد از آن وارد عصر‌های پزشکی شوند که به دو مجموعه زمان پزشکی همگانی و زمان دستیاری پزشکی یا این که رزیدنسی تقسیم می شود.
علم آموزی پزشکی در ایالات متحده نیازمند همت بسیار میباشد. این زمان به غایت فداکاری و شوق واشتیاق نیاز دارااست؛ چون علم آموزی پزشکی سهل وجود ندارد. بدین ترتیب، در‌صورتی‌که می پندارید که مشتاق به کامل شدن عصر و سرویس به هدفی میباشید که مدام آرزویش را داشته‌اید، اخذ روادیدِ دانشجویی ایالات متحده و علم آموزی پزشکی مهاجرت به قبرس شمالی  در آمریکا برای آجل‌تان بسیار با ارزش و اثرگذار خواهد بود.

علم آموزی پزشکی در ایالات متحده
اپ درسی MBBS در آمریکا که مخفف Bachelor of Medicine و Bachelor of Surgery میباشد و کارشناسی پزشکی و کارشناسی جراحی اسم دارااست، ممکن میباشد مقداری بحران برانگیز باشد ولی برای سوا‌التحصیلان مزایای متعددی داراست. برخلاف بعضی کشورهای دیگر، علم آموزی پزشکی در آمریکا متساوی ادامه علم آموزی در بازه زمانی فوق لیسانس یا این که دکترا میباشد.

 

دانشجوها در میان‌المللی که مشتاق علم آموزی پزشکی در آمریکا میباشند، میتوانند زمان 4 سال پیش پزشکی را از هر کالج یا این که کالجی که بخواهند در ایالات متحده بگذرانند.
در حالی که MBBS یک زمان چهار ساله در میهن میباشد، تک تک بازه زمانی مجال مایحتاج برای سوا‌التحصیلی از فن پزشکی هفت عدد خیر سال میباشد. دانشجو ها همینطور می بایست برای نرم‌افزار اقامتی به بازه سه عدد پنج سال برای تمرین تحت عنوان دکتر مبادرت نمایند.

حالت علم آموزی در فن پزشکی در ایالات متحده
برخلاف انگلستان، علم آموزی پزشکی در آمریکا ایالات متحده تحت عنوان یک آیتم تحصیلات تکمیلی در دسترس میباشد و شما نمی‌توانید به‌شکل بدون واسطه وارد فن پزشکی گردید؛ این بدان معناست که بایستی بعداز اتمام زمان چهار ساله کارشناسی (پیش پزشکی یا این که pre-med) مانند فن‌های زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک یا این که ریاضی با میانگین بالا و قابل قبول، نرم‌افزار پزشکی تخصصی را آغاز نمائید.

برای استحضار از علم آموزی در مملکت حریف ایالات متحده یعنی کانادا، میتوانید نوشته‌ی‌علمی \"حالت علم آموزی پزشکی در کانادا\" را نیز تحقیق نمایید.
آن گاه این گواهی شمارا برای امتحان استاندارد MCAT که برای سنجش توان‌های علمی و فکری جهت تایید در کالج‌های پزشکی میباشد و برای ورود به دانش گاه پزشکی الزامی در لحاظ گرفته می‌گردد، فراهم نماید.
اکثر علم‌آموزان فی مابین‌المللی برای زمان کارشناسی، شیمی یا این که زیست‌شناسی را تحت عنوان عصر پیش پزشکی خویش تعیین می‌نمایند. بعداز اتمام توفیق‌آمیز، دارای شرایط علم آموزی در حرفه پزشکی در ایالات متحده و ّنام نویسی در اپ 4 الی 5 ساله پزشکی می شوید.

فرایند درخواست تایید در حرفه پزشکی ایالات متحده
درخواست MBBS، بعد از گذراندن زمان علم ها محور میباشد و آنگاه بایستی در آزمونMCAT (امتحان تایید دانش کده پزشکی) کمپانی فرمایید. متقاضی ها می توانند از روش سرویس ها درخواست دانشگاه پزشکی ایالات متحده و خدمت پردازش درخواست مرکزی به دانش گاه‌ها درخواست دهند. سفر به ایالات متحده فارغ از گواهی گویش نیز قابلیت پذیر میباشد البته برای ورود به حوزه پزشکی، معمولا می بایست گواهی لهجه داشته باشید.

 

امتحان‌هایی که برای MBBS در آمریکا دارای شرایط می‌باشند، عبارت‌اند از:

آیلتس، تافل یا این که PTE
MCAT
NEET
زمان پیش پزشکی
مدارک مایحتاج برای تایید در MBBS ایالات متحده
بیانیه مقصود
پیشنهاد طومار
تأیید سابقه کیفری
رزومه تحصیلی (CV)
تحلیل رونوشت فرنگی بوسیله ماشین کرایه ای دارای اعتبار
مدرک متوسطه و دیپلم
نمره تافل 90-100 یا این که نمره آیلتس 6.0-7.5
سند UG در جریان علمی با دست کم میانگین 3.0
امتیازات MCAT برای گزینش دانشگاه یا این که دانشکده
پس از توده‌آوری مدارک مایحتاج، شما می بایست وقت رای زنی‌ای در یک کدام از سفارت‌های ایالات متحده (در کشورهای اهل یک محل مانند ترکیه، ارمنستان یا این که دبی) اخذ نمائید تا مامور مهاجرتی مدارک و موقعیت شمارا برای ورود به ایالات متحده به‌تیتر دانشجو پذیرش نماید.
ممکن میباشد در به عبارتی روز گفتگو روادیدِ شما صادر خواهد شد و در پاسپورتتان مهر روادید بخورد البته در بعضی موراد به شما گفته می شود که برای تعدادی روز بعدی گذرنامه خویش را جهت چسباندن روادید تحویل دهید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: