نوشته شده توسط : mgh


معدل دستمزد در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
واحد سنجش حقوق و دستمزد شغل در قبرس شمالی به حوزه کار و نوع شغل اشخاص بستگی دارااست. طبق ضوابط این مرزوبوم، دستمزد کارگران دستکم 27587 لیر در ماه (بصورت ناخالص) و مبلغ 24000 لیر در ماه (بعداز کسر بیمه و مالیات) هست. هزینه‌ معاش در قبرس شمالی نیز به صورت میانگین حدود 10 هزار لیر میباشد. با این واحد سنجش درآمد، معاش درین مرزو بوم مقرون به صرفه به حیث میرسد و از لحاظ مالی عالی از کشورهایی مانند کشور‌ایران یا این که برخی کشورهای مهاجرت به قبرس شمالی  اروپایی میباشد.

با این هم اکنون، در صورتی قصد به ارتقاء درآمد دارید، می توانید به منطقههای مختلفی برای مثال توریسم، بیزنس، ساخت‌و‌ساز یا این که شغل های فنی متمرکز گردید. این ناحیهها ضمن مهیا بودن مجال‌های شغلی، با درآمد بالایی نیز یار می باشند. به‌دنبال، به رسیدگی حالت کلی بازار شغل و معاش در قبرس شمالی، همینطور معیار درآمد درین سرزمین میپردازیم.

حالت عمل در قبرس شمالی به چه شکل میباشد؟
شرایط رو به پرورش اقتصادی قبرس شمالی و حفاظت‌های دولت این مرزوبوم از مهاجران، سبب ساز گردیده تا تعداد متعددی از اشخاص فرنگی برای اشتغال به قبرس شمالی مهاجرت نمایند. نرخ بیکاری زیر، رابطه مثبت عموم قبرس شمالی با اشخاص فرنگی، نیاز کمپانی‌ها و شرکت های به نیروهای حرفه‌ای، موقعیت اقتصادی در اکنون پرورش و تورم تحت به عنوان مثال عواملی می‌باشند که اشخاص را به تصمیم برای عمل در قبرس شمالی ترغیب می‌نمایند.

یکی نکات اساسی برای عمل در قبرس شمالی، یادگیری گویش محلی میباشد؛ چون عموم این ناحیه به گویش ترکی استانبولی رابطه برقرار می‌نمایند. در صورتی بضاعت و توان در استعمال از گویش ترکی را داشته باشید، احتمال تعیین شدن در فرایند استخدام در کمپانی‌ها و شرکت ها ارتقا خواهد یافت. با این اکنون، بایستی اعتنا داشت که عموم قبرس شمالی با گویش انگلیسی نیز آشنا می باشند. به این ترتیب، حتی در شرایطی‌که لهجه ترکی را بلد نباشید، با داشتن مهارت در لهجه انگلیسی می توانید درین مرزو بوم در‌پی مجال‌های شغلی مطلوب بگردید.

یکی مورد ها اصلی دیگر برای عمل در قبرس شمالی، داشتن جواز فعالیت میباشد. طبق قانون ها این میهن، فرنگی‌هایی که قصد اشتغال درین میهن را دارا هستند، موظف به اخذ تایید صلاحیت شغل می باشند. در حالتی‌که که به وسیله یکی کمپانی‌های قبرس شمالی تحت عنوان کارمند پذیرفته گردید، این مجموعه مسئول جاری ساختن آحاد پروسه مرتبط با درخواست تایید صلاحیت عمل از سوی شما خواهد بود. همینطور، هزینه‌های مربوط به به دست آوردن مجوز عمل نیز بر ذمه صاحبکار جای‌دارد.

وقتی که برای نخستین دفعه به قبرس شمالی مسافرت میکنید، به شما یک تایید صلاحیت فعالیت اول صادر میشود. آن گاه، شما می بایست تک تک پروسه مرتبط با درخواست جواز شغل را اعمال دهید تا اداره سفر بتواند جواز فعالیت مهم شما‌را برای شغل در قبرس شمالی صادر نماید. جواز فعالیت نخستین دارنده برهه زمانی اعتبار 30 روز میباشد و بعد از آن، جواز عمل اساسی با برهه زمانی اعتبار 1 سال برای شما صادر گردد.
دلایل ایده آل بودن قبرس شمالی برای معاش
قبرس شمالی، بخشی از جزیره قبرس در شرق دریای شمال، با آب و هوای مدیترانه‌ای، فصل زمستان‌های معتدل و فصل‌تابستان‌های گرم تحت عنوان یکی‌از بخش ها توریستی اروپا شناخته میشود. هر ساله بیش تر از یک میلیون گردش گر در فصل‌های گرم و همینطور در تعطیلات جشن سال نو میلادی به قبرس شمالی هجرت می‌نمایند. این حالت، به یار و همدم حفاظت‌های دولت قبرس شمالی از سرمایه‌گذاران فرنگی، منجر گردیده تا رابطه مثبت و صمیمانه‌ای فی مابین عموم محلی و مهاجرین صورت گیرد.

به این ترتیب، با اعتنا به آنچه گفته شد، ورود مسافران و گردشگر‌های زیاد به مرز و بوم قبرس شمالی، بهبود حالت اقتصادی این مملکت را به‌دنبال داراست. در واقع، صنعت توریسم تحت عنوان یکی مهم‌ترین دست اندرکاران در گسترش اقتصادی قبرس شمالی شناخته گردیده و نقش مهمی در این مورد جاری ساختن می‌نماید. حتی قابل ذکر میباشد که ورود مسافران بدین سرزمین سبب گردیده تا سرمایه‌گذاران به موضوع ساخت‌و‌ساز املاک نیز مبادرت نمایند و با تاسیس هتل‌های لاکچری، ویلای توریستی، مسافرخانه‌ها و اماکن اقامتی توریستی، به ارتقا درآمد این سرزمین یاری نمایند. این موقعیت سبب ساز بهبود حالت بازار شغل برای مقیمان قبرس شمالی گردیده و در سود، معاش آن ها نیز بهبود خواهد یافت.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


خرید ملک در لانگبیچ قبرس شمالی
خرید ملک در حیطه لانگبیچ قبرس شمالی
حیطه لانگبیچ یکی هدف ها سپرده گذاری ملک برای فرنگی ها و مخصوصا اهل ایران ها میباشد. این نوار ساحلی شهر فاماگوستا را به حیطه ایسکله متصل میکند. به انگیزه شغل شرکت های تعالی فروش ملک و بنگاه ها در‌این ناحیه، وضعیت قابل قبولی جهت خرید غیر نقد و اجاره املاک وجود دارااست. از مزایای خرید ملک در لانگبیچ مسافت در حدود شهر تاریخی ماگوسا و ارتقاء داده های عددی خرید درین حیطه مهاجرت به قبرس شمالی  میباشد.

خرید ملک در ناحیه ایسکله قبرس شمالی
نمایی از پروژه ویلاهای دوقولو مهیا تحویل در ناحیه ایسکله قبرس شمالی

حیطه ایکسه (یا این که اسکله) در قبرس شمالی در حوالی شهر فاگوسا و بعداز لانگبیچ قراردارد. خرید ملک در ناحیه ایسکله قبرس شمالی برای کسانی که در پی منزل های حیاط دار و در حدود دریا می‌باشند پیشنهاد میشود. بها املاک در‌این ناحیه طی سالیان قبل پرورش قابل قبولی داشته میباشد.

تجربیات های خرید ملک در قبرس شمالی | ایده ها راجع‌به خرید ملک در قبرس شمالی
در‌این نصیب تجربه سرمایه گذاران و سوالاتی که بیشتر از ما پرسیده اید قرارداده ایم. ضمن این در انتهای نوشته‌ی‌علمی سوالهای لبریز تکرار خرید ملک در قبرس شمالی وجود داراست. در شکل رغبت شما هم میتوانید تجارب ها و نظرها خرید ملک در قبرس شمالی را از روش ارسال ویس یا این که چت در واتساپ با ما بین بگذارید. امید واریم اشتراک گذاری نظرها و تجارب ها بتواند به دانایی بیشتر مخاطبین گرامی یاری دهد.

خرید ملک در ترکیه خوب میباشد یا این که قبرس شمالی
هر دو مرز و بوم اوضاع مناسب و نسبتاً یکسانی دارا‌هستند. ترکیه از دید جغرافیا پهناور خیس میباشد و املاک متنوع تری داراست البته از دید حالت پرداخت و رویش بهره قبرس شمالی در سالیان اخیر حالت بهتری برای اهل ایران ها داشته میباشد. در قبرس شمالی با پرداخت ۳۰درصد پیش پرداخت و مابقی اقساط بلند مقطع فارغ از فایده، قابلیت و امکان خرید ملک و استخراج فایده سالیانه دست‌کم ۱۰درصد وجود داراست. از طرفی داد و ستد املاک و مستغلات در قبرس شمالی با پوند انگلستان اجرا میگردد که اعتبار بالاتری نسبت به لیر ترکیه داراست. همینطور در صورتیکه غرض شما از خرید ملک اخذ اقامت آن مرز و بوم میباشد، در ترکیه ناچار میباشید ملک را از فرد حقیقی و واقعی یا این که حقوقی ترکیه ای خریداری نمائید البته در قبرس شمالی اینگونه محدودیت هایی نیست.

بعداز خرید ملک در قبرس شمالی نگران هزینه های معاش و دستیابی درامد اثبات هستم
شما میتوانید ۲ منزل بخرید و درامد ماهانه اثبات جهت معاش داشته باشید و در‌این زمان بدنبال بیزنس آیتم عشق هم بگردید . فراموش نکنید سفر فرصتهای جدیدی برای شما آماده میکند پس نترسید.

آیا می‌توانم پیش از اخذ جواز ملک خویش را بفروشم؟
این بستگی به حالت تفاهم نامه فروش شما دارااست ما کارایی می‌کنیم با زنخدان زنی قابلیت فروش پیش از تصاحب کردن گواهی را در قرار حیث کنیم و این امتیاز را بنفع شما از فروشنده بگیریم.

آیا قابلیت خرید ملک در قبرس با ارز دیجیتال وبیتکوین وجود دارااست؟
معاملات املاک با ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین و تتر گاها اعمال می گردد البته در صورتی‌که بمنظور فراروگریز مالیاتی و به دور زدن ضابطه باشد جرم محسوب میشود. از طرفی خریدوفروش ملک در قبرس شمالی با ارزدیجیتال نیاز به علم کافی داراست و عدم دانایی قادر است سرمایه شما‌را در معرض ریسک والا قرار دهد.

آیا می‌توانم بعد از خرید ملک در قبرس شمالی اسباب خانه را از کشور‌ایران بیاورم؟
آری شما می توانید لوازم و لوازم خویش را به قبرس جابجایی دهید اما از آنجایی که ممکن میباشد برای شما لبریز هزینه باشد ترجیح بر این میباشد که وسایل خانه را در قبرس شمالی خریداری نمایید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


قبرس شمالی در کدام یک از 5 مجموعه کشورها قراردارد؟
قبرس شمالی در کدام مجموعه کشور ها واقع شد‌ه‌است؟ اکثری از ما هنگامی به‌این پرسش فکر‌می کنیم، ممکن میباشد به جهت تفاوت‌های سیاسی و جغرافیایی به یک پاسخ ظریف نرسیم. قبرس شمالی، یک حیطه منحصربه‌فرد در شرق دریای خزر میباشد که دارنده نام‌و‌نشان خاصی میباشد. اگرچه انتخاب جای مجموعه کشورها‌ای آن گاهی بغرنج  مهاجرت به قبرس شمالی به حیث میرسد.

به طور رسمیً قبرس شمالی به اسم جمهوری رخنه‌ قبرس شمالی (TRNC) شناخته میگردد و صرفا به وسیله ترکیه به رسمیت شناخته شد‌ه‌است. به جهت شرایط سیاسی این حوزه‌، بعضی از چالش‌ها درباره‌ی طبقه‌بندی مجموعه کشورها‌ای آن به وجود آمده میباشد.

جزیره قبرس که شمال آن زیر سلطه قبرس شمالی میباشد، جغرافیایاً در شرق مدیترانه قراردارد و اکثر وقت ها تحت عنوان بخشی از مجموعه کشورها آسیا شناخته می شود. در حالی که در مسئله‌های سیاسی و فرهنگی، با اروپا نیز ارتباط‌های قربت داراست. از جمله، جنوب جزیره، یعنی جمهوری قبرس، عضو اتحادیه اروپا میباشد. قبرس شمالی همینطور جمعیت متعددی از شکاف‌های قبرس را در خویش مکان داده میباشد که با ترکیه رابطه فرهنگی دارا‌هستند. در غایت، می‌اقتدار اظهار کرد که قبرس شمالی و مجموعه کشورها به کدام یک متعلق میباشد، موضوعی میباشد که همچنان از حیث هویتی جغرافیایی و سیاسی غوغا‌برانگیز است.
قبرس شمالی در مجموعه کشورها آسیا از حیث جغرافیایی واقع گردیده‌است، اما ارتباط‌های سیاسی و فرهنگی متمرکز آن با اروپا، این ناحیه را به یک مخلوط خاص و بی‌نظیر تبدیل نموده است. چه به آن تحت عنوان بخشی از آسیا یا این که اروپا نگاه فرمائید، بدیهی میباشد که قبرس شمالی با تاریخ چندین هزار ساله، جای ‌های طبیعی فرید و تمدن جالب خویش، یک مقصد توریسم منحصربه‌فرد میباشد.

از حیث جغرافیایی قبرس شمالی در خاورماینه جای‌دارد، البته با وجود پیوندها سیاسی مرتبط با اتحادیه اروپا از روش جمهوری قبرس، برخی‌ها آن را جزء اروپا می‌شمارند. این تفاوت‌ها، نام و نشان فرهنگی اختصاصی به شخصی به قبرس شمالی می دهد، جایی که فرهنگ و تمدن‌های شرق و غرب با هم به مستمر هم پا می‌باشند.

علیرغم اینکه قبرس شمالی تحت عنوان یک دولت غیر وابسته معرفی می شود، با مسائل سیاسی زیادی مواجه میباشد و بوسیله همه کشورهای عالم به رسمیت شناخته نمیشود. این مسائل از تقسیم قبرس در سال 1974 نشأت گرفته و سبب به مبنا‌گذاری جمهوری رخنه‌ قبرس شمالی در شمال جزیره گردیده‌است.

قبرس شمالی با تاریخ مرموز، سواحل خوشگل و تمدن متنوع خویش، یک مقصد توریسم استثنایی میباشد. از اثرها باستانی تا سواحل آفتابی و روستاهای سنتی، این جزیره تجارب گوناگونی برای گردشگران دارااست. زیبایی‌های این مجموعه کشور ها و نام و نشان ویژه‌اش، قبرس شمالی را به یک جواهر گم‌گردیده در دریای کاسپین تبدیل نموده است.

فیض گیری
قبرس شمالی، که در جزیره قبرس در شرق دریای خزر قرار گرفته میباشد، جغرافیایاً در مجموعه کشورها آسیا واقع می گردد. البته به خیال و خاطر پیوندها سیاسی با جمهوری قبرس و اتحادیه اروپا، آن را می‌اقتدار جزء اروپا دانست. نام و نشان و تاریخ چندگانه و بی نیاز قبرس شمالی این حیطه را به یک مقصد توریسم اختصاصی و جالب مبدل نموده است.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


قانون ها دریافت اقا‌مت قبر‌س شمالی با خرید ملک
از سال ۲۰۱۵ به آنگاه، به مهاجران در قبرس شمالی اقامت دایم به صورت “Beyaz Kimlik” صادر میگردد. اشخاصی که‌این نوع اقامت دایم را اخذ نمایند، بعداز اخذ “بيازكيمليك” دیگر نیازی به تمدید هر ساله یا این که مهاجرت به قبرس شمالی  دو ساله ندارند.

تفاوت ضوابط دریافت اقا‌مت قبر‌س شمالی و جنوبی با خرید ملک

فرایند الاغ‌ید ملک در مرز و بوم قبر‌س شمالی

تعیین واحد نسبت به بوجه و وضعیت و نیاز درخواست کننده
پرداخت 1000 تا 5000 پوند انگلیس جهت رزرو واحد
واریز 35 تا 40 درصد بها ملک بعنوان پیش پرداخت
عقد تفاهم نامه قانونی
جابجایی مدرک مالکیت
اخذ جواز اقامت
فرآیند الاغ‌ید ملک در مرزو بوم قبر‌س

کیفیت الاغ‌ید ملک در قبر‌س شمالی با دریافت وام
با اجرا فرآیند خرید ملک در قبرس شمالی شما می توانید اقامت دایم این مرزو بوم را اخذ فرمایید. از سوی دیگر با اقامت به زمان پنج سال در قبرس شمالی میتوانید جهت دریافت گذرنامه قبرس شمالی درخواست دهید. به جهت عضویت قبرس شمالی در اتحادیه اروپا، با داشتن گذرنامه این مرزو بوم قابلیت مسافرت سوای روادید به بیشتر کشورهای اروپا را خواهید داشت. کلاً خرید ملک در قبرس شمالی قادر است یک سرمایه‌گذاری بسیار بهتر باشد.

دولت قبرس شمالی سرویس ها ویژه‌ای به متقاضی ها خرید ملک درین مرزوبوم ارائه میدهد. یکی‌از این سرویس ها قابلیت اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک با وام میباشد.جهت دریافت اقامت قبرس شمالی با خرید ملک با وام میتوانید از دولت این سرزمین وام‌های با منفعت زیر دربین 2 تا 4 درصد اخذ نمایید. می بایست اشاره نمود که معیار این وام‌ها حداکثر تا 70 درصد ارزش آحاد ملک میباشد. به این ترتیب شما میتوانید سوای اختلال مالی در قبرس شمالی ملک خریداری کرده و اقامت این مرزوبوم را به دست آورید.

کیفیت قاطر‌ید ملک در قبر‌س با دریافت وام

برای اخذ وام دولتی در قبرس شمالی برای خرید ملک حالت خاصی وجود داراست. شما برای اخذ وام می بایست یک ضمانت کننده دارای اعتبار داشته باشید. پ منفعت وام بانکی اخذ گردیده برای خرید ملک ممکن میباشد تا 50 درصد بها تک تک ملک در لحاظ گرفته خواهد شد. یکی حالت اصلی اخذ وام خرید ملک در قبرس شمالی این میباشد که شما بایستی حداکثر 70 سال سن داشته باشید. بقیه وضعیت ما یحتاج برای اخذ وام مسکن مشتمل بر داشتن گذرنامه دارای اعتبار، سند تمکن مالی و داشتن اکانت ارزی در یکی خزانه‌های قبرس شمالی میشوند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


ویلاهای قبرس شمالی در مقابل سوئیت ها: گزینش ملک ایده آل شما
تعیین ملک خوب در قبرس شمالی می‌تواند یک تصمیم هیجان آور ولی بحران برانگیز باشد. چه در پی مکانی با غرض منزل مسکونی یا این که یک زمان سپرده گذاری باشید، یکی‌از تصمیمات اول ای که با آن روبرو خواهید شد این میباشد که در یک ویلا یا این که سوئیت سپرده گذاری فرمایید. هر مورد تیم ای اختصاصی از مزایا و ملاحظات را ارائه می‌دهد. درین راهنمای جامع، ما دست اندرکاران کلیدی را که بایستی هنگام گزینش فی مابین ویلاها و سوئیت های قبرس شمالی در لحاظ بگیرید، تحقیق خوا هیم کرد. در نقطه پايان این نوشته‌ی علمی، شما اطلاعاتی استحصال میکنید تا تصمیمی آگاهانه بگیرید که با مدل معاش، دارایی و هدف ها املاک و مستغلات شما مهاجرت به قبرس شمالی  همسو باشد.

ویلاهای قبرس شمالی
معاش لاکچری در طبیعت: ویلاهای قبرس شمالی هم معنی با معاش مجلل دربین مناظر طبیعی تعجب آور می‌باشند. در اینجا دلایل جذب بخش اعظمی از درخواست کنندگان ملک به ویلا نقل شده میباشد:

مزایای ویلا: ویلاها حجم، حریم سری و شم انحصار را الهام میبخشند. شما گلشن خویش اکثر وقت ها با استخر خواهید داشت و فضای داخلی بیشتری جهت سفارشی سازی عشق و علاقه مندیهای خویش خواهید داشت.
تعیین جای مطلوب: ویلاها اکثر زمان ها در جای های آهسته و خوش چشم انداز مانند بخش ها ساحلی، دامنه کوه ها یا این که خلوتگاه های حومه شهر یافت میگردند. هنگام گزینش جای ویلا، مناظر و قربت به تجهیزات رفاهی را در لحاظ بگیرید.
پتانسیل سپرده گذاری: ویلاها در زمان فرصت از بها بالایی بهره مند میشوند و آن ها را به آیتم ای دیدنی برای سرمایه گذاران تبدیل می نماید. همینطور در صورتی قصد کسب درآمد داشته باشید بعنوان برای اجاره واگذار فرمایید.
حفظ و هزینه ها: در حالی که ویلاها یک مدل معاش مجلل را ارائه میدهند، مخارج حفظ و آب و برق بالاتری نیز دارا هستند. گلشن و استخری که به خیر و خوبی مراقبت گردد نیاز به اعتنا و میزان دارایی داراست.
سوئیت های قبرس شمالی
سوئیت های قبرس شمالی یک تجارب معاش ریلکس و جامعه شالوده را ارائه میدهند. درین قسمت دلایل محبوبیت آپارتمانها گفته شده میباشد:

مزایای سوئیت‌ها: سوئیت‌ها معمولاً مقرون به صرفه‌خیس از ویلاها می باشند، و آنها‌را به آیتم‌ای دیدنی برای خریدارانی که برای او‌لین‌توشه مکانی را می‌خرند و یا این که اشخاصی که میزان دارایی یه خرده دارا‌هستند تبدیل می‌نماید. آپارتمانها اکثر زمان ها دارنده تجهیزات هتلینگ بصورت فول مشتمل بر : آکوآپارک، زمین بازی کودک ها ، اتوپارک ، رستوران ،کافه ، استخر سرپوشیده و روباز ، سونا و اسپا، داروخانه و باشگاه بدنسازی مارکت میباشند.
گزینش جای ایده آل: سوئیت ها در جای های متعدد، از مرکز ها نامرتب شهر گرفته تا جامعه ها ساحلی، در دسترس می‌باشند. هنگام گزینش سوئیت، ترجیحات مدل معاش و رفت و آمد روزمره خویش را در حیث بگیرید.
منظره سپرده گذاری: سوئیت ها نیز می‌توانند ارزششان را ارتقاء دهند، به خصوص در صورتیکه در بخش ها پرتقاضا باشند. درآمد اجاره یک کدام از دیگر از منابع بالقوه درآمد برای صاحبان سوئیت میباشد.
مراقبت و هزینه ها: سوئیت ها معمولاً مخارج محافظت کمتری دارا هستند چون بخش ها مشترک به وسیله انجمن مالکان منزل مدیر می گردد. با این درحال حاضر، بایستی مخارج مراقبت ماهانه را در لحاظ بگیرید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


10 استدلال مهم برای معاش در قبرس شمالی
چرا بایستی معاش در قبرس شمالی را به مکان دیگر هدف های تعیین فرمایید؟ چه چیزی آن را به یک تصمیم مدبرانه و سودمند تبدیل می نماید؟ درین نوشته‌علمی 10 استدلال مهم برای معاش در قبرس شمالی را بر پایه ی معیارهای مختلفی مانند مقرون به صرفه بودن، راحتی، مدل معاش، تحصیلات، تندرست، ایمنی، سپرده گذاری، شهروندی، اطراف زیست و جامعه در دست مهاجرت به قبرس شمالی  شما قرار می‌دهیم.

دلایل اساسی برای معاش در قبرس شمالی
مقرون به صرفه بودن:
یک کدام از دلایل مهم معاش در قبرس شمالی به جهت ذیل بودن هزینه معاش در قبرس شمالی و مسکن این حوزه‌ مدیترانه ای را به محلی مقرون به صرفه تبدیل نموده است. میتوانید سوئیت ها یا این که ویلاهای ارزان بها را برای اجاره یا این که فروش در جای های گوناگون پیدا نمائید که از 89000 پوند شروع میشود. همینطور میتوانید از بها های زیر برای طعام، سرویس ها آب و برق، حمل و نقل، سرگرمی و محافظت های بهداشتی لذت ببرید. مثلا، یک وعده غذایی سه وعده‌ای برای دو نفر در یک رستوران میانگین حدود 1000 لیر ترکیه ، یک لیتر بنزین حدود 32 لیر ترکیه، و یک بلیط ماهیانه برای حمل و نقل همگانی حدود 10 پوند و همینطور یک بلیط رفت و بازگشت به کشور ایران حدود 20 میلیون تومان [در طول کتابت نوشته ی علمی] هزینه دارااست.

راحتی:
یکی از دیگر از دلایل معاش در قبرس شمالی راحتی آن میباشد. قبرس شمالی دسترسی آسوده به تجهیزات، سرویس ها و امکاناتی داراست که قادر است معاش شما‌را ریلکس و شادی بخش نماید. می توانید مرکز ها خرید، سوپرمارکت‌ها، خزانه‌ها، مدرسه ها، دانشکده‌ها، بیمار‌ستان‌ها، سینماها و کلوپ‌های متعدد را در شهرهای بلندمرتبه و شهرک‌ها پیدا فرمایید. همینطور میتوانید از نرخ ارز مناسب لیر ترکیه در قبال بقیه ارزها مانند پوند انگلیس یا این که یورو برخوردار گردید.

مدل معاش:
سومی عامل برای معاش در قبرس شمالی مدل معاش آن میباشد. قبرس شمالی چگونگی معاش بالا و مورد های مدل معاش جذابی را برای اشخاصی که میخواهند از جذابیت و زیبایی مدیترانه لذت ببرند ارائه میدهد. شما می‌توانید سواحل متعدد، تفرجگاه ها، هتل ها، استراحتگاه ها، کازینوها، کافه ها، رستوران ها و جای های فرهنگی را در امتداد خط ساحلی یا این که در شهرهای تاریخی پیدا فرمائید. همینطور میتوانید شگفتی‌های طبیعی و جالب مرزو بوم مانند کوه‌های گیرنه، شبه‌جزیره کارپاز، صومعه بلاپایس، قلعه سنت هیلاریون، ویرانه‌های سالامیس و غیره را کشف فرمایید. همینطور میتوانید در عمل‌ها و رویدادهای مختلفی که متناسب با علایق و سرگرمی‌های شما می باشند، مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، گلف، غواصی، قایقرانی، ماهیگیری، فستیوال‌ها، کنسرت‌ها، نمایشگاه‌ها و غیره کمپانی نمائید.
تحصیلات:
چهارمی عامل برای معاش در قبرس شمالی تحصیلات آن میباشد. قبرس شمالی دارنده استانداردهای آموزشی بالا و طیف وسیعی از زمان های آموزشی برای علم آموزان در هر سن و سطوحی میباشد. شما میتوانید مدرسه های دولتی و محرمانه مختلفی را بیابید که فراگیری ابتدایی، دبیرستان و حرفه‌ای را به لهجه ترکی یا این که انگلیسی ارائه میدهند. همینطور میتوانید دانش گاه ها و دانش گاه های مختلفی را بیابید که در مقاطع کارشناسی، فوق لیسانس و دکترا در حرفه ها و فن های متعدد به لهجه ترکی یا این که انگلیسی میدهند. بعضی از معتبرترین دانشکده های قبرس شمالی عبارتند از: کالج خاور مجاورت، کالج مدیترانه شرقی، دانش گاه آمریکایی گیرنه، دانش گاه دربین المللی قبرس و دانش گاه گیرنه.

تن درستی:
پنجمی ادله برای معاش در قبرس شمالی سالم آن میباشد. قبرس شمالی دارنده یک سیستم بهداشتی امروزی و مجهز میباشد که سرویس ها درمانی کیفیت بالا و مقرون به صرفه را به ساکنان و بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. میتوانید مریض‌خانه‌ها، کلینیک‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و آمبولانس‌های دولتی و محرمانه مختلفی را بیابید که سرویس ها پزشکی همگانی و تخصصی را به لهجه ترکی یا این که انگلیسی ارائه می دهند. شما همینطور می‌توانید از هزینه معدود معالجه ها و شیوه های پزشکی در مقایسه با بقیه کشورهای اروپایی یا این که خاورمیانه برخوردار گردید. بعضی از دارای اسم و رسم ترین مریض‌خانه ها در قبرس شمالی عبارتند از: مریض خانه دولتی دکتر معالج دلیل نالبانتوغلو، درمان گاه کالج خاور مجاورت، درمان گاه دانش گاه گیرنه، مریض‌خانه دولتی فاماگوستا، و مریض خانه کولان بریتانیا.

امنیت بالا:
در ارتباط با امنیت قبرس در همین اولِ نوشته‌ی علمی بایستی اعلام‌کرد که نرخ جرم و جنایت درین جزیره ی خرد مدیترانه به اندازه ای معدود میباشد که از آن تحت عنوان امنترین مرزوبوم خرد دنیا حافظه می گردد و پنجمی سرزمین امن عالم به حساب آورده می شود. مرزوبوم قبرس شمالی یک راس اصلی در قلب دریای خزر به حساب می‌آید. این مرزوبوم در تقاطع اروپا و آفریقا و آسیا جای دارد. روبرویی با اشخاص در درحال حاضر پیاده روی در او‌لین ساعتها روز و واپسین ساعت ها شب در خیابانها به هیچ عنوان تعجب آور وجود ندارد. اشخاص معمولا بیشتر در خطر آفتاب سوختگی قرار دارا‌هستند تا مواجه شدن با دزدی و یا این که جرائم دیگر. مدل معاش عموم قبرس شمالی یک کدام از دیگر از دست اندرکاران ساخت و ساز شم امنیت دربین ساکنین میباشد. ازین پس دیگر خبری از ایرادات معاش در شهرهای بلندمرتبه وجود ندارد. در قبرس شمالی ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی های صوتی را کلاً از خاطر خواهید موفقیت.
قبرس شمالی در سال ۲۰۱۵ تحت عنوان امن ترین مملکت خرد عالم تعیین شد.

در شرایطی که از زاویه دیگری به امنیت مرزو بوم قبرس شمالی نگاه کنیم این مرزوبوم یکی جزیره ها تعالی دریای شمال میباشد . امنیت قبرس شمالی چنان زیاد میباشد که می اقتدار درب خانه خویش را قفل نکرد. انگیزه این میباشد که میهن قبرس شمالی از نگاه سیاسی با هیچ کشوری زد خورد نداشته و از طرفی کشوری توریستی و دانشجویی میباشد و بیشتر جمعیت آن را دانشجو ها و مسافران تشکیل می‌دهند ، همین دستور سبب بالا رفتن امنیت قبرس شمالی و گزینش این مرزو بوم تحت عنوان مقصد توریسم و علم آموزی اشخاص اکثری از سرتاسر جهان گردیده است. برای باور از صدق این نوشته بعضا داده های عددی ها را در امر امنیت مرز و بوم قبرس شمالی پژوهش میکنیم.بر پایه ی تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۶ در خصوص امنیت کشورهای دنیا شکل گرفت میهن قبرس شمالی سکو ویّل را در داده های عددی امینت پیاده روی صرفا در روز و سکو دوم عالم را در داده های عددی امنیت پیاده روی فقط در شب را بدست آورد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


مجاورت‌ترین هتل‌ها به شهر ارواح در قبرس شمالی
درصورتی که قصد مهاجرت بدین شهر را دارید، بایستی یک کدام از شهرهای فرناروس، فاماگوستا، پارالیمنی، پرنرا یا این که توزلا بروید که تمامی در اطراف حاشیه دریا می‌باشند یا این که سواحل منحصر به فرد تفریحی مهاجرت به قبرس شمالی دارا هستند.

ضمن این، وب سایت تریپ ادوایزر (Trip Advisor) مجاورت‌ترین هتل‌ها به شهر ارواح را این‌ها فهرست می‌نماید. در صورتی‌که دوست دارید در واروشا گشتی بزنید و تاریخ را از مجاورت مشاهده کنید، بایستی در یک کدام از این هتل‌ها اقامت داشته باشید:

هتل له ترازا (La Terrazza) در فاماگوستا
هتل سان‎رایز پرل (Sunrise Pearl) در پارالیمنی
هتل ساحلی فلامینگو پارادایز (Flamingo Paradise) در پارالیمنی
هتل سان‌رایز بیچ (Sunrise Beach) در پارالیمنی
هتل اودسا (Odessa) در پارالیمنی
هتل بلو آیوی (Blue Ivy) در پارالیمنی
لیست شایسته ترین تفریحات و کلاب‌های شبانه قبرس شمالی
قبرس یک کدام از متفاو‌ت‎‌ترین کشورها برای افرادی میباشد که میخواهند یک تجارب بی نقص و دیدنی از تفریحات ساحلی و کلاب‎ داشته باشند. این مرزو بوم صد و شصت حاشیه دریا دارااست که هر کدامشان برای وقت‎گذرانی در شب یا این که روز، شنا، خوراک میل کردن و گونه های پای کوبی‌ها و جشنواره‌ها بهتر میباشند. خلال این، در هرمورد از شهرهای قبرس شمالی که پا بگذارید با دنیایی از کافه‌ها، رستوران‌ها و بارهای متعدد مواجه می شوید که با هم مختلف میباشند و تجارب‌های منحصر به فرد به شخصی را به گردشگران ارائه میدهند. درین مقاله ده کاری را به شما معرفی می کنیم که برای تفریح و سرگرمی در قبرس شمالی، مسلما می بایست اجرا بدهید. از کلاب‌های شبانه جذابی که تا صبح پایکوبی و موسیقی در آنها برقرار میباشد، تا سواحلی که مدام می توانید در آنها آفتاب بگیرید یا این که شنا نمائید.

۱. نوشیدن و راحت کردن در توشه ساحلی Lush
هیچ حسی عالی از رقص در حاشیه دریا ذیل افق آفتابی وجود ندارد، ولی در شرایطی‌که پس از پایکوبی هم بتوانید از یک منو متنوع خوراکی و آب میوه در یک توشه جالب لذت ببرید. توشه ساحلی لاش (Lush) یک توشه بلندمرتبه با استایل سنتی شرقی میباشد که روی شن‌های قابل انعطاف حاشیه دریا حصیرها و پافرهای نرمی نهاده که بتوانید هر وقت خواستید روی آن‎‌ها لم بدهید. موسیقی قبرسی و کارائیبی مدام در‌این توشه در اکنون پخش شدن میباشد و گونه های آبمیوه‌ها هم سرو می‎‌شوند.

۲. یک شب جالب در کلاب Cheetah
یکی‌از دیدنی‌ترین تفریحات قبرس شمالی رفتن به کلاب‌های شبانه میباشد، و یکی‌از دارای اسم و رسم‌ترین کلاب‌های این ناحیه چیتا. چیتا در شهر گیرنه یکی ترندی‏‌ترین کلاب‌های قبرس شمالی میباشد که مدام آکنده‌از مسافر میباشد و حتی سلبریتی‌های سوراخ هم به آن زیاد راز می زنند. این کلاب همینطور یک رستوران روی سقفش دارااست تا در کنار موسیقی زنده از خوراک هم لذت ببرید.

۳. کلاب NightPark، یک کلاب میان‌المللی
خیلی از دارای اسم و رسم‌ترین دی‌جی‌های ترکیه و اروپا به طور هفتگی در نایت پارک نرم افزار دارا‌هستند، و در ماه‌های تعطیلات و نقطع ی عطف ورود مسافران حتی دی‌جی‌هایی از کشورهای دیگر کنسرت‌های در میان‌المللی در آن برگزار می‌نمایند. این کلاب در قلب شهر گیرنه و در کنار حیطه car park جای دارد. چنانچه شیفته موسیقی روز عالم می‌باشید و می خواهید یک شب نامرتب و آکنده‌از رقص را بگذرانید، نایت پارک برای شماست.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


قوانین رسمی را رعایت فرمایید
رعایت قوانین رسمی: قدم سوم برای اجاره یا این که فروش ملک در قبرس شمالی، تقلید از قوانین رسمی حکم کننده بر بازار ملک و ضمانت حقوق و دستمزد مهاجرت به قبرس شمالی  و تعهدات شما میباشد. شما نیاز خواهید داشت:

اخذ تایید صلاحیت خرید: در‌حالتی که شما یک فرنگی می باشید که می‌خواهید ملک خویش را در قبرس شمالی بفروشید، می بایست جواز خرید از شورای وزیران اخذ فرمایید. این سندی میباشد که به شما حق مالکیت املاک در قبرس شمالی و جابجایی آن به فرد دیگری را می‌دهد. شما می بایست برای این تایید صلاحیت در دفتر کار حوزه‌ ای که ملک شما در آن قراردارد درخواست دهید. شما بایستی گذرنامه، مدرک مالکیت، تفاهم نامه فروش خویش را ارسال نمائید و هزینه درخواست 500 لیر را بپردازید. بسته به جواز امنیتی و در دسترس بودن شورای ممکن میباشد تا شش ماه یا این که بیشتر ارتفاع بکشد. وزیران، پروسه تأیید
تفاهم نامه خویش را تصویب فرمائید: در حالتی‌که ملک خویش را در قبرس شمالی اجاره می دهید یا این که می فروشید، بایستی پیاله 21 روز بعداز امضای تفاهم نامه خویش را در اداره تصویب ملک تصویب فرمایید. این فرآیندی میباشد که تفاهم نامه شما‌را در سابقه قانونی به ثبت می رساند و در شکل بروز هرگونه اختلاف یا این که تقلب از حقوق و دستمزد و منافع شما نگهداری می نماید. شما می بایست گذرنامه، مدرک مالکیت، تفاهم نامه خویش را ارائه دهید و هزینه نام نویسی 0.5٪ از اجاره یا این که بها فروش را بپردازید.
مالیات خویش را بپردازید: در حالتی که ملک خویش را در قبرس شمالی اجاره می دهید یا این که می فروشید، بایستی مالیات خویش را به مقامات TRNC بپردازید. مالیات هایی که بایستی بپردازید عبارتند از:
مالیات بر درآمد: این مالیاتی میباشد که بایستی بر درآمد اجاره یا این که فروش خویش بپردازید. نرخ مالیات بر درآمد در قبرس شمالی 10 درصد برای درآمد اجاره و 4 درصد برای درآمد فروش میباشد. شما می بایست پیاله 15 روز بعد از اخذ درآمد خویش را اعلام کرده و مالیات خویش را در اداره امور مالیات پرداخت نمائید.
حق تمبر: این مالیاتی میباشد که بایستی در تفاهم نامه خویش بپردازید. نرخ حق تمبر در قبرس شمالی 0.5٪ اجاره یا این که بها فروش میباشد. شما می بایست کاسه یک ماه بعداز امضای تفاهم نامه، حق تمبر خویش را در اداره امور مالیات پرداخت نمایید.
مالیات بر نفع سرمایه: این مالیاتی میباشد که بایستی بر روی منفعت خویش از فروش ملک خویش بپردازید. نرخ مالیات بر نفع سرمایه در قبرس شمالی 3.5 درصد تفاوت در میان بها فروش و ارزش خرید ملک شما میباشد. شما می بایست پیاله یک ماه بعد از فروش ملک خویش مالیات بر نفع سرمایه خویش را در اداره امور مالیات پرداخت فرمایید.
ملک خویش را برای مشاهده مهیا فرمایید
چهارمی و واپسین مرحله برای اجاره یا این که فروش ملک در قبرس شمالی این میباشد که ملک خویش را برای بازدید مستاجرین یا این که خریداران بالقوه مهیا فرمایید. شما نیاز خواهید داشت:

پاک و منظم: شما می بایست پیش از علامت دادن آن به هر کسی از پاک و تروتمیز بودن ملک خویش باور نتیجه ها فرمایید. شما بایستی هر سیرتکامل وسایل فردی، آشغال یا این که اقلام غیر ضروری را که ممکن میباشد حواس مشتریان شما‌را پرت کرده یا این که پشیمان نماید، بردارید. همینطور می بایست هر اتاق و سطح ملک خویش را گردگیری، جاروبرقی، پاک کردن، جلا دادن و ضدعفونی نمایید.
تعمیر و مرمت: پیش از اینکه ملک خویش را به سایر افراد علامت دهید، می بایست مطمئن گردید که در موقعیت بهتر و کارکردی جای‌دارد. شما می بایست هر سیرتکامل زخم یا این که نقصی را که ممکن میباشد بر کوشش یا این که ظواهر ملک شما تأثیر بگذارد، مانند نشتی، رخنه‌، لکه، خط و خش یا این که فساد اسباب خانگی، تعمیر فرمائید. همینطور ممکن میباشد بخواهید بعضا از تجدید بنا ها یا این که بهبودهایی را اجرا دهید که ممکن میباشد قیمت یا این که جذابیت ملک شما‌را ارتقا دهد، مانند رنگ کردن، کفپوش، نورپردازی یا این که محوطه سازی.
تزئین: شما می بایست پیش از علامت دادن آن به هر کسی مطمئن گردید که ملک شما جالب میباشد. شما می بایست مبلمان و اسباب جانبی خویش را به طوری دکوراسیون و تزئین نمائید که شایسته ترین خصوصیات و پتانسیل ملک شمارا به اکران بگذارد. همینطور ممکن میباشد بخواهید مواقعی مانند گل‌های جدید، شمع‌ها، پرده‌ها، کوسن‌ها یا این که اثر ها هنری را اضافه فرمائید که روحیه و حس مثبتی را برای مشتریانتان ساخت نماید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


چه طور در حوزه توریسم در قبرس شمالی سپرده گذاری کنیم؟
قبرس شمالی بعنوان مرز و بوم زمان های بی نقطه پايان و زیبایی های دیده نشده شناخته میشود. این جزیره قشنگ که در شرق مدیترانه واقع شد‌ه‌است، خیر فقط تاریخ و فرهنگ وتمدن بی نیاز داراست، بلکه منظره سپرده گذاری امیدوار کننده ای در نصیب توریسم و مهمان نوازی دارااست. درین راهنمای جامع، ما جنبه‌های متعدد سرمایه‌گذاری در توریسم در قبرس شمالی را تحقیق می کنیم و دلایل تبدیل شدن این حوزه‌ به مقصدی جالب برای سرمایه‌گذاران در سراسر دنیا مهاجرت به قبرس شمالی  را کشف میکنیم.

صنعت توریسم در قبرس شمالی
قبرس شمالی در دهه پیشین پرورش قابل توجهی را در نصیب توریسم تجربیات نموده است. وضعیت استراتژیک، آب و هوای مناسب و به جا مانده فرهنگی آن را به جاذبه ای برای گردشگران از اروپا، خاورمیانه و بالاتر از آن تبدیل نموده است. این ناحیه طیف متنوعی از جاذبه ها، از جای های تاریخی باستانی گرفته تا سواحل دیده نشده و معاش شبانه لبریز جنب و جوش را ارائه میدهد.

پیش از کاوش در مجال های سپرده گذاری، ضروری میباشد که منظره رسمی و نظارتی در قبرس شمالی را پژوهش فرمائید. سرمایه گذاران بایستی خویش را با ضوابط و قوانین TRNC مرتبط با سپرده گذاری فرنگی، مالکیت میزان دارایی و تولید بیزنس آشنا نمایند.

مجال های سپرده گذاری
توسعه و گسترش هتل و استراحتگاه:
قبرس شمالی پتانسیل متعددی برای توسعه و گسترش هتل و استراحتگاه ارائه میدهد. با خط ساحلی تعجب آور و زیبایی طبیعی، سرمایه گذاران میتوانند از تقاضای رو به پرورش برای اقامتگاه های گران قیمت سپرده گذاری نمایند. پاداش‌های دولت و پناه از بسط‌های تازه این قسمت را به‌ویژه دیدنی می‌نماید.

مهمان‌منزل‌های بوتیک و بوم‌گردی:
برای عده ای که عشق‌مند به سرمایه‌گذاری در مقیاس خرد‌خیس می باشند، مهمان‌منزل‌های بوتیک و سرمایه‌گذاری‌های بوم‌گردی محبوبیت پیدا می‌نمایند. این ها به مسافرانی که پیرو تجربیات فردی خیس و پایدارتر می‌باشند، جواب می‌دهد.

رستوران‌ها و سرگرمی‌ها:
صحنه‌های متنوع آشپزی و معاش شبانه لبریز جنب و جوش جزیره زمان‌هایی را برای سرمایه‌گذاران در نصیب رستوران و سرگرمی ساخت‌و‌ساز می‌نماید. شراکت با سرآشپزها و صنعتگران محلی میتواند به سپرده گذاری شما اعتبار بخشد.

توریسم تندرست :
توریسم تندرست در سطح جهانی در حالا ظهور می‌باشند و قبرس شمالی قادر است از این بازار به کار گیری نماید. استراحتگاه های اسپا، مرکز ها سالمی و تجهیزات توریسم پزشکی پتانسیل رویش بسیار خیر دارا‌هستند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


سفر کاری به قبرس شمالی
در صورتی قصد دارید برای شغل به قبرس شمالی مسافرت نمایید، دو راه‌حل پیش روی شما جای دارد. در آغاز اینکه ایده‌ای برای فعال‌ساز‌ی تجارت داشته باشید و بتوانید با سرمایه‌گذاری بدون واسطه فعالیت خودتان را در قبرس شمالی فعال‌سازی مهاجرت به قبرس شمالی  فرمایید.

چاره دوم نیز اخذ سفارش کاری (Job Offer) از مؤسسات یا این که کمپانی‌های قبرس شمالی میباشد. به‌دنبال درباره هر کدام از این دو وضعیت توضیح خوا هیم بخشید.

یک: اخذ توصیه کاری از قبرس شمالی
در صورتیکه در ادامه اخذ سفارش کاری از قبرس شمالی میباشید، میتوانید از روش تارنما های شغل یابی در قبرس شمالی، شرایط‌های شغلی را رصد کرده و رزومه خویش را برای کمپانی‌ها و موسسه‌های قبرس شمالی ارسال نمائید. در حالتی که که رزومه شما مقبول قرار گیرد، این موسسه‌ها برای شما توصیه کاری ارسال کرده و مقدمات حضور شما در قبرس شمالی را مهیا می‌نمایند.

گویش قانونی عموم قبرس شمالی ترکی استانبولی میباشد. به همین خیال و خاطر برای اخذ پیشنهادهای کاری بایستی با این لهجه هم شناخت داشته باشید. همینطور شناخت با لهجه یونانی نیز می تواند سبب ساز ارتقا شانستان گردد.

ویزای شغلی قبرس شمالی برای مهاجران به‌شکل 30 روزه صادر می گردد و حکم یک تایید صلاحیت نخستین را داراست. مهاجران بعد از ورود به مرزوبوم، یک ماه مهلت دارند تا تایید صلاحیت اقامت در قبرس شمالی را اخذ نمایند. این تایید صلاحیت با ‌تیتر اقامت کاری در قبرس شمالی صادر می‌گردد و یکسال اعتبار داراست؛ البته در صورتی بتوانید بضاعت‌های خویش را اثبات نمایید، می توانید هر ساله این تایید صلاحیت را تمدید فرمائید.

نکته دیگر اینکه شاغلین در قبرس شمالی در حالتی که موقعیت خاصی را دارا باشند، می توانند بعداز 5 سال برای اخذ اقامت دایم مبادرت نمایند.
دو: فعال‌سازی تجارت در قبرس شمالی
روش دیگر برای اخذ روادیدِ قبرس شمالی، سرمایه‌گذاری درین مرز و بوم و فعال‌ساز‌ی یک تجارت میباشد. اشخاصی که‌این مسیر را گزینش می‌نمایند، می توانند با روادیدِ توریستی 30 روزه به قبرس شمالی مسافرت کرده و در بالا حالت بازار و فضای کاری این جزیره را بسنجند. آنگاه به سراغ گام‌های آجل تصویب کمپانی و راه اندازی بیزنس بروند. خوب میباشد برای تصویب کمپانی و فراهم‌سازی این مقدمات از یک نماینده قانونی مهاجرتی یاری بگیرید.

نکته قابل توجه در فعال‌سازی بیزنس این میباشد که شغل شغلی شما می بایست در راستای توسعه و گسترش صنعت قبرس شمالی باشد. در‌این حالت میتوانید به‌آسانی مجوزهای موردنیاز را اخذ کرده و کمپانی خویش را درین مرزوبوم تصویب فرمایید.

نکات اصلی در اخذ روادیدِ کاری قبرس شمالی
در صورتی قصد اقامت کاری در قبرس شمالی را دارید، بایستی موارد ذیل را در حیث بگیرید:

مهاجرانی که برای عمل به قبرس شمالی مهاجرت می‌نمایند، می بایست مسلماً گذرنامه یا این که روادیدِ دارای اعتبار داشته باشند.
مهاجران پیش از هجرت بدین جزیره می بایست تایید صلاحیت شغل در قبرس شمالی را اخذ کرده باشند. (کارفرمایان مسئول پیگیری و اخذ این تایید صلاحیت می‌باشند.)
مهاجران غیررسمی حق فعالیت در قبرس شمالی را ندارند.
کسانی که از ورود به قبرس شمالی نهی شده باشند، نمی‌توانند برای اخذ جواز کاری مبادرت نمایند.
داشتن مدرک سوءپیشینه برای اخذ تایید صلاحیت اقامت الزامی میباشد. عده ای که سوابق ضابطه‌شکنی داشته باشند، جواز اقامت کاری در قبرس شمالی را اخذ نخواهند کرد.
داشتن مدرک تندرست نیز جهت دریافت اقامت در قبرس شمالی الزامی میباشد. مبتلایان به بیماری‌های ایدز، هپاتیت بی، هپاتیت سی و بیماری‌های خاص اذن اقامت در قبرس شمالی را نخواهند داشت.
تایید صلاحیت کاری صادر گردیده تنها برای فعالیت در شرکتی اعتبار دارااست که به شما Job Offer ارائه داده میباشد. با این تایید صلاحیت حق فعالیت کردن در سازمان‌ها و کمپانی‌های دیگر را نخواهید داشت.
اشخاصی که روادیدِ کاری اول را اخذ می‌نمایند، تنها 30 روز اذن اقامت در قبرس شمالی را دارا‌هستند. برای تمدید بازه زمانی حضور نیاز به اخذ اذن اقامت دارا‌هستند.
حالت هر شغلی برای اخذ جواز کاری متعدد میباشد. برای دور اندیشی از جزئیات از موقعیت اخذ تایید صلاحیت بایستی وب سایت وزارت شغل قبرس شمالی را نظارت نمائید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403 | نظرات ()