خرید ملک در لانگبیچ قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


خرید ملک در لانگبیچ قبرس شمالی
خرید ملک در حیطه لانگبیچ قبرس شمالی
حیطه لانگبیچ یکی هدف ها سپرده گذاری ملک برای فرنگی ها و مخصوصا اهل ایران ها میباشد. این نوار ساحلی شهر فاماگوستا را به حیطه ایسکله متصل میکند. به انگیزه شغل شرکت های تعالی فروش ملک و بنگاه ها در‌این ناحیه، وضعیت قابل قبولی جهت خرید غیر نقد و اجاره املاک وجود دارااست. از مزایای خرید ملک در لانگبیچ مسافت در حدود شهر تاریخی ماگوسا و ارتقاء داده های عددی خرید درین حیطه مهاجرت به قبرس شمالی  میباشد.

خرید ملک در ناحیه ایسکله قبرس شمالی
نمایی از پروژه ویلاهای دوقولو مهیا تحویل در ناحیه ایسکله قبرس شمالی

حیطه ایکسه (یا این که اسکله) در قبرس شمالی در حوالی شهر فاگوسا و بعداز لانگبیچ قراردارد. خرید ملک در ناحیه ایسکله قبرس شمالی برای کسانی که در پی منزل های حیاط دار و در حدود دریا می‌باشند پیشنهاد میشود. بها املاک در‌این ناحیه طی سالیان قبل پرورش قابل قبولی داشته میباشد.

تجربیات های خرید ملک در قبرس شمالی | ایده ها راجع‌به خرید ملک در قبرس شمالی
در‌این نصیب تجربه سرمایه گذاران و سوالاتی که بیشتر از ما پرسیده اید قرارداده ایم. ضمن این در انتهای نوشته‌ی‌علمی سوالهای لبریز تکرار خرید ملک در قبرس شمالی وجود داراست. در شکل رغبت شما هم میتوانید تجارب ها و نظرها خرید ملک در قبرس شمالی را از روش ارسال ویس یا این که چت در واتساپ با ما بین بگذارید. امید واریم اشتراک گذاری نظرها و تجارب ها بتواند به دانایی بیشتر مخاطبین گرامی یاری دهد.

خرید ملک در ترکیه خوب میباشد یا این که قبرس شمالی
هر دو مرز و بوم اوضاع مناسب و نسبتاً یکسانی دارا‌هستند. ترکیه از دید جغرافیا پهناور خیس میباشد و املاک متنوع تری داراست البته از دید حالت پرداخت و رویش بهره قبرس شمالی در سالیان اخیر حالت بهتری برای اهل ایران ها داشته میباشد. در قبرس شمالی با پرداخت ۳۰درصد پیش پرداخت و مابقی اقساط بلند مقطع فارغ از فایده، قابلیت و امکان خرید ملک و استخراج فایده سالیانه دست‌کم ۱۰درصد وجود داراست. از طرفی داد و ستد املاک و مستغلات در قبرس شمالی با پوند انگلستان اجرا میگردد که اعتبار بالاتری نسبت به لیر ترکیه داراست. همینطور در صورتیکه غرض شما از خرید ملک اخذ اقامت آن مرز و بوم میباشد، در ترکیه ناچار میباشید ملک را از فرد حقیقی و واقعی یا این که حقوقی ترکیه ای خریداری نمائید البته در قبرس شمالی اینگونه محدودیت هایی نیست.

بعداز خرید ملک در قبرس شمالی نگران هزینه های معاش و دستیابی درامد اثبات هستم
شما میتوانید ۲ منزل بخرید و درامد ماهانه اثبات جهت معاش داشته باشید و در‌این زمان بدنبال بیزنس آیتم عشق هم بگردید . فراموش نکنید سفر فرصتهای جدیدی برای شما آماده میکند پس نترسید.

آیا می‌توانم پیش از اخذ جواز ملک خویش را بفروشم؟
این بستگی به حالت تفاهم نامه فروش شما دارااست ما کارایی می‌کنیم با زنخدان زنی قابلیت فروش پیش از تصاحب کردن گواهی را در قرار حیث کنیم و این امتیاز را بنفع شما از فروشنده بگیریم.

آیا قابلیت خرید ملک در قبرس با ارز دیجیتال وبیتکوین وجود دارااست؟
معاملات املاک با ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین و تتر گاها اعمال می گردد البته در صورتی‌که بمنظور فراروگریز مالیاتی و به دور زدن ضابطه باشد جرم محسوب میشود. از طرفی خریدوفروش ملک در قبرس شمالی با ارزدیجیتال نیاز به علم کافی داراست و عدم دانایی قادر است سرمایه شما‌را در معرض ریسک والا قرار دهد.

آیا می‌توانم بعد از خرید ملک در قبرس شمالی اسباب خانه را از کشور‌ایران بیاورم؟
آری شما می توانید لوازم و لوازم خویش را به قبرس جابجایی دهید اما از آنجایی که ممکن میباشد برای شما لبریز هزینه باشد ترجیح بر این میباشد که وسایل خانه را در قبرس شمالی خریداری نمایید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: