نوشته شده توسط : mgh


شیوه درخواست روادیدِ کاری ایالات متحده
بعداز ثبت درخواست شما بوسیله سازمان سرویس ها مهاجرتی و شهروندی ایالات متحده (USCIS)، این درخواست به بنیان صدور روادیدِ ایالات متحده NVC منتقل می گردد. NVC، بعد از اخذ یک شماره پرونده، به شما این شماره را تخصیص میدهد. این مرحله بعداز تأیید USCIS چهره میدهد و پرونده آن گاه به راءس ملی روادید (NVC) ارسال میگردد. فورا بعداز اخذ درخواست، NVC یک شماره پرونده به آن تخصیص مهاجرت به قبرس شمالی  می دهد.

در شکل انطباق تاریخ حق تقدم درخواست کننده با واپسین تاریخ دارای شرایط، NVC فرمان میدهد تا تقاضاکننده هیبت DS ۲۶۱ را که مربوط به روادید میباشد، همینطور نشانی و نماینده مربوطه را کامل کند. (لطفاً اعتنا داشته باشید: در شکل داشتن نماینده قانونی مهاجرتی، NVC دیگر اطلاعاتی ارائه نخواهد کرد). بعداز پرداخت هزینه‌های ما یحتاج، NVC از درخواست کننده درخواست می‌نماید که مدارک لازم برای روادیدِ مهاجرتی برای مثال هیبت‌های درخواست و سندها مدنی را ارسال کند.

مد لحاظ داشته باشید که فرایند اداری روادیدِ کاری ایالات متحده از نوع غیر مهاجرتی با مراحل‌های متفاوتی یاور میباشد. بخش اعظمی از اشخاص برای ورود به ایالات متحده از روش فعالیت بدون چاره به دریافت روادیدِ کاری غیر مهاجرتی می باشند و بعد موقعیت خویش را به اقامت دایم تغییر تحول می دهند.
موقعیت علم آموزی مدرک لیسانس در ایالات متحده
برای ورود به مدت مدرک لیسانس در کالج‌های ایالات متحده، دو رویه وجود داراست: تایید بطور پیوسته و تایید بطور غیر پیوسته. تایید پیوسته معمولاً ۴ سال ارتفاع میکشد، در حالی که تایید غیر پیوسته آغاز شمارا وارد مدت فوق دیپلم می‌نماید و بعد از طی ۲ سال، به بازه مدرک لیسانس میرساند.

برای ورود به‌این دوران، علم‌آموزان بایستی قوانینی زیرا میانگین ۱۲.۵ به بالا در دیپلم متوسطه، نمره تافل ۶۱ تا ۸۹ یا این که هم اندازه آن، و نمره SAT دستکم ۹۰۰ را داشته باشند. اما بعضی از کالج‌ها و حرفه‌ها نیازی به نمره SAT ندارند. برای مثال، برای ورود به دانش کده ایالتی کالیفرنیا در لانگ بیچ، میانگین ۱۵ و نمره تافل ۶۱ یا این که مساوی آیلتس ۵.۵ کافی میباشند.

بازه زمانی مجال صدور روادیدِ کاری ایالات متحده
روند طبیعی صدور روادیدِ مهاجرتی کاری از مجال تصویب درخواست تا وصال به حدنصاب سالیانه ویزاها ارتفاع میکشد. تاریخ تصویب درخواست میزان حق تقدم تقاضاکننده میباشد. ویزاهای مهاجرتی پیش از استیناف به تاریخ حق تقدم تقاضاکننده صادر نمیشوند. در بعضی از اشکال ویزاهای مهاجرتی با تقاضای زیاد، ممکن میباشد وقتی ارتفاع بکشد که به تاریخ حق تقدم درخواست کننده رسد.

 

لطفاً به حافظه داشته باشید که مراحل صدور روادیدِ مهاجرتی کاری فرصت متعددی به ارتفاع می‌انجامد و به جهت محدودیت‌ها و تفاوت در حین پردازش در هر پرونده، نمی‌اقتدار برای هر پرونده مجال مشخصی را پیش‌بینی کرد. همینطور، تاخیرها ممکن میباشد به جهت عدم رعایت ظریف آیین نامه‌ها به وسیله درخواست کنندگان صورت دهد. بعضی از درخواست‌ها نیاز به پردازش اداری بیشتری دارا هستند و بعد از گفتمان مامور کنسولی با درخواست کننده، فرصت بیشتری ارتفاع میکشد.
هزینه‌های روادیدِ کاری مهاجرتی ایالات متحده
هزینه سفر کاری به ایالات متحده - هزینه ویزای شغلی ایالات متحده
هزینه‌های ذیل برای سرویس ها متفاوت اخذ میشوند:

تشکیل دادخواست مهاجرتی برای پرسنل فرنگی، هیبت I-۱۴۰، یا این که دریافت درخواست افراد دورگه آمریکایی- آسیایی، زنان بیوه شهروندان آمریکایی و مهاجران خاص و هیبت I-۳۶۰
پردازش درخواست روادیدِ مهاجرتی کاری ایالات متحده (هیبت DS-۲۶۰)
معاینه پزشکی و واکسیناسیون‌های لازم (هزینه در سفارت‌های متعدد گوناگون میباشد)
بقیه هزینه‌ها ممکن میباشد دربرگیرنده مواقعی مانند هزینه فتوکپی، هزینه اخذ مدارک مایحتاج برای درخواست روادید (مانند پاسپورت، سند پلیس، مدرک به دنیا آمدن و غیره) و هزینه‌های هجرت به سفارت یا این که دفتر نمایندگی آمریکا برای رای زنی روادیدِ شما میشوند. لطفاً به حافظه داشته باشید که هزینه‌ها و طرز پرداخت آن‌ها بستگی به سرزمین و پرونده تقاضاکننده داراست.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: