نوشته شده توسط : mgh


دست کم دستمزد نیروی کار در قبرس شمالی در 2024
کارگرانی که به طور قانونی در کمپانی‌ها و مؤسسات تجاری در قبرس شمالی درگیر به عمل می باشند، بایستی بر پایه ی قانون ها فعالیت حقوق و دستمزد خویش را اخذ نمایند؛ ولی برای کارگرانی که به طور روزمزد عمل می‌نمایند، موقعیت مقداری مهاجرت به قبرس شمالی گوناگون میباشد.

حالت عمل در سرزمین قبرس شمالی
با دقت به نرخ بیکاری تحت در قبرس شمالی، تعداد متعددی از ایرانیان تمایل به هجرت به‌این مرزوبوم گرفته‌اند. برای اخذ تایید صلاحیت فعالیت در‌این سرزمین، موردنیاز میباشد به شخصاً به قبرس شمالی مهاجرت فرمائید. در حین مسافرت، مهلت 30 روزه‌ای دارید تا جواز فعالیت خویش را دریافت فرمائید که اعتبار آن حدود 1‌سال می باشد. جهت درخواست تایید صلاحیت عمل، ضروری میباشد که مدارک شغلی و تحصیلی خویش را به طور قانونی ترجمه کرده و به کارفرمای قبرسی ارسال نمائید.

بعداز ارسال مدارک و در شکل اخذ توصیه شغلی (جاب آفر) از سوی صاحب کار، می توانید به‌این مرز و بوم هجرت کرده و شغل های مرتبط با اقامت خویش را حضوری جاری ساختن دهید. ضمن این، قابلیت اخذ تایید صلاحیت فعالیت محصور نیز وجود دارااست که برای عده ای مطلوب میباشد که قصد اجرای یک پروژه تجاری و صنعتی در‌این میهن را دارا هستند و این پروژه در یک زمان وقتی معلوم به اتمام میرسد.

برای اخذ این جواز، میتوانید به طور بی واسطه به‌این سرزمین مهاجرت کرده و درخواست دعوتنامه کاری خویش را به مسئولان مربوطه ارائه فرمایید. این نوع تایید صلاحیت با بازه زمانی اعتبار حدود 6 ماه تا 1سال صادر میشود و بعداز انقضاء برهه زمانی اعتبار، شما مکلف به شکاف سرزمین یا این که تمدید جواز خواهید بود.

شناخت با مشاغل قبرس شمالی
قبرس شمالی تحت عنوان یک مقصد توریسم دارای اعتبار شناخته می‌گردد و اقتصاد این مرزو بوم از روش صنعت توریسم به شدت متعلق میباشد. به همین برهان، این حوزه تحت عنوان یکی پردرآمدترین عمل‌ها در اقتصاد قبرس شمالی جا می گیرد. چنانچه پیرو ورود به‌این صنعت می باشید، ما یحتاج میباشد خلال تخصص لازم، مسلط به گویش انگلیسی نیز باشید.

یک کدام از مورد‌های پرسود در قبرس شمالی، سرمایه‌گذاری در صنعت تولید ملک هست. اما مهاجران درین مرزو بوم حاذق به احداث کمپانی تولید به طور غیروابسته نیستند، ولی شغل در کمپانی‌های مو جود درین حوزه تحت عنوان یک زمان مطلوب، درآمد نیکی را برای آن‌ها به همدم داراست. دراین مورد، متخصصان عمران، برق، معماری، ساختمان و کارگران ساختمانی اشخاص مهم می‌باشند که در شغل‌های مرتبط با ساخت ملک در قبرس شمالی سرگرم به شغل میشوند.

کسب و کار در قبرس شمالی نیز تحت عنوان یکی حیطههای لبریز درآمد در‌این مرزو بوم به حساب می‌آید. جزیره قبرس که در وسطٔ سه مجموعه کشورها آسیا، اروپا و افریقا جای‌دارد، از یک حالت استراتژیکی برخوردار‌است که سبب ساز تسهیل در تبادلات تجاری گردیده‌است. این خصوصیت سبب ساز گردیده تا بنادر تجاری قبرس همواره تحت عنوان مرکزها عمل پررونق شناخته شوند.

مثلا مشاغل اصلی و مایحتاج در قبرس شمالی می‌اقتدار به منطقههای کشاورزی، مشورت کردن املاک، حمل و نقل دریایی و سرویس ها فنی اشاره نمود. در‌این ناحیهها، واحد سنجش حقوق و دستمزد شغل به شدت بالاست. برای شناخت ظریف‌خیس با مشاغل مورد نیاز و وضعیت استخدامی آن ها، می توانید به تارنما‌های شغل یابی دارای اعتبار در قبرس شمالی مراجعه کرده و داده ها مورد نیاز را کاوش نمائید.

آیتم‌ی رفیعتر برای جستجوی فعالیت در قبرس شمالی، وب سایت و نرم افزار “iskibris” میباشد. این منصه به شما این قابلیت را میدهد که همگی مجال‌های شغلی را نظارت کرده و رزومه خویش را برای آنان ارسال فرمایید.

دریافت روادیدِ کاری در قبرس شمالی و اخذ اقامت دایم
برای اشتغال در قبرس شمالی، اخذ تایید صلاحیت شغل یا این که همان روادیدِ کاری موردنیاز میباشد. طبق ضوابط اداره هجرت، اشخاصی که با درخواست شغلی (Job Offer) بدین مملکت مهاجرت کرده و بوسیله صاحبکار ثبت می گردند، می توانند درخواست اخذ روادیدِ کاری را ارائه دهند. اعتبار ویزای شغلی در قبرس شمالی قابلیت و امکان تمدید تا 5 سال را داراست (هر سال تمدید می‌شود)، بعد از 5 سال Beyaz Kimlik اخذ میشود که با سپری شد 2 سال از اخذ بیاز کیملیک به شرط نداشتن مانع ها حقوقی و مالیاتی فرد می‌تواند درخواست قامت همیشگی خویش را داشته باشد.

یک نکته دیگر این میباشد که مهاجران در قبرس شمالی، در شکل اقامت به دوران تمام 7 سال (متساوی 2555 روز)، میتوانند حق اقامت همیشگی درین مملکت را به دست آورند. ولی، این ضابطه دربردارنده تبصره‌ها و قانون ها جزئی خاصی میباشد که می بایست مدنظر قرار گیرد. برای درخواست روادیدِ کاری در قبرس شمالی، مشاوران دارای تخصص شماره 118 قبرس نیز میتوانند به شما دراین باره امداد نمایند.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: