تفریحات ساحلی و عمل‌های ورزشی در قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


۵) تفریحات ساحلی و عمل‌های ورزشی در قبرس شمالی
قبرس شمالی با سواحل خوشگل و آب‌های نیلگون دریای شمال، یکی‌از شایسته ترین هدف های برای تفریحات ساحلی و عمل‌های ورزشی میباشد. در‌این حیطه، مجال‌های اکثری برای لذت بردن از شغل‌های آبی رنگ و ورزش‌های ساحلی وجود دارااست که قادر است تجارب‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی مهاجرت به قبرس شمالی  برای گردشگران مهیا نماید.

سواحل خوشگل و دوست داستنی قبرس شمالی
سواحل قبرس شمالی به جهت زیبایی طبیعی و تجهیزات خوب، مقصدی دوستداشتنی برای گردشگران می‌باشند. سواحل ماسه‌ای سپید با آب‌های زلال و گرم مدیترانه‌ای، جای ‌های ایده‌آلی برای شنا و آفتاب‌به دست آوردن به شمار می روند. بعضی از سواحل دارای شهرت این ناحیه عبارتند از:

حاشیه دریا لاک پشت: این کنار دریا قشنگ در فصل‌تابستان محل تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های سبز میباشد و تجهیزات متنوعی برای تفریح و استراحت دارااست.
کنار دریا گیرنه: با آب‌های آهسته و ماسه‌های قابل انعطاف، یک کدام از دوست داستنی‌ترین سواحل قبرس شمالی میباشد که برای خانواده‌ها و خردسال ها مطلوب میباشد.
ورزش‌های آبی رنگ و تفریحات ساحلی
در قبرس شمالی، تجهیزات متنوعی برای شغل‌های آبی‌رنگ وجود داراست که قادر است عشق‌مندان به ماجراجویی و ورزش‌های آبی رنگ را جذب نماید. بعضا از این عمل‌ها مشتمل بر:

قایق‌سواری: با قایق‌های موتوری و بادبانی میتوانید از زیبایی‌های دریای کاسپین لذت ببرید و مناظر طبیعی خیره‌کننده را تماشا فرمایید.
جت اسکی: تجارب‌ای هیجان‌انگیز که سرعت و هیجان را به شما کادو میدهد.
پاراسل: با پرواز بر فراز آب‌های دریای شمال، دیده‌اندازهای قشنگ و بی‌نظیری را تجارب فرمائید.
غواصی: دنیای پایین آب‌های قبرس شمالی با معاش دریایی متنوع و رنگارنگ، محلی خوب برای عشق و علاقه‌مندان به غواصی میباشد.
تجهیزات رفاهی و کافه‌های ساحلی
سواحل قبرس شمالی دارنده تجهیزات رفاهی زیادی میباشند که میتواند روزی لذت‌قسمت و شل را برای گردشگران آماده نماید. کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی با ارائه غذاها و آبمیوه‌های محلی و فی مابین‌المللی، جای ‌هایی خوب برای استراحت و لذت بردن از مناظر دریا می‌باشند.

۶) معرفی شایسته ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های قبرس شمالی
قبرس شمالی تحت عنوان یک کدام از هدف های دوست داستنی توریسم در دریای کاسپین، صاحب خانه گردشگران اکثری از سراسر عالم میباشد. این جزیره با طبیعت دیده نشده و دست نخورده، سواحل خوشگل و تاریخچه‌ای بی نیاز، مورد‌های متنوعی برای اقامت گردشگران ارائه میدهد. درین قسمت، به معرفی شایسته ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های قبرس شمالی میپردازیم.

هتل‌های پنج ستاره در قبرس شمالی
هتل گرند پاشا (Grand Pasha Hotel)
هتل گرند پاشا بنا شده در حیطه گیرنه، یک کدام از لاکچری‌ترین هتل‌های قبرس شمالی میباشد. این هتل با تجهیزات رفاهی بی نقص، مشمول استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران‌های فی مابین‌المللی و سرویس ها ماساژ و اسپا، تجربیات‌ای بی‌نظیر از اقامت را برای مهمانان خویش مهیا می‌نماید.

هتل نوح آرک دلوکس (Noah’s Ark Deluxe Hotel)
هتل نوح آرک دلوکس در حوزه‌ شبه جزیره کارپاس واقع گردیده و با پیاده سازی مخصوص خویش، یکی‌از شایسته ترین گزینش‌ها برای اقامت در قبرس شمالی میباشد. این هتل با امکاناتی نظیر سواحل سری، استخرهای گران قیمت و رستوران‌های متنوع، اقامتی خاطره‌انگیز را به مهمانان خویش ارائه می دهد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: