کیفیت شناخت با بها منزل در ایالات متحده
نوشته شده توسط : mgh


کیفیت شناخت با بها منزل در ایالات متحده
بازار ملک و مستغلات در سرزمین ایالات متحده، بسیار مختلف از کشورهای دیگر میباشد. البته، یافتن منزل در هر مکانی از این مرز و بوم، سوای حدس ایالت، مهاجرت به قبرس شمالی  به طور تماماً یکسان جاری ساختن می‌گیرد.

در‌این مملکت، همه فروشندگان ملک و ماشین کرایه ای های املاک به صورت یکسانی کار می نمایند. برای یافتن منزل متبوع و اگاهی ظریف از ترازو ارزش آن، می اقتدار از رویکرد های مختلفی، فایده گرفت که از آن پاراگراف می شود به نحوه های پایین اشاره نمود:

به کار گیری از تارنما های املاک و مستغلات

رابطه با تاکسی های املاک در مملکت ایالات متحده

کاوش در محله های متفاوت

به کار گیری از اطلاع رسانی های مجله

برقراری تماس های فردی

 

معرفی تعدادی تارنما خرید منزل در ایالات متحده
سایت های متعددی در آمریکا وجود دارا‌هستند که میتوانند به شما در یافتن املاک برای فروش یاری نمایند. در اینجا یک سری مثال از وب سایت های دوستداشتنی خرید منزل در آمریکا بیان شده میباشد:

Zillow: Zillow یک وبسایت املاک و مستغلات میباشد که طیف کبیر ای از ابزارها و منابع را برای خریداران و فروشندگان منزل ارائه میدهد. این وبسایت به یوزرها اذن می‌دهد تا املاک را مطابق حالت مکانی، محدوده ارزش و بقیه معیارها کاوش نمایند و اطلاعاتی در امر مشخصات و تجهیزات هر ملک ارائه می‌دهد.
Redfin: Redfin یک سایت املاک و مستغلات میباشد که طیف وسیعی از ابزارها و منابع را برای خریداران و فروشندگان منزل ارائه می‌دهد. این تارنما به یوزرها اذن می‌دهد تا املاک را مطابق وضعیت مکانی، محدوده ارزش و بقیه معیارها کاوش نمایند و اطلاعاتی راجع‌به مشخصات و تجهیزات هر ملک ارائه می‌دهد.
Realtor.com: Realtor.com یک سایت املاک و مستغلات میباشد که به انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) متعلق میباشد. این وبسایت به یوزرها اذن می‌دهد تا املاک را بر پایه ی حالت مکانی، محدوده ارزش و بقیه معیارها کاوش نمایند و اطلاعاتی راجع به خصوصیات و تجهیزات هر ملک ارائه می‌دهد.
Homes.com: Homes.com یک وبسایت املاک و مستغلات میباشد که به یوزرها قابلیت و امکان می‌دهد املاک را مطابق جای ، محدوده بها و بقیه معیارها کاوش نمایند. این وبسایت همینطور طیف وسیعی از ابزارها و منابع را برای خریداران و فروشندگان منزل ارائه می‌دهد، مثلا ماشین اکانت وام مسکن و برآورد قیمت منزل.
مجموعاَ، این وبسایت ها میتوانند منبع مفیدی برای خریداران منزل در آمریکا باشند و دسترسی به طیف بزرگ ای از املاک و داده ها در خصوص مشخصات و تجهیزات هر ملک را مهیا نمایند.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: