نوشته شده توسط : mgh


مزایا و معایب معاش در قبرس شمالی چیست؟
استحضار از مزایا و معایب معاش در قبرس شمالی به شما یاری می‌نماید تا بتوانید با دیده بازتری برای گزینش مقصد مهاجرتی خویش مبادرت فرمائید. با اعتنا به آنکه طریق‌های دریافت اقامت قبرس شمالی متنوع میباشد، موردنیاز میباشد که شما با وضعیت معاش درین سرزمین هم تماما آشنا گردید تا بتوانید گزینش بهتری داشته باشید. مثلا اقامت قبرس شمالی با خرید ملک و یا این که سپرده گذاری در قبرس شمالی به عنوان مثال طریق‌های مهاجرتی بسیار پرطرفدار این مرز و بوم می باشند که اقامت دایم برای شما و خانواده‌تان مهاجرت به قبرس شمالی را درپی دارا هستند.
مزایای معاش در قبرس شمالی
قبرس شمالی که سومی جزیره بلندمرتبه دریای خزر میباشد، یک سرزمین خرد با جمعیت نسبتاًً 400 هزار نفری می باشد. خوشبختانه در مسئله مزایا و معایب معاش در قبرس شمالی، سنگینی مزایای این سرزمین بیشتر میباشد و از همین رو وسعت سفر بسیار بالایی داراست. پس به‌دنبال در زمینه‌ی مزایای این سرزمین سخن می کنیم تا بیشتر با آن آشنا گردید.


آب و هوای قبرس شمالی
این جزیره خوشگل دارنده یکی‌از سلامت‌ترین وضعیت جوی بار و آب و هوایی هست. به خیال و خاطر قربت به مدیترانه، خورشید در ۳۲۰ روز سال بر این میهن می درخشد. فصل‌تابستان‌های قبرس شمالی گرم و کم آب و فصل زمستان‌ها هم مدیترانه‌ای و بارانی میباشد. با اعتنا بدین زمینه، صنعت گردشگری و توریسم درین میهن از مقام ویژه‌ای شامل است و به طور تقریبً در همگی روزهای سال می توانید گردشگران را از سراسر عالم در اینجا ملاحظه کنید.
موقعیت اجتماعی معاش در قبرس شمالی
امنیت بالا، رفاه و تجهیزات قابل قبولی که در‌این مرزوبوم وجود داراست و همینطور عدم تبعیض نژادی در قبرس شمالی، مثلا مواقعی میباشد که در بخش مزایا و معایب معاش در قبرس شمالی می بایست به آن اشاره خواهد شد. اکثر عموم این مرز و بوم مسلمان سنی می باشند و تمدن در حدود عموم جمهوری اسلامی ایران دارا هستند. لهجه قانونی درین مملکت ترکی استانبولی میباشد و به خیال و خاطر توریستی بودن قبرس شمالی، احاطه عامه مردم به گویش انگلیسی هم مطلوب میباشد. در عین درحال حاضر بایستی اذعان کرد که منصب سر گروهی جمهوری در‌این مرزوبوم، هر 5 سال یک توشه و با رأی بدون واسطه عموم تغییر‌و تحول می‌نماید.


حالت جغرافیایی قبرس شمالی
به عنوان مثال مورد ها دیگری که در مسئله مزایا و معایب معاش در قبرس شمالی دارای اهمیت است، فرا مجموعه کشور ها‌ای بودن این سرزمین میباشد. قبرس شمالی در مسئله دادوستدهای در بین المللی در مسیر آب‌های مدیترانه و در بین سه مجموعه کشورها آفریقا و آسیا و اروپا است. همین مورد منجر گردیده که جذب سرمایه‌های فرنگی در قبرس شمالی بالا برود، به سیرتکامل‌ای که در میان 15 مملکت بلندتر جهان برای سپرده گذاری‌های بزرگ و پرسود قرار بگیرد.
به دست آوردن اقامت دایم قبرس شمالی
در مسئله مزایا و معایب معاش در قبرس شمالی می بایست به دریافت اقامت دایم این سرزمین اشاره نمود. خوشبختانه شما از روش ادامه علم آموزی، سپرده گذاری یا این که خرید ملک می توانید تبعه این مرزوبوم گردید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


هزینه بیمه در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
هزینه بیمه در قبرس شمالی بستگی به نوع بیمه، سطح پوشش درخواستی، مقطع مجال بیمه‌ طومار و موقعیت شخصی شما داراست. هر نوع بیمه، هزینه‌ای متعدد دارااست و بسته به وضعیت متفاوت، بها آن تغییر و تحول می‌نماید. به عنوان مثال، بیمه خودرو، بیمه هجرت، بیمه تأمین مالی و بیمه حادثه ها فردی هرمورد هزینه‌های منحصر به خویش را دارا‌هستند. به علاوه، کمپانی‌های بیمه در قبرس شمالی، هزینه‌های مختلفی را برای هر نوع بیمه ارائه می‌نمایند. از جمله، یک کمپانی بیمه ممکن میباشد برای بیمه خودرو، قیمتی را سفارش دهد که به نسبت به کمپانی بیمه دیگر ارزانتر میباشد. به همین عامل، عالی میباشد پیش از تنظیم بیمه در قبرس شمالی، با تعدادی کمپانی بیمه تماس گرفته و بها‌ها را مقایسه نمایید. همینطور، برای اخذ ظریف‌ترین بها بیمه، خوب میباشد وضعیت شخصی خویش را به کمپانی بیمه ارائه دهید تا بتوانند شایسته ترین پوشش با شایسته ترین بها را برای شما  مهاجرت به قبرس شمالی ارائه دهند.

آیا بیمه‌های مسافرت دربرگیرنده بیمه‌های پرواز و هتل میباشند؟
بیمه‌های مهاجرت معمولاً مشتمل بر بیمه‌های مرتبط با هجرت و سفر می باشند و دربرگیرنده بیمه حادثه ها فردی، بیمه بیماری، بیمه تأخیر پرواز، بیمه اتلاف توشه، بیمه مسئولیت مدنی و بیمه اضطراری معالجه آن سوی مرز می گردند. این بیمه‌ها به صورت پکیج‌هایی که بوسیله کمپانی‌های بیمه ارائه می گردند، عرضه می شوند و می توانند متناسب با نیازهای مسافر، پوشش داده شوند. ولی بیمه‌های هجرت در موقعیت کلی، بیمه‌های پرواز و هتل را به طور بی واسطه پوشش نمی‌دهند. این بیمه‌ها معمولاً تنها برای مواقعی میباشد که از روش تاکسی‌های مسافرتی یا این که کمپانی‌های هواپیمایی تنظیم گردیده‌اند و از روش این شرکتهای خدماتی مانند هتل، ترانسفر، گشت و گذار و … در مشت مسافر قرار می گیرند. براین اساس، برای پوشش دادن هزینه‌های مرتبط با هتل و پرواز، خوب میباشد که بیمه‌های مرتبط با تأخیر پرواز و هتل (مانند بیمه‌های تأخیر پرواز و بیمه‌های کنسل و انصراف هتل) را مستقیماً از کمپانی‌های خدماتی مربوطه تهیه و تنظیم نمائید.
ایا می‌قدرت بیمه های متفاوت در قبرس شمالی را آنلاین خریداری کرد؟
آری، فعلا بعضی از کمپانی‌های بیمه در قبرس شمالی، قابلیت خرید آنلاین بیمه‌های گوناگون را آماده کرده‌اند. با اعتنا به بسط فناوری و ارتقاء به کارگیری از وب، آنلاین خرید بیمه‌ها نیز روز آپ دیت در هم اکنون توسعه و گسترش میباشد. با خرید آنلاین بیمه، میتوانید در هر مجال و از هر جایی که به وب دسترسی داشته باشید، بیمه لازم خویش را تهیه و تنظیم نمایید. بعضی از کمپانی‌های بیمه، برای خرید آنلاین بیمه‌ها، نرم افزار‌های تلفن همراه نیز آماده کرده‌اند که قابلیت خرید بیمه را از روش موبایل یار مهیا می‌نماید. در هر شکل، عالی میباشد پیش از خرید آنلاین بیمه، داده ها جامعی از کمپانی بیمه و وضعیت بیمه‌طومار را دستیابی نمائید و از ارزش‌گذاری و موقعیت پوشش بیمه اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید. همینطور، خوب میباشد پیش از خرید بیمه، با مقایسه بها‌ها و موقعیت بیشتر از یک کمپانی بیمه به کارگیری نمائید تا شایسته ترین پوشش با شایسته ترین ارزش را برای خویش تعیین نمایید.

آیا میتوانید کمپانی‌های بیمه آنلاین دارای اعتبار در قبرس شمالی را معرفی نمایید؟
آری، در قبرس شمالی یک‌سری کمپانی بیمه آنلاین وجود دارااست که می توانید از آنها برای تهیه و تنظیم بیمه به کارگیری فرمایید. پیرو، به معرفی بعضی از کمپانی‌های بیمه آنلاین دارای اعتبار در قبرس شمالی می پردازیم:

Cyprus Insurance Online:
این مجموعه بیمه آنلاین قبرسی، بیمه‌های مختلفی را برای مثال بیمه رویدادها فردی، بیمه خودرو، بیمه مهاجرت و بیمه مسئولیت مدنی ارائه میدهد. این مجموعه، در سال 2012 تأسیس گردیده و دارنده جواز از سازمان بررسی بیمه قبرس می باشد.
Cyprus Insurance:
این موسسه بیمه قبرسی، بیمه‌های مختلفی را به عنوان مثال بیمه حادثه ها فردی، بیمه خودرو، بیمه هجرت و بیمه مسئولیت مدنی ارائه می دهد. این موسسه نیز دارنده جواز از سازمان رسیدگی بیمه قبرس می باشد.

Netinsurance Cyprus:
این موسسه بیمه آنلاین قبرسی، بیمه‌های مختلفی را به عنوان مثال بیمه رویدادها فردی، بیمه خودرو، بیمه مسافرت و بیمه مسئولیت مدنی ارائه میدهد. این موسسه نیز دارنده تایید صلاحیت از سازمان رسیدگی بیمه قبرس هست.
Portal Insurance:
این مجموعه بیمه آنلاین قبرسی، بیمه‌های مختلفی را برای مثال بیمه حادثه ها فردی، بیمه خودرو، بیمه هجرت و بیمه مسئولیت مدنی ارائه میدهد. این مجموعه نیز دارنده جواز از سازمان تحقیق بیمه قبرس می باشد.
ولی عالی میباشد پیش از خرید بیمه، حالت و ارزش‌های این مجموعه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بیمه موردنیاز خویش را از شرکتی با شایسته ترین پوشش و بها تهیه و تنظیم فرمایید. همینطور، خوب میباشد از کمپانی‌هایی که دارنده جواز از سازمان پژوهش بیمه قبرس می باشند، به کارگیری نمائید تا امنیت خرید شما ضمانت گردد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


شغل در قبرس شمالی چه طور میباشد؟ + روش هجرت کاری به قبرس شمالی
یکی رویه‌ های اقامت در قبرس شمالی، اخذ اقامت کاری میباشد. مهاجران میتوانند به دو روش درخواست ویزای شغلی قبرس شمالی را داشته باشند. طریق اولیه به عبارتی اخذ توصیه کاری از طرف کمپانی‌ها و موسسه‌های قبرس شمالی میباشد. در طریق دوم هم می توانید با سرمایه‌گذاری درین مملکت جواز عمل در قبرس شمالی را اخذ فرمایید. به دنبال درباره شرایط اشتغال در قبرس شمالی، طریق اخذ روادیدِ کاری این مملکت و مسافرت کاری به قبرس شمالی کلام  مهاجرت به قبرس شمالی خوا‌هیم کرد.
شرایط تجارت در قبرس شمالی
پیش از اینکه به سراغ مشاجره سفر کاری به قبرس شمالی برویم، خوب میباشد درباره حالت اقتصادی این سرزمین موقعیت بازار آن مقداری سخن کنیم. برای این خواسته به آمارها و فاکتورهای اساسی اقتصادی نگاهی خوا‌هیم داشت:

نرخ بیکاری در قبرس شمالی
اولیه فاکتوری که پیش از مسافرت کاری بایستی در لحاظ گرفت، نرخ بیکاری و تعداد متقاضی ها فعالیت در کشورهای غرض میباشد. نرخ بیکاری بیان‌کننده حالت اقتصادی کشورهاست؛ هرچقدر این شاخص تحت‌خیس باشد، به معنای داشتن اقتصادی پویاتر و توانمندتر میباشد. مهاجرین نیز با تدبیر از نرخ بیکاری عالی و ریلکس‌خیس میتوانند مرز و بوم مقصود خویش را گزینش نمایند.

برای درایت از موقعیت فعالیت در قبرس شمالی، میتوانید از نمودار ذیل امداد بگیرید. این نمودار بوسیله تارنما دارای اعتبار TRADING ECONOMICS تهیه و تنظیم گردیده است.
او‌لین چیزی که درین نمودار مشهود است، کاهش داده های عددی بیکاری در قبرس شمالی از سال 2021 تا آپریل 2022 میباشد. همینطور می‌اقتدار اظهار‌کرد که میانگین نرخ بیکاری در سال 2022 حدود 5.1 بوده که حتی‌د‌ر در بین کشورهای توسعه و گسترش‌ یافته هم عدد نادر‌نظیری میباشد.

نکته دیگری که درین نمودار به چشم میخورد، ارتقاء نرخ بیکاری در ماه می 2021 میباشد. قبرس شمالی یک سرزمین توریستی بوده و اقتصاد آن بیشترین تعلق را به صنعت توریسم داراست. سرایت COVID-19 و چالش کلیه‌گیری در سال 2021 منجر شد تا شرایط اقتصادی این میهن نیز همچون دیگر کشورهای جهان مبتلا تلاطم خواهد شد. با این درحال حاضر میبینید که بعداز این معضل، دولت قبرس شمالی به‌خیر موقعیت اشتغال را درین مرز و بوم رئیس نموده است. به گونه ای که در سال 2022 نرخ بیکاری به کمترین واحد سنجش خویش رسید.

یک کدام از شیوه‌ های اقامت در قبرس شمالی، اخذ اقامت کاری میباشد. مهاجران می توانند به دو روش درخواست ویزای شغلی قبرس شمالی را داشته باشند. طریق اولیه به عبارتی اخذ سفارش کاری از طرف کمپانی‌ها و موسسه‌های قبرس شمالی میباشد. در شیوه دوم هم میتوانید با سرمایه‌گذاری درین مرزو بوم جواز فعالیت در قبرس شمالی را اخذ فرمایید. به‌دنبال درباره شرایط اشتغال در قبرس شمالی، شیوه اخذ روادیدِ کاری این میهن و مسافرت کاری به قبرس شمالی سخن خوا هیم کرد.

 


آنچه درین مقاله یاد خواهید گرفت: مخفی
حالت بیزنس در قبرس شمالی
موقعیت فعالیت در قبرس شمالی
برای سفر کاری به قبرس شمالی بایستی چه گویش‌هایی را خاطر گرفت؟
رسیدگی شرایط بازار فعالیت قبرس شمالی
شایسته ترین مشاغل در قبرس شمالی
شناخت با زمان‌های شغلی در قبرس شمالی
سفر کاری به قبرس شمالی
نکات اصلی در اخذ روادیدِ کاری قبرس شمالی
شناخت با گونه های تایید صلاحیت شغل در قبرس شمالی
تفاوت ویزای شغلی قبرس شمالی با جواز عمل
هزینه‌ ویزای شغلی قبرس شمالی
مزایا و معایب شغل در قبرس شمالی
دریافت اقامت دایم از روش شغل در قبرس شمالی
حالت تجارت در قبرس شمالی
پیش از اینکه به سراغ دعوا هجرت کاری به قبرس شمالی برویم، عالی میباشد درباره حالت اقتصادی این سرزمین شرایط بازار آن مقداری کلام کنیم. برای این مراد به آمارها و فاکتورهای اصلی اقتصادی نگاهی خوا هیم داشت:

نرخ بیکاری در قبرس شمالی
اولیه فاکتوری که پیش از هجرت کاری می بایست در لحاظ گرفت، نرخ بیکاری و تعداد درخواست کنندگان عمل در کشورهای مقصود میباشد. نرخ بیکاری بیان کنده حالت اقتصادی کشورهاست؛ هرچقدر این شاخص ذیل‌خیس باشد، به معنای داشتن اقتصادی پویاتر و توانمندتر میباشد. مهاجرین نیز با درایت از نرخ بیکاری خوب و ریلکس‌خیس می توانند میهن مقصود خویش را تعیین نمایند.

برای درایت از حالت شغل در قبرس شمالی، می توانید از نمودار ذیل یاری بگیرید. این نمودار به وسیله وبسایت دارای اعتبار TRADING ECONOMICS تهیه و تنظیم گردیده‌است.

نرخ بیکاری در قبرس شمالی
اولی چیزی که در‌این نمودار دیده می شود، کاهش داده های عددی بیکاری در قبرس شمالی از سال 2021 تا آپریل 2022 میباشد. همینطور می‌اقتدار اظهار‌کرد که میانگین نرخ بیکاری در سال 2022 حدود 5.1 بوده که حتی‌در دربین کشورهای بسط‌ یافته هم عدد معدود‌نظیری میباشد.

نکته دیگری که درین نمودار دیده میشود، ارتقاء نرخ بیکاری در ماه می 2021 میباشد. قبرس شمالی یک میهن توریستی بوده و اقتصاد آن بیشترین تعلق را به صنعت توریسم داراست. سرایت بیماری کرونا و چالش تمامی‌گیری در سال 2021 سبب شد تا حالت اقتصادی این میهن نیز همچون دیگر کشورهای عالم در گیر تلاطم خواهد شد. با این درحال حاضر میبینید که بعد از این معضل، دولت قبرس شمالی به‌خیر حالت اشتغال را در‌این میهن رئیس نموده است. به طوری که در سال 2022 نرخ بیکاری به کمترین ترازو خویش رسید.

بـرای دریافـت مشـاوره رایگـان فـرم زیـر را پـر کنیـد
اسم ونام خانوادگی*
اسم و اسم خانوادگی خویش را وارد نمائید
شماره تماس*
شماره واتساپ خویش را به یاروهمدم کد میهن وارد فرمایید
آدرس اینترنتی*
آدرس اینترنتی خویش را وارد فرمائید

 

 

رویش اقتصادی و تورم در قبرس شمالی
فاکتور دیگری که روی حالت کاری در قبرس شمالی تاثیر می گذارد دعوا پرورش اقتصادی میباشد. بر پایه ی آمارهای مو جود، نرخ رویش اقتصاد قبرس شمالی حدود 9 درصد بوده و نرخ تورم هم 2 درصد میباشد. در صورتی‌که این شاخص‌ها را با کشورهای گسترش‌ یافته اروپایی مقایسه فرمایید، می بینید که سرمایه‌گذاری و فعال سازی تجارت در قبرس، می تواند آیتم خیر و خوبی برای مهاجرین باشد.

امنیت اقتصادی و سیاسی قبرس شمالی
داشتن امنیت سیاسی و اقتصادی، از فاکتورهای اصلی در هجرت کاری میباشد. قطعاً مهاجرین ترجیح میدهند به کشوری مسافرت نمایند که کمترین تنش سیاسی و اقتصادی را داشته باشد. حالت با ثبات و امنیت داخلی قبرس شمالی سبب گردیده تا فرآیند جذب سرمایه و سفر نیروهای دارای تخصص بدین سرزمین همواره شیب مثبتی داشته باشد. درواقع نمی‌قدرت منکر شد که رویش سریع شرایط شغل در قبرس شمالی، بیشتر از هر چیزی به‌خیال و خاطر سرمایه‌گذاران فرنگی میباشد و اکنون این مرز و بوم یکی شایسته ترین کشورها برای سفر کاری میباشد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


دانش گاه مدیترانه کارپسیا
دانشکده مدیترانه کارپاسیا در شهر نیکوزیای قبرس شمالی احداث شد. با دومی بهشت خویش که در سال 2014 تأسیس شد، UMK قصد داراست چگونگی یادگرفتن خویش را ارتقاء دهد و اشخاص صبور، با خود‌با‌وری و کارآفرین، مجهز به علم، مهارت ها و استعداد های ماهر در سطح جهانی مهاجرت به قبرس شمالی  را فراگیری دهد.

با بعضی از دانش گاه های میان المللی مثلا B.H.M.S، دانش گاه مدیر تجارت و هتل – سوئیس، دانش گاه بلندتر، و دانشگاه مدیر توریسم و هتل (COTHM) به مراد استخراج به استانداردهای جهانی دانش گاه توافقاتی انعقاد گردیده‌است.

دانش کده های کالج مدیترانه کارپاسیا
با دانشگاهیان که بر دانش و شغل تأکید دارا‌هستند، این دانش گاه در کل 10 اپلیکیشن گواهی کاردانی را در دانش گاه فنی و ماهر هوانوردی غیرنظامی، مکتب ماهر رئیس، مکتب حرفه‌ای هنرهای آشپزی، توریسم ایالات متحده و رئیس مهمان نوازی ارائه می‌دهد. 7 نرم افزار مدرک کارشناسی در دانشگاه بازرگانی، دانشگاه توریسم و رئیس هتلداری، و دانش گاه دستمزد؛ و 9 حرفه فوق لیسانس در موسسه علم ها اجتماعی.

بورسیه تحصیلی برای دانشجوها در بین المللی
دانشکده مدیترانه کارپاسیا 40٪ بورسیه تحصیلی برای دانشجو ها میان المللی در مکتب حرفه‌ای، نرم افزار های کارشناسی و زمان های مکتب مقدماتی ارائه میدهد.

محدوده شهریه دانش کده مدیترانه کارپاسیا
نرم افزار های کارشناسی در UMK حدود 3300 دلار و فراتر با بورس تحصیلی 40٪ میباشد که معمولاً حدود 5500 دلار در شهریه استاندارد میباشد.

چرا در کالج های قبرس شمالی علم آموزی نمایید؟
اکثر دانشجو ها در ادامه هر دو، چگونگی فراگیری و مجال منفعت مندی از شهریه های کمتر و بورسیه های تحصیلی برای ساخت‌و‌ساز یک کار و بعدی ای عالی می‌باشند. دانش کده های قبرس شمالی این مشخصات را در سیستم های متعدد به دانشجو ها ارائه می‌دهند. به غیر از سیستم آموزشی که دانشکده های قبرس شمالی ارائه می‌دهند، نصیب شمالی قبرس نیز مکانی دیدنی برای کشف جای ها و تجارب نو تحت عنوان دانشجو ها در بین المللی میباشد.
قلعه گیرنه قبرس شمالی
در ورودی بندر دارای اسم و رسم شهر گیرنه قبرس شمالی، قلعه ای بسیار قشنگ وجود دارااست که همانند جواهری براق بر انگشتریه جزیره قبرس شمالی میدرخشد و همانند پناه باشکوه بر فراز بندر گیرنه جای‌دارد و از جزیره هواخواهی می نماید. قیمت دیدن را دارااست، قلعه در موقعیت قابل توجهی نگهداری شد‌ه‌است و امروزه کاملا برای بازدید مردم قابل دسترسی میباشد.

قلعه گیرنه خلال ارائه نگاهی اجمالی به تاریخ قبرس و مناظر عجیب ای که در دست بازدیدکنندگان قرار می‌دهد، منزل موزه کشتی غرق گردیده قبرس شمالی نیز است که مکانی برای یکی‌از مهم‌ترین و دیرین ترین قطعات تاریخ دریایی عالم میباشد.

قلعه گیرنه از سال 1500 بر روی بندر اساسی و استراتژیک گیرنه قبرس شمالی جانبداری میدهد. تاریخ پیدایش شهر گیرنه تقریبا به قرن دهم پیش از ولادت گشوده می‌گردد، اولی شواهد قلعه مرتبط با زمانه رومیان میباشد و متعاقباً به وسیله بیزانسی ها مستحکم شد. در طی بیزانسی ها چهار ساختمان بلند بلندمرتبه ساخته شد که با دیوارهایی بلند به هم متصل گردیده بودند. ابعاد این ساختمان بلند و باروها بوسیله لوزیگنان ها مجدد تقویت شدند و رشد کرد، ولی ظواهر فعلی قلعه کایرنا عمدتاً به زمانه حکومت ونیزی بر قبرس گشوده می‌شود که به حدود سال 1489 گشوده می‌گردد.

ونیزی ها نگران احتمال تهاجم امپراتوری عثمانی به قبرس بودند که با‌گاز در هم اکنون توسعه بود. در حالی که مرزوبوم مهم عثمانی صرفا یک سری ده مایل دورتر بود و آن ها سالانه نیرو می گرفتند و تقویت می شدند، به همین برهان ونیزی ها به استحکام قبرس پرداختند. دیوارهای قلعه گیرنه برای باخت هجوم ها توپخانه و مقاومت در قبال هرگونه محاصره گران قدر، قطور و تقویت شد. ونیزی ها پل متحرک اساسی در ورودی قلعه را با دروازه تامین گردیده ای که هنوز هم وجود داراست جایگزین کردند. آن‌ها همینطور کلیسای بیزانسی قرن دوازدهمی قلعه سنت جورج را با خاطر شل در درون دیوارها نگه داشتند. ولی عاقبت آن‌ها طور دیگری رقم خورد، عاقبت وقتی که حمله عثمانی در سال 1571 چهره بخشید، ونیزی ها فارغ از نزاع تسلیم گردیده اند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


پستیستیو ؛ شبیه با لازانیا
پستیستیو ؛ شبیه با لازانیا - غذای قبرس شمالی

این خوراک مشابه به لازانیای اهل ایران میباشد و به همین ادله با ذائقه ایرانیان سازش داراست. اشخاص اهل ایران که به قبرس شمالی هجرت می‌نمایند، قطعاً این خوراک را تجربیات خواهند کرد. بیشتر غذاهای این حوزه‌ ریشه در تمدن یونانی دارا‌هستند، چون عموم این سرزمین اصالتاً یونانی بوده و در پیشین زیر حکومت امپراتور یونانی نیز بوده‌اند. در تهیه و تنظیم این خوراک از گوشت، گونه های چاشنی‌جات، پنیر اسپاگتی و حتی نعنا برای اضافه کردن مزه به آن مهاجرت به قبرس شمالی استعمال میگردد.

اکمک کادایف ؛ دسری لذیذ
چنانچه پیرو یک دسر بسیار خوشمزه می باشید، قطعاً اکمک کادایف را آزمون فرمایید. این دسر با استعمال از شیر، آرد، شکر و تخم مرغ تنظیم می گردد. همان طور که متوجه شدید، اکمک کادایف به صورت تماماً بی آلایش و هم زمان خوشمزه میباشد و میتوانید آن را با دمنوش یا این که قهوه رغبت نمایید. اما می توانید این دسر را بعداز مصرف غذای هنگفت خویش سرو نمایید تا به هضم خوراک یاری خواهد شد.

کیبه ؛ پیش غذای گزینه عشق و علاقه عموم قبرس شمالی
کوپس، یکی‌از لذیذترین و شایسته ترین گونه های پیش‌غذاهایی میباشد که در رستوران‌های قبرس شمالی ارائه میگردد. این پیش‌طعام از آرد گندم با گوشت چرخ‌کرده، جعفری، و پیاز تهیه و تنظیم میگردد و در بعضی از رستوران‌ها ممکن میباشد از گوشت مرغ نیز استعمال شود.

در حالتی‌که به غذاهای گوشتی عشق و علاقه دارید، توصیه میکنیم کوپس را رغبت نمایید. احتمالا از مشتریان مالامال و پا قرص این خوراک می شوید.

رستوران اهل ایران در میهن قبرس شمالی
در یک سری سال اخیر، تعداد متعددی از ایرانیان ملکی در قبرس خریده و تمایل به راه اندازی دستیابی و شغل های خویش درین مرزو بوم گرفته‌اند. این اشخاص سعی بر توسعه و گسترش شغل‌های خویش دارا‌هستند و در پی تجارب معاش در یک گوشه و کنار پویا و توسعه یافته می باشند. با اعتنا به گسترش‌های اقتصادی در قبرس شمالی، در صورتی بضاعت ورود به ناحیههای مهارتی نظیر تنظیم و پخت خوراک را داشته باشید، احتمالاً چیره به درآمدزایی بسیار بالاتری نسبت به جمهوری اسلامی ایران خواهید داشت.

از جمله، یک مجموعه از ایرانیان وارد خاک دانشکده مدیترانه شرقی در قبرس شمالی گردیده و یک رستوران اهل ایران را بهره‌برداری کرده‌اند. هرچند اسم رستوران به گویش اهل ایران تصویب گردیده است، البته در کنار غذاهای اهل ایران، فست فودهای ترکیه‌ای و غذاهای محلی آفریقایی نیز در منوی این رستوران مو جود میباشد.

این رستوران کافه، در واقع یک کدام از کهن‌ترین و پرمخاطب‌ترین مرکز ها طعام اهل ایران در میهن قبرس شمالی میباشد که با جذب تعداد متعددی از دانشجوها اهل ایران و فرنگی، برنده به جلب دقت گردیده‌است. این رستوران بعضا از غذاهای دوستداشتنی اهل ایران نظیر فسنجون، کله پاچه، و حتی اکبر جوجه را در منوی خویش دارااست. به عبارت دیگر، چنانچه تحت عنوان یک مسافر به مرزو بوم قبرس شمالی هجرت فرمایید و در جستجوی یک رستوران بسیار خوب با غذاهای اهل ایران می‌باشید، میتوانید به‌این رستوران که در باطن محوطه دانش گاه مدیترانه شرقی جای‌دارد، راز بزنید. در اینجا، خلال غذاهای اصیل اهل ایران مانند خورشت، چلوکباب، و جوجه، ته چین نیز به منوی این رستوران افزوده شد‌ه‌است.

اکثری از حصول و امور در سطح دنیا، بر پایه ی ایرانی های مقیم آن بخشها تأسیس یافته و به اداره آن‌ها پرداخته می گردد. حدس این نکته که تعداد متعددی از ایرانیان به قبرس شمالی مسافرت می‌نمایند، شما میتوانید این اشخاص را تحت عنوان مشتریان اهل ایران خویش در لحاظ بگیرید و بیزنس خویش را در‌این حوزه‌ فعال‌سازی نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره وضعیت کاری ایرانیان در قبرس شمالی، سفارش می‌گردد نوشته ی علمی‌ای با تیتر “مشاغل لازم در قبرس شمالی” را بازرسی کنید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


شرایط عمل و اشتغال در قبرس شمالی
عده ای که مهارت و تخصص متعددی در فن خویش دارا هستند میتوانند در مرزوبوم قبرس شمالی روادیدِ کاری آن را به دست آورند و به راحتی درین مملکت آغاز به شغل نمایند. همینطور اشخاص می توانند با روادیدِ کاری برای خویش بیزنس جدیدی را درین مرزو بوم راه‌اندازی کرده و استارت به مهاجرت به قبرس شمالی درآمدزایی کنند.

در مملکت قبرس شمالی به کلیه اشخاص جویای عمل ویزاهای کاری متفاوتی ارائه میگردد که دربرگیرنده روادیدِ شغل های داوطلبانه، ویزای شغلی در منزل، ویزای شغلی در کمپانی همگانی، روادیدِ کارآموزی و روادیدِ شروع آپ می باشد.
در سال ۲۰۲۲ در سه ماهه دوم آن معیار دستمزدها در مرزو بوم قبرس شمالی حدود ۱۰ هزار لیر بوده اما در اولِ سال ۲۰۲۳ به ۱۵ هزار لیر رسیده میباشد.

در‌این مرزو بوم مشاغلی همچون هتل داری و توریسم دارنده بازار فعالیت بسیار بهتر می باشند. مهاجرین و دانشجوها در قبرس شمالی میتوانند در نصیب‌های کشاورزی و صنعتی و بقیه سرویس ها شایسته ترین مشاغل را به دست آورند.

در مرزو بوم قبرس شمالی در هر فصل موقعیت کاری متفاوتی وجود داراست. مهاجرین می توانند در فصل‌های فصل بهار و فصل‌تابستان به فعالیت‌های هتل داری و توریسم پرداخته و در زمستان و فصل‌پاییز در شرکت ها، کالج‌ها، نصیب‌های دولتی و یادگرفتن خوب کار نمایند.

قانون ها عمل در قبرس
همگی سرمایه‌گذاران و مهاجرینی که قصد دارا هستند در‌این مرز و بوم به عمل بپردازند و درآمد به دست آورند آغاز بایستی واحد سنجش درآمد در قبرس شمالی و وضعیت شغلی آن را پژوهش نمایند.‌ در میهن قبرس برای فعالیت کردن شرایطی وضع و اوضاع گردیده و هر مورد از امور دارنده جواز مخصوصی می‌باشند.

شخص برای آغاز عمل در قبرس شمالی می بایست یکی‌از مجوزهای ما یحتاج را داشته باشد که عبارتند از:

جواز احداث کمپانی تجاری
تایید صلاحیت نخستین
تایید صلاحیت شغل دانشجویی
جواز عمل برای مهاجرین و فرنگی‌ها
تایید صلاحیت عمل محصور
همه اشخاص فرنگی مثلا اهل ایران‌ها برای استارت فعالیت در قبرس بایستی جواز اول را به دست آورند. جواز اول را از روش کارفرمای خویش مبادرت کنید و پس از اخذ حدود ۳۰ روز زمان دارید تا به عمل خویش سرگرم گردید.

برای شغل کردن در یک کمپانی یا این که بقیه جای ‌ها در قبرس می بایست جواز فعالیت محصور را به دست آورده که اعتبار آن حدود ۶ الی یکسال است. دانشجوها نیز برای شغل کردن در قبرس مجوزهای مایحتاج را از دانش کده اخذ کرده و میتوانند در اکثری از دفترها درگیر به عمل شوند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


شرایط عمل و اشتغال در قبرس شمالی
عده ای که مهارت و تخصص متعددی در فن خویش دارا هستند میتوانند در مرزوبوم قبرس شمالی روادیدِ کاری آن را به دست آورند و به راحتی درین مملکت آغاز به شغل نمایند. همینطور اشخاص می توانند با روادیدِ کاری برای خویش بیزنس جدیدی را درین مرزو بوم راه‌اندازی کرده و استارت به مهاجرت به قبرس شمالی درآمدزایی کنند.

در مملکت قبرس شمالی به کلیه اشخاص جویای عمل ویزاهای کاری متفاوتی ارائه میگردد که دربرگیرنده روادیدِ شغل های داوطلبانه، ویزای شغلی در منزل، ویزای شغلی در کمپانی همگانی، روادیدِ کارآموزی و روادیدِ شروع آپ می باشد.
در سال ۲۰۲۲ در سه ماهه دوم آن معیار دستمزدها در مرزو بوم قبرس شمالی حدود ۱۰ هزار لیر بوده اما در اولِ سال ۲۰۲۳ به ۱۵ هزار لیر رسیده میباشد.

در‌این مرزو بوم مشاغلی همچون هتل داری و توریسم دارنده بازار فعالیت بسیار بهتر می باشند. مهاجرین و دانشجوها در قبرس شمالی میتوانند در نصیب‌های کشاورزی و صنعتی و بقیه سرویس ها شایسته ترین مشاغل را به دست آورند.

در مرزو بوم قبرس شمالی در هر فصل موقعیت کاری متفاوتی وجود داراست. مهاجرین می توانند در فصل‌های فصل بهار و فصل‌تابستان به فعالیت‌های هتل داری و توریسم پرداخته و در زمستان و فصل‌پاییز در شرکت ها، کالج‌ها، نصیب‌های دولتی و یادگرفتن خوب کار نمایند.

قانون ها عمل در قبرس
همگی سرمایه‌گذاران و مهاجرینی که قصد دارا هستند در‌این مرز و بوم به عمل بپردازند و درآمد به دست آورند آغاز بایستی واحد سنجش درآمد در قبرس شمالی و وضعیت شغلی آن را پژوهش نمایند.‌ در میهن قبرس برای فعالیت کردن شرایطی وضع و اوضاع گردیده و هر مورد از امور دارنده جواز مخصوصی می‌باشند.

شخص برای آغاز عمل در قبرس شمالی می بایست یکی‌از مجوزهای ما یحتاج را داشته باشد که عبارتند از:

جواز احداث کمپانی تجاری
تایید صلاحیت نخستین
تایید صلاحیت شغل دانشجویی
جواز عمل برای مهاجرین و فرنگی‌ها
تایید صلاحیت عمل محصور
همه اشخاص فرنگی مثلا اهل ایران‌ها برای استارت فعالیت در قبرس بایستی جواز اول را به دست آورند. جواز اول را از روش کارفرمای خویش مبادرت کنید و پس از اخذ حدود ۳۰ روز زمان دارید تا به عمل خویش سرگرم گردید.

برای شغل کردن در یک کمپانی یا این که بقیه جای ‌ها در قبرس می بایست جواز فعالیت محصور را به دست آورده که اعتبار آن حدود ۶ الی یکسال است. دانشجوها نیز برای شغل کردن در قبرس مجوزهای مایحتاج را از دانش کده اخذ کرده و میتوانند در اکثری از دفترها درگیر به عمل شوند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh

دسترسی دشوار به مشاغل مقام بالا
در‌صورتی‌که شما به‌تیتر یک خارج از‌التحصیل کارشناسی قصد دارید به مرتبه شغلی و درآمد مالی بالایی دست پیدا نمایید بایستی بگوییم این فعل تا حد متعددی اختلال میباشد. اما در صورتی گواهی شما به فوق لیسانس افزایش پیدا نماید ریلکس‌خیس از دوران قبل‌تان به مشاغل خوب دست پیدا میکنید.

ساعت‌های محصور شغل دانشجویی
در شرایطی که شما به‌تیتر یک دانشجو در ادامه یک کار پردرآمد می‌باشید، متأسفانه می بایست بگوییم عموماً دانشجوها نمی‌توانند بیشتر از ۲۰ ساعت در هفته فعالیت نمایند؛ بدین ترتیب برایشان درآمد مالی بخش اعظمی به یار و همدم نخواهد داشت.

عدم به کارگیری از حمل‌ونقل همگانی
عموم این مرزو بوم میل چندانی به به کارگیری از سیستم حمل‌ونقل همگانی ندارد و بیشتر از خودرو فردی مهاجرت به قبرس شمالی خویش استعمال می‌نمایند. این فرمان موجب می شود تا در برخی از سلطان‌راه و روش‌ها ترافیک ساخت‌و‌ساز گردد.

نژادپرستی و تبعیض در قبرس شمالی
متأسفانه، این فرمان در بعضی از بخش ها این مرزو بوم چشم می شود که ممکن میباشد به مزاج اشخاص فرنگی خوش نیاید. اما این خلق و خوی از عمتم عموم رمز نمی‌زند.

بروکراسی اداری وقتگیر
عموماً بیشتر عمل‌ها و مراحل اداری در‌این مملکت به‌شکل دستی اعمال میگردد، براین اساس سرعت جاری ساختن کارها اداری و به فیض وصال با شکیبایی بیشتری شکل می گیرد.

احساس انزوا در قبرس شمالی
از آنجایی که‌این مملکت یک جزیره میباشد شما به‌راحتی نمی‌توانید از روش کم آبی یا این که بقیه شیوه های ارتباطی با کشورهای دیگر رابطه بگیرید.

گویش
گویش عمده و حکم دهنده بر این مرزوبوم ترکی و یونانی میباشد و لهجه انگلیسی خیلی در قبرس شمالی ترویج ندارد. این گویش‌ها در دانش سرا‌ها و مرکز ها بهتر مملکت گزینه به کار گیری قرار میگیرد و مدارسی که به لهجه انگلیسی درس دادن می‌نمایند از حیث قیمتی گران‌خیس می باشند.

عدم وجود مشاغل صنعتی در سرزمین قبرس شمالی
چرخ صنعت و اقتصاد قبرس شمالی بر محور کشتی‌رانی، گردشگری و مرکزها بهتر می چرخد. واحدهای صنعتی درین مملکت بسیار نادر بوده و اشخاصی که به قصد کارها صنعتی توشه مسافرت بسته‌اند، قبرس نمی‌تواند مهمان‌نواز نیکی دراین مورد باشد.

گرمای هوا در فصل تابستان
عموماً دمای هوا در بیشتر روزهای فصل‌تابستان بالای ۴۰ جايگاه سانتی‌گراد میباشد. در شرایطی‌که شما ازاین مقدار گرما آزرده‌خیال میشوید، معاش دایم در قبرس مطلوب شما وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh

داده ها جغرافیایی: مکانی که اتوبوسها بایستی از آنجا عبور نمایند، می‌تواند با به کار گیری از API های مختلفی به عنوان مثال Google Maps یا این که OpenStreetMap به دست آید. برای قبرس شمالی، شما می توانید از OpenStreetMap استعمال فرمایید.
فرصت‌بندی: می توانید با استعمال از داده های اتوبوس (مانند وقتی که هر اتوبوس وارد مسیر می‌گردد مهاجرت به قبرس شمالی و وقتی که بیرون می‌شود)، فرصت‌بندی ظریف تکان اتوبوسها را پیش‌بینی فرمایید.
شناسایی مسیر: برای شناسایی عالی مسیر اتوبوسها، می توانید از الگوریتم های مسیریابی مانند Dijkstra و A* به کار گیری فرمایید. در قبرس شمالی، شناسایی مسیرهایی که از مرز ترکیه عبور میکنند بسیار اصلی میباشد.
رئیس داده ها: درین نصیب، می توانید از سیستم‌های مدیر مقر داده به کارگیری نمایید تا داده ها اتوبوسها، مسیرها و مجال‌بندی ها را ذخیره و مدیر فرمائید. برای مدیر داده ها در قبرس شمالی، می توانید از MySQL یا این که MongoDB استعمال فرمائید.
اکران داده: برای اکران داده های جنبش اتوبوسها به یوزرها، می‌توانید از ابزارهای مختلفی مانند نقشه های تعاملی و یا این که چارت های وقتی استعمال نمایید. در قبرس شمالی، می‌توانید از Google Maps API یا این که LeafletJS برای اکران اطلاعات به کارگیری نمایید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


سرزمین قبرس شمالی، یک مرزوبوم مهاجر پذیر میباشد. ضوابط و فرایند دریافت اقامت این مرزو بوم بسیار سهل و آسان بوده و راههای متعددی برای هجرت به قبرس شمالی وجود دارااست.

خرید ملک، علم آموزی، سپرده گذاری، وصلت، به دنیاآمدن و … برای مثال طرق مسافرت بدین مرزو بوم میباشد. به دنبال به طور مختصر به هر حالت و مزایای هر مورد از این نحوه‌ها می پردازیم:

 

مسافرت به قبرس شمالی از روش سپرده گذاری
سپرده گذاری در قبرس شمالی، از شیوه های مختلفی قابلیت پذیر میباشد. یک کدام از پربیننده ترینِ آنها، خرید ملک در مهاجرت به قبرس شمالی میباشد که به‌این مورد به طور منقطع خوا‌هیم پرداخت.

از سایر طریق‌های سپرده گذاری در قبرس شمالی می‌اقتدار به تصویب کمپانی، فعال‌سازی تجارت تازه، ایجاد اشتغال، شراکت در بیزینس، شرکت کردن در ساخت املاک و … اشاره نمود.

همان طور که از گذشته گفتیم، قبرس شمالی به یک راس اصلی برای سپرده گذاری و بازرگانان در ناحیهی دریای کاسپین تبدیل گردیده است. پرورش سریع اقتصادی این مرز و بوم در جايگاه نخستین و بعد از آن، اقتصاد رو به پرورش، دلایل مهمی برای ورود سپرده گذاری‌‌های فرنگی به قبرس شمالی می باشند.

مالیات اندک، عدم خرابی اداری و فرایند بی آلایش تصویب کمپانی در قبرس شمالی نیز منجر گردیده تا این سرزمین به یک مقصد دیدنی برای سرمایه گذاران فرنگی تبدیل خواهد شد.

سپرده گذاری فرنگی در پیشرفت و توسعه صنوف متعدد به ویژه توریسم، ساخت‌و‌ساز و سرویس ها نقش بسزایی داشته میباشد.

 اخذ اقامت قبرس شمالی از روش خرید ملک

یک کدام از شایسته ترین شیوه های هجرت به قبرس شمالی، خرید ملک میباشد. در قبرس شمالی فرایند خرید ملک، بسیار سریع جاری ساختن میگیرد، به صورتی که از فرصت تصویب درخواست، نهایتا 2 الی 3 ماه فرصت میبرد که درخواست شما پردازش ‌گردد.

برای سپرده گذاری از روش خرید ملک در قبرس شمالی می بایست ملکی به قیمت دست کم 40 هزار پوند تنظیم نمایید؛ ولی موضوع‌ی شایان توجه در خصوص خرید منزل درین میهن، این میباشد که بخش اعظمی از پروژه‌های دارای اعتبار ساختمانی، امکانی را مهیا کرده‌ان که بتوانید به طور چکی، ملک گزینه نظرتان را بخرید.

به‌این شکل که در صدر دست‌کم 30 درصد از مجموع مبلغ ملک را می پردازید و مابقی مبلغ را در اقساط بلند بازه زمانی و فارغ از منفعت پرداخت می کنید. بعد از پرداخت اول، میتوانید برای اخذ اقامت موقت به همپا خانواده مبادرت کنید.

همینطور بعداز پرداخت نخستین، تفاهم نامه فی مابین شما و فروشنده، در اداره‌ی تصویب سندها تصویب میشود. این مراحل به جهت امان دولت از سرمایه گذاران شکل می گیرد؛ تا به شما باور داده گردد که سرمایه‌گذاری امنی اجرا داده‌اید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1403 | نظرات ()