دستمزد شما موقع دستگیر در هنگام ورود به ایالات متحده
نوشته شده توسط : mgh


دستمزد شما موقع دستگیر در هنگام ورود به ایالات متحده
آیا میدانید حتی در حالتی‌که روادیدِ دارای اعتبار داشته باشید، دستگیر در هنگام ورود به ایالات متحده می تواند شمارا انذار نماید؟ چون دولت ایالات متحده قانون ها طاقت فرسا و غامض‌ای برای ورود به خاک این میهن احوال نموده است. گاهی ممکن میباشد ندانستن کوچکترین نکته شمارا مبتلا دردسر مهاجرت به قبرس شمالی  بزرگی نماید.
اینکه چه اشخاصی بیشتر در معرض دستگیر قرار دارا‌هستند و چه اقداماتی می بایست برای پرهیز از بروز این حادثه صورت پذیرد، قضیه این نوشته‌ی علمی میباشد. همینطور پس از قرائت این نوشته به حقوق و دستمزد خویش در طی دستگیر باخبر خواهید شد و با پروسه رسمی آن آشنا میشوید.
در‌حالتی که قصد هجرت به ایالات متحده را دارید، پشتوانه مهاجر میتواند درین مسیر یاری‌تان نماید. این مجموعه دارنده درجه نخستین دریافت گونه های روادیدِ ایالات متحده در جمهوری اسلامی ایران میباشد. صرفا کافی میباشد که با شماره 02148406 تماس حاصل نمایید و از مشورت کارشناسان پشتوانه مهاجر برخوردار گردید. پاسخگوی شما هستیم.

چه افرادی بیشتر در معرض دستگیر در هنگام ورود به ایالات متحده قرار دارا هستند؟
مهاجرین غیررسمی و دارندگان روادیدِ F1 (روادیدِ تحصیلی ایالات متحده) و J1 (روادیدِ تحصیلی زمان مطالعاتی) بیشتر در معرض دستگیر در هنگام ورود به ایالات متحده می باشند. اگرچه در هنگام دستگیری، کلیه اشخاص از دستمزد شالوده‌ای شبیه شهروندان آمریکایی بهره مند می‌باشند. امّا برای دارندگان روادیدِ غیر مهاجرتی، مقداری آلرژی بیشتری وجود داراست. برای شناخت بیشتر با این مسئله میتوانید نوشته‌ی‌علمی گونه های ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی ایالات متحده را رسیدگی بفرمائید.
ورود غیررسمی به ایالات متحده نیز دستگیری را پیرو خواهد داشت. بدین ترتیب حتی در شرایطی که قصد پناهنده شدن دارید نیز می بایست خویش را فراهم دستگیر نمائید.

چه گونه از دستگیر در هنگام ورود به ایالات متحده خودداری کنیم؟
دلایل متعددی برای دستگیر در هنگام ورود به ایالات متحده وجود داراست. ممکن میباشد برخی اشخاص به‌عامل عدم تدبیر گرفتار این داستان شوند. ما در اینجا نکاتی درباره پیشگیری از دستگیری برایتان فهرست کرده‌ایم:

پیش از مسافرت به ایالات متحده از وکلای سفر مشاوره بگیرید
قانون ها سفر مقداری غامض میباشد. بدین ترتیب مشاوره با نماینده قانونی سفر را جزو شغل های مهم‌تان پیش از مسافرت به‌ایالات متحده قرار دهید. چراکه این فعالیت می تواند از بروز اکثری از اشتباهات، پیشگیری نماید.
اشخاصی که دربرگیرنده مورد ها تحت میگردند قطعا بایستی قبل از مسافرت به ایالات متحده با نماینده قانونی مهاجرتی مشاوره نمایند:
- چنانچه سوابق سکونت در یکی‌از کشورهای خاورمیانه را دارید.
- در صورتی‌که در یک کدام از حرفه‌های کامپیوتری (اپ و hardware) علم آموزی کرده‌اید و سوابق فعالیت دارید.
- درصورتی که با شرکتی همیاری کرده‌اید که بی واسطه یا این که غیر بدون واسطه بوسیله دولت ایالات متحده تحریم گردیده باشد.

ما در پشتوانه مهاجر میتوانند شایسته ترین کارشناسان حقوقی را در اختیارتان قرار خوا‌هیم اعطا کرد و مقدمات سفری ایمن به ایالات متحده را برایتان مهیا خوا‌هیم کرد. تقاضاکنندگان متعددی به تجارب کارشناسان ما در این باره اتکا کرده‌اند. برای شنیدن تجارب مشتریان می توانید، بخش کلیپ رضایت مشتریان را در وب سایت پشتیبان مهاجر ببینید.

در بدو ورود به خاک ایالات متحده به سوالهای افسران مرزی جواب ظریف دهید
به‌تیتر یک مهاجر بایستی خویش را برای سوالهای مجریان ضابطه در بدو ورود به ایالات متحده مهیا فرمایید. سوال های ممکن میباشد درباره شرایط هجرت، اعضای خانواده، معیار کار و درآمد باشد.
جواب درست به این سوال‌ها می تواند بازه زمانی فرصت بازجویی را کم کند. همینطور این اعتقاد و باور را به‌اجراکننده ضابطه می دهد که تایید صلاحیت موردنیاز را برای ورود به ایالات متحده دارید. در حالی که بی سر و صدا، ممکن میباشد سبب ساز به دستگیر خواهد شد.

مدارک مهاجرتی را با خویش به یار و همدم داشته باشید
کسی‌که از سرزمین دیگری وارد محدوده ایالات متحده میشود، همواره در معرض مطالعه مجریان رسمی قراردارد. براین اساس مدام مدارک مهاجرتی خویش را هم پا داشته باشید. در حالتی که گواهی ندارید، میتوانید صرفا در شکل داشتن نماینده قانونی به ‌سوالهای پلیس جواب دهید.

از حمل وسایل ممنوعه به درون خاک ایالات متحده دوری کنید
مسلما پیش از مسافرت درباره وسایلی که ورود آن به ایالات متحده ممنوع میباشد، با خبر باشید. این اقلام مشمول: سلاح سرد و گرم، الکل، مواد مخدر، دانه میوه و گیاه، پوست و خز حیوان‌ها، طلا جواهرات و غیره میباشد. اعتنا داشته باشید حمل بعضی از اقلام مانند سلاح سرد و گرم و مواد مخدر، جرم به حساب می‌آید و دستگیر در‌پی داراست.

نکاتی که بایستی موقع دستگیر در هنگام ورود به ایالات متحده رعایت کنیم
دستگیر در هنگام ورود به ایالات متحده پروتکل مشخصی داراست. البته بخش اعظمی به‌برهان عدم دانایی نسبت‌ به‌دستمزد رسمی خویش عمدتا در گیر نقص‌ می گردند.
دقت داشته باشید در صورتی‌که در دفتر، خیابان، ایست تفحص یا این که منزل دستگیر شدید، معمولاً از حقوق و دستمزد رسمی شبیه شهروندان ایالات متحده بهره مند میباشید. ولی دستگیر‌هایی که در مرز و یا این که فرودگاه شکل میگیرد، مبنی بر با ضابطه سفر ایالات متحده می‌باشند.
در هنگام دستگیر در ایالات متحده بوسیله پلیس هجرت، خلال مراقبت خونسردی این موردها را به‌خاطر داشته باشید:

دستگیر در هنگام ورود به ایالات متحده صرفا به‌دلایل رسمی قابلیت پذیر میباشد. بدین ترتیب اجراکننده ضابطه این تفویض را ندارد فرمان دستگیر را مبنی بر جنسیت، نژاد و مذهب صادر نماید.
برای جواب به‌سوالاتی که مرتبط با موقعیت سفر میباشد، نیازی به‌داشتن نماینده قانونی وجود ندارد. البته در شرایطی که سوالاتی فارغ این مورد مطرح شد، میتوانید با حضور نماینده قانونی جواب دهید.
بدون صدا حق شماست. می توانید ادامه بازجویی را به‌شرط داشتن نماینده قانونی موکول فرمایید.
به‌هیچ تیتر درباره موقعیت هجرت خویش لاف نگوئید. چون این فعالیت جرم به حساب می‌آید و موقعیت را غامض‌خیس خواهد کرد.
درخواست مشورت کردن با یک نماینده قانونی هجرت دهید. مقررات مسافرت بغرنج می باشند و شما نمی‌توانید به‌تنهایی از خویش هواخواهی فرمائید.
هیچ مدرکی را فارغ از مشورت کردن با نماینده قانونی خویش امضا نکنید.
با خانواده، دوستان و همیاران خویش تماس حاصل نمایید و آن‌ها را از حالت پیش‌آمده آگاه نمائید.
اسم و شماره سروان پرونده خویش را به‌حافظه داشته باشید.
این حق را دارید که درخواست دهید هیبت‌ها را به‌زبانی که‌ به‌آن مسلط می‌باشید در اختیارتان قرار دهند. همینطور می توانید نسخه برداری اوراق را در مشت داشته باشید.
به‌تیتر یک اهل ایران بایستی بدانید که ممکن میباشد سوال های درخصوص خانواده، اکانت بانکی، اموال و حتی دوستان و آشنایان باشد. چون کشور ایران بوسیله ایالات متحده تحریم گردیده‌است.
در زمان فرآیند رسیدگی، ماموران به‌وسایل الکترونیکی و پست الکترونیک شما دسترسی خواهند داشت. امتناع از ارائه پسورد قادر است باعث به ضبط وسایل الکترونیکی‌ گردد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: