ارزش منزل در ایالات متحده با در ایالت های متعدد
نوشته شده توسط : mgh


در مرز و بوم ایالات متحده نیز، همچون همگی کشورهای دنیا، بها منزل، با اعتنا به شهر  مهاجرت به قبرس شمالی و یا این که ایالتی که منزل در آن واقع شد‌ه‌است و نیز واحد سنجش محبوبیت و تجهیزات شهر و یا این که ایالت مربوطه و نیز اکثری از فاکتورهای دیگر، بسیار متعدد است.

تحت عنوان مثال، بها منزل در شهر نیویورک با شهر نیوجرسی تفاوت دارااست. برهان مهم این تفاوت ارزش فاحش، واحد سنجش امکاناتی میباشد که در شهر نیویورک وجود داراست که بسیار بیشتر از ایالت نیوجرسی میباشد.

لذا، قبل از تعیین شهر و یا این که ایالت متبوع، نیکو میباشد که آغاز از معیار ارزش ها، استحضار دقیقی داشته باشیم. از همین رو، در قسمت های آجل، بیشتر به پژوهش بها منزل در برخی از ایالت های دوستداشتنی ایالات متحده، خوا هیم پرداخت. با ما هم چنان تا نقطه پایان نوشته‌ی علمی ” بها منزل در ایالات متحده ” یاور باشید.

بها منزل در ایالات متحده / نیویورک
ارزش منزل در شهر نیویورک، بسته به محل قرارگیری آن و نوع و اندازه و نیز بخش اعظمی از فاکتورهای دیگر، بسیار گوناگون میباشد. بها سوئیت، منزل و نیز اجاره منزل در محله های گوناگون شهر نیویورک، تفاوت داراست.

ولی، به طور تقریبی، برای خرید یک سوئیت در شهر نیویورک، بایستی مبلغ 15 هزار دلار ایالات متحده را برای هر متر مربع از منزل، پرداخت نمود. هم اینگونه، برای خرید ویلا در شهر نیویورک، برای هر متر مربع، پولی متساوی 40 هزار دلار بر هر متر مربع، باید پرداخت گردد.

ضمن این، در شهر نیویورک، اجاره یک منزل در توا‌ن میانگین و واقع گردیده در راءس شهر، به طور تقریبی 3100 دلار ایالات متحده به طور ماهانه است.

بها منزل در ایالات متحده / لاس وگاس
شهر لاس وگاس، یکی‌از شهر های بسیار دارای اسم و رسم و دوست داستنی ایالات متحده میباشد که سالانه، پذیرای تعداد بیشماری گردشگر از باطن و بیرون ایالات متحده است. با دقت به محبوبیت بسیار زیاد شهر لاس وگاس، فارغ از شک وتردید، بها منزل نیز در‌این شهر بیشتر از دیگر شهرها و ایالت های ایالات متحده است.
اما قابل ذکر میباشد که بها منزل در شهر لاس وگاس، بر پایه ی محل قرار دریافت کردن منزل و نیز امکاناتی که برای خریدار آماده می‌آورد، بسیار مختلف است. در‌حالتی که شخصی قصد به اجاره منزل در راءس شهر لاس وگاس داشته باشد، بایستی نزدیک به 102 هزار دلار هزینه کند.

ارزش هر متر مربع منزل نیز در شهر لاس وگاس بیشتر از دیگر ایالت های ایالات متحده میباشد. به صورتی که به ازای هر متر مربع منزل درین شهر، شخص بایستی نزدیک به 30 هزار دلار ایالات متحده، هزینه نماید. به نسبت اکثری از ایالت ها و شهرهای ایالات متحده، شهر لاس وگاس، شهری به نسب گران میباشد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: