مقررات اجاره ماشین در قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


هر کسی می تواند در قبرس ماشین کرایه نماید، حتی گردشگر‌ها! با دقت به‌این که قبرس مهاجرت به قبرس شمالی  شمالی زیر حاکمیت میهن ترکیه میباشد و ترکیه از ایرانیان روادیدِ توریستی نمیخواهد، شما می توانید برای سفرهای توریستی یا این که خرید ملک برای آغاز سفر، به بازه زمانی ۳۰ روز سوای روادید بدین مرزو بوم مهاجرت کرده و در‌این مقطع یک ماشین منحصر به فرد برای خودتان کرایه نمایید!

او‌لین و مهم ترین ضابطه برای این فعالیت، این میباشد که شما می بایست یک گواهینامه دارای اعتبار ترجمه گردیده داشته باشید. یعنی گواهینامه‌ای که موعظه و رانندگی کشور ایران صادر کرده، به طور قانونی ترجمه فرمایید و یار و همدم خودتان داشته باشید. همینطور دانشجویانی که در دانش کده‌های این مرزو بوم سرگرم علم آموزی باشند، میتوانند از قبرس شمالی گواهینامه گرفته و به اعتبار آن ماشین کرایه نمایند. از سایر ضوابط اجاره ماشین در قبرس، می توانیم به‌این مورد ها اشاره کنیم:

شما ماشین را با باکی آکنده از بنزین تحویل می گیرید و می بایست در همین حالت تحویل بدهید. پس درصورتی که در طی هجرت و سواری‌هایتان بنزین به انتها رسید، به طبع پیش از تحویل بنزین بزنید.
ارزش‌ها در همگی ماه‌های سال یکسان نیستند و در های سیزن (High Season) ممکن میباشد بالا بروند.
در فرودگاه‌های قبرس شمالی باجه‌های کمپانی‌های اجاره ماشین وجود دارا‌هستند، و از هر کدامشان می توانید به هدف های متعدد ماشین بگیرید.
خودرویی که با آن مهاجرت می کنید می بایست بیمه داشته باشد (و این قضیه در تفاهم نامه اجاره میاید).
دستکم سن برای اجاره ماشین در قبرس شمالی، ۲۱ سال میباشد. اما که برخی از کمپانی‌ها تنها به اشخاص بالای ۲۵ سال ماشین میدهند و با آنها تفاهم نامه می‌بندند.
هزینه‌های تعمیر برای مشکلاتی که در طی برهه زمانی اجاره واقعه می افتند، با شخص اجاره‌کننده میباشد.
چندین کمپانی دارای اعتبار برای car rental در قبرس شمالی
هم اکنون که ضوابط و وضعیت اجاره ماشین درین مملکت را خواندیم، بیایید یک سری کمپانی دارای اعتبار و مشهور را در‌این حوزه بشناسیم:

 

Discovercars: که به طور اینترنتی هم فعالیت می‌نماید و در اکثری از شهرهای قبرس شمالی نمایندگی دارااست.
British Rent a Car: در وب سایت این موسسه شهر محل ورودتان به میهن را تعیین نمایید و ده‌ها آیتم ماشین نو و سابق را، به همدم ارزش‌هایشان ملاحظه کنید.
Sun Rent a Car
Pacific Rent a Car
Dark and Blue
A-One Rent a Car





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: