سفر به ایالات متحده از روش علم آموزی
نوشته شده توسط : mgh


سفر به ایالات متحده از روش علم آموزی
طریق دوستداشتنی برای مسافرت به ایالات متحده، از روش علم آموزی میباشد. مهم‌ترین شرط اخذ روادیدِ تحصیلی ایالات متحده، اخذ طومار تایید از یکی دانشکده های آمریکاست و سوای این طومار نمی قدرت برای اخذ روادید درخواست اعطا کرد. همینطور تقاضاکننده روادیدِ تحصیلی می بایست به مامور پرونده اثبات نماید که پس از کل شدن تحصیلات در ایالات متحده مهاجرت به قبرس شمالی  به مملکت خویش گشوده خواهد گشت .

برای هجرت تحصیلی به ایالات متحده بایستی در یکی امتحان های SAT یا این که ACT کمپانی کرده و نمره قبولی را به دست آورید که بسته به نوع کالج و اپ تحصیلی که تعیین میکنید، مایحتاج میباشد در یک امتحان کمپانی فرمایید. همینطور خارج از التحصیلان فرنگی دانش گاه های ایالات متحده حداکثر ۲ ماه بعد از علم آموزی خویش مجاز به شغل یابی و اخذ روادیدِ کاری خواهند بود و در غیر این شکل می بایست به سرزمین خویش برگردند.

برای علم آموزی در دانش گاه های ایالات متحده، می اقتدار از گونه های بورسیه تحصیلی نیز استفاده کرد که در مقاطع کارشناسی، فوق لیسانس و در زمان دکتری ارائه میشوند. دانشجویانی که از سطح علمی بالا برخوردارند و مقاله ها علمی تصویب گردیده دارا‌هستند، در حق تقدم منفعت مندی از بورس های تحصیلی میباشند ولی وضعیت تمامی نرم‌افزار های بورس تحصیلی یکسان وجود ندارد.
سفر به ایالات متحده از روش سپرده گذاری
طریق سوم برای هجرت به ایالات متحده از روش سپرده گذاری میباشد. سپرده گذاری در ایالات متحده به طرق مختلفی قابلیت و امکان پذیر میباشد به عنوان مثال آنکه :

روادیدِ EB۵
یک نوع روادیدِ سپرده گذاری ایالات متحده، روادیدِ EB۵ میباشد. تقاضاکنندگان این نوع روادید می بایست دارنده دست کم سرمایه برای سپرده گذاری در کمپانی تجاری باشند و دست کم ۱۰ کارکنان دارای شرایط را در کمپانی استخدام نمایند. دستکم مبلغ ما یحتاج برای سپرده گذاری، مطابق جای کمپانی انتخاب می توان به طوری که در روستاها و بخشها نادر جمعیت نیاز به دست‌کم ۹۰۰ هزار دلار میباشد و در بخش ها شهری دست کم می بایست ۱.۸ میلیون دلار سپرده گذاری گردد. قابل ذکر میباشد که با روادیدِ EB۵ می قدرت برای اخذ گرین کارت یا این که اقامت دایم ایالات متحده مبادرت کرد.

روادیدِ E۲
روادیدِ E۲، ویزایی برای هجرت به ایالات متحده با دست‌کم مبلغ سپرده گذاری میباشد. دارندگان این نوع روادید، تایید صلاحیت خرید یا این که فعال‌ساز‌ی بیزنس نو را اخذ می نمایند و بیزینسی که قصد خرید آن را دارا هستند، بایستی فعال باشد یعنی کارمند و کارمندان داشته باشد. برای اخذ روادیدِ E۲ سپرده گذاری در ایالات متحده، می اقتدار با دستکم مبلغ ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار مبادرت کرد.

روادیدِ E۱
روادیدِ E۱ هم یک نوع روادیدِ سپرده گذاری ایالات متحده به حساب آورده می شود. برای اخذ این نوع روادید، نیازی به سپرده گذاری کردن در ایالات متحده وجود ندارد تنها بایستی به ثابت برسانید که با یک کمپانی آمریکایی درگیر مبادله فرآورده میباشید. ولی مبادله هر نوع کالایی آیتم پذیرش وجود ندارد و بها کالاهای در هم اکنون مبادله بایستی دست کم ۱۰۰ هزار دلار باشد. درین نحوه مسافرت به ایالات متحده تاهنگامیکه فرآورده مبادله نمائید، میتوانید در مرز و بوم اقامت داشته باشید.

روادیدِ L۱
روادیدِ L۱ ایالات متحده را اشخاصی می‌توانند اخذ نمایند که می‌خواهند یک شعبه از کمپانی خویش را در ایالات متحده داشته باشند. برای اخذ روادیدِ L۱ سپرده گذاری ایالات متحده، قطعا می بایست یک کمپانی در مرزو بوم خودتان داشته باشید و دستکم هم 1 سال از مجال احداث کمپانی شما قبلی باشد.

سفر به ایالات متحده از روش لاتاری
مسافرت به ایالات متحده با کمپانی در قرعه کشی یا این که به عبارتی لاتاری هم قابلیت و امکان پذیر میباشد. این قرعه کشی بلندمرتبه را میهن ایالات متحده سالانه اجرا می نماید و هر ساله هم حدود ۵۵ هزار نفر اشخاص از کشورهای متفاوت که تعداد مهاجران کمتری در ایالات متحده دارا‌هستند، درین قرعه کشی قبول می گردند. کشور‌ایران هم در لیست کشورهای مجاز برای کمپانی در لاتاری میباشد و بعداز موفق شدن، شخص قوی به اخذ روادیدِ لاتاری آمریکاست و میتواند با گرین کارت به ایالات متحده وارد خواهد شد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: