نوشته شده توسط : mgh


تحقیق فرآیند خرید ملک در قبرس شمالی
اولی مرحله خرید ملک در قبرس شمالی: بازدید از پروژه‌ها
بازدید از پروژه‌ها یکی‌از پروسه حیاتی در روند خرید ملک در قبرس شمالی میباشد. این مرحله به خریداران این قابلیت را میدهد که از مجاورت با شرایط و چگونگی پروژه‌های متعدد آشنا شوند. با اعتنا به تفاوت‌های جانور در میان پروژه‌ها، بازدید حضوری نقش مهمی در تعیین مهاجرت به قبرس شمالی  ملک مطلوب دارااست.

گزینش پروژه مطلوب در قبرس شمالی
۱. شناخت با بخشها متفاوت قبرس شمالی
در هنگام بازدید از پروژه‌ها در قبرس شمالی، خریداران بایستی با بخشها متعدد آشنا شوند. هر حیطه خصوصیت‌های خاص خویش را داراست که می تواند بر گزینش ملک تأثیرگذار باشد. مشاوران املاک محلی می توانند داده ها دقیقی درباره مزایا و معایب هر ناحیه ارائه دهند.
۲. رسیدگی چگونگی تشکیل داد و تجهیزات پروژه
بازدید حضوری از پروژه‌ها قابلیت پژوهش چگونگی ایجاد کرد و تجهیزات جان دار را مهیا می‌نماید. خریداران می توانند از مجاورت با مصالح مستعمل، پیاده سازی داخلی و فرنگی و تجهیزات رفاهی پروژه‌ها آشنا شوند.
۳. مقایسه و چک پروژه‌ها
بعد از بازدید از پروژه‌ها، خریداران بایستی پروژه‌ها را با هم مقایسه نمایند. این مقایسه بایستی مطابق معیارهای مشخصی مانند ارزش، حالت مکانی، چگونگی ایجاد کرد و تجهیزات صورت پذیرد. گزینش ملک مطلوب مستلزم تحلیل ظریف و منطقی میباشد.
پرداخت دیپوزیت جهت رزرو ملک
بعداز بازدید و گزینش ملک متبوع، پولی دربین ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ پوند جهت رزرو ملک تا انعقادقرار داد پرداخت می‌گردد.

پرداخت نخستین و تهیه اوراق
پرداخت اول و تهیه ورقه ها او‌لین مرحله در فرایند خرید ملک در قبرس شمالی میباشد. بعداز تعیین ملک متبوع، خریدار بایستی پولی تحت عنوان پیش‌پرداخت واریز نماید. این مبلغ معمولاً دربین ۳۰ تا ۵۰ درصد از بها تک تک ملک میباشد. آنگاه تفاهم نامه خرید تهیه می شود که در آن وضعیت معامله، مبلغ آخری، زمانبندی پرداخت‌ها و بقیه جزئیات مرتبط با معامله قید می شود. تهیه درست ورقه ها درین مرحله بسیار اساسی میباشد تا از هر سیرتکامل خلل حقوقی در آجل دوری گردد.

داده ها بیشتر:

ارزش ملک در قبرس شمالی و رسیدگی ۳ استدلال تاثیرگذار

اخذ کد مالیاتی و تصویب تفاهم نامه
اخذ کد مالیاتی و تصویب تفاهم نامه مرحله آجل در خرید ملک در قبرس شمالی میباشد. برای ادامه پروسه، خریدار می بایست کد مالیاتی اخذ نماید که معمولاً با مراجعه به اداره امور مالیات جاری ساختن میگردد. آن گاه تفاهم نامه خرید می بایست در دفترها قانونی تصویب خواهد شد. تصویب تفاهم نامه به معنای رسمی کردن معامله و ساخت و ساز تعهدات رسمی برای طرفین میباشد. سوای تصویب تفاهم نامه، دستمزد خریدار محفوظ نخواهد بود و نمی‌تواند از ملک خویش به کارگیری نماید.

بهره‌برداری اکانت بانکی
بهره‌برداری اکانت بانکی در قبرس شمالی یک کدام از پروسه کلیدی در خرید ملک میباشد. این مرحله به خریدار امداد می‌نماید تا همگی تراکنش‌های مالی مربوط به خرید ملک را به طور سهل و امن اجرا دهد. برای بهره‌برداری اکانت بانکی، شما نیاز به مدارکی مانند گذرنامه، سند اقامت موقت دارید. خزانه‌های قبرس شمالی معمولا سرویس ها متنوعی را به مشتریان فی مابین‌المللی ارائه میدهند که‌این دستور پروسه بهره برداری اکانت را تسهیل می‌نماید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


۵) تفریحات ساحلی و عمل‌های ورزشی در قبرس شمالی
قبرس شمالی با سواحل خوشگل و آب‌های نیلگون دریای شمال، یکی‌از شایسته ترین هدف های برای تفریحات ساحلی و عمل‌های ورزشی میباشد. در‌این حیطه، مجال‌های اکثری برای لذت بردن از شغل‌های آبی رنگ و ورزش‌های ساحلی وجود دارااست که قادر است تجارب‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی مهاجرت به قبرس شمالی  برای گردشگران مهیا نماید.

سواحل خوشگل و دوست داستنی قبرس شمالی
سواحل قبرس شمالی به جهت زیبایی طبیعی و تجهیزات خوب، مقصدی دوستداشتنی برای گردشگران می‌باشند. سواحل ماسه‌ای سپید با آب‌های زلال و گرم مدیترانه‌ای، جای ‌های ایده‌آلی برای شنا و آفتاب‌به دست آوردن به شمار می روند. بعضی از سواحل دارای شهرت این ناحیه عبارتند از:

حاشیه دریا لاک پشت: این کنار دریا قشنگ در فصل‌تابستان محل تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های سبز میباشد و تجهیزات متنوعی برای تفریح و استراحت دارااست.
کنار دریا گیرنه: با آب‌های آهسته و ماسه‌های قابل انعطاف، یک کدام از دوست داستنی‌ترین سواحل قبرس شمالی میباشد که برای خانواده‌ها و خردسال ها مطلوب میباشد.
ورزش‌های آبی رنگ و تفریحات ساحلی
در قبرس شمالی، تجهیزات متنوعی برای شغل‌های آبی‌رنگ وجود داراست که قادر است عشق‌مندان به ماجراجویی و ورزش‌های آبی رنگ را جذب نماید. بعضا از این عمل‌ها مشتمل بر:

قایق‌سواری: با قایق‌های موتوری و بادبانی میتوانید از زیبایی‌های دریای کاسپین لذت ببرید و مناظر طبیعی خیره‌کننده را تماشا فرمایید.
جت اسکی: تجارب‌ای هیجان‌انگیز که سرعت و هیجان را به شما کادو میدهد.
پاراسل: با پرواز بر فراز آب‌های دریای شمال، دیده‌اندازهای قشنگ و بی‌نظیری را تجارب فرمائید.
غواصی: دنیای پایین آب‌های قبرس شمالی با معاش دریایی متنوع و رنگارنگ، محلی خوب برای عشق و علاقه‌مندان به غواصی میباشد.
تجهیزات رفاهی و کافه‌های ساحلی
سواحل قبرس شمالی دارنده تجهیزات رفاهی زیادی میباشند که میتواند روزی لذت‌قسمت و شل را برای گردشگران آماده نماید. کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی با ارائه غذاها و آبمیوه‌های محلی و فی مابین‌المللی، جای ‌هایی خوب برای استراحت و لذت بردن از مناظر دریا می‌باشند.

۶) معرفی شایسته ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های قبرس شمالی
قبرس شمالی تحت عنوان یک کدام از هدف های دوست داستنی توریسم در دریای کاسپین، صاحب خانه گردشگران اکثری از سراسر عالم میباشد. این جزیره با طبیعت دیده نشده و دست نخورده، سواحل خوشگل و تاریخچه‌ای بی نیاز، مورد‌های متنوعی برای اقامت گردشگران ارائه میدهد. درین قسمت، به معرفی شایسته ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های قبرس شمالی میپردازیم.

هتل‌های پنج ستاره در قبرس شمالی
هتل گرند پاشا (Grand Pasha Hotel)
هتل گرند پاشا بنا شده در حیطه گیرنه، یک کدام از لاکچری‌ترین هتل‌های قبرس شمالی میباشد. این هتل با تجهیزات رفاهی بی نقص، مشمول استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران‌های فی مابین‌المللی و سرویس ها ماساژ و اسپا، تجربیات‌ای بی‌نظیر از اقامت را برای مهمانان خویش مهیا می‌نماید.

هتل نوح آرک دلوکس (Noah’s Ark Deluxe Hotel)
هتل نوح آرک دلوکس در حوزه‌ شبه جزیره کارپاس واقع گردیده و با پیاده سازی مخصوص خویش، یکی‌از شایسته ترین گزینش‌ها برای اقامت در قبرس شمالی میباشد. این هتل با امکاناتی نظیر سواحل سری، استخرهای گران قیمت و رستوران‌های متنوع، اقامتی خاطره‌انگیز را به مهمانان خویش ارائه می دهد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


چرا قبرس شمالی؟
دلایل اصلی سرمایه گذاران جهت گزینش قبرس شمالی
بها ارزان
اولی و بارز ترین استدلال این میباشد که؛ بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی فعال و مهیج میباشد، و به یکی سریع ترین بازارهای پرورش کننده و لبریز منفعت در حوزه مدیترانه تبدیل گردیده . خریداران را با طبیعت تعجب آور و منحصر، و همینطور با فراوانی و تنوع برای هر ذوق و سلیقه به خویش مهاجرت به قبرس شمالی  جلب می نماید.

بها املاک و مستغلات به صورت کلی در شمال این جزیره به صورت قابل توجهی (40-60٪) ذیل خیس از ارزش املاک شبیه در دیگر کشورهای مدیترانه با آب و هوای شبیه مانند اسپانیا و پرتغال میباشد.

در حالی که ویلای 3 خوابه مشرف به دریای کاسپین در حاشیه دریا اسپانیایی برای شما حدود € 250.000 هزینه برمی دارااست، ویلای شبیه در قبرس شمالی از 300 هزار پوند انگلیس آغاز میشود.

هزینه معاش و اقتصاد
هزینه معاش در قبرس شمالی یکی‌از تحت ترین میان کل کشورهای مدیترانه میباشد. ارزش مواد ناپخته و تولیدها نسبتا معدود میباشد، و اکثر وقت ها کیفیت خوب شبیه و یا این که حتی خوب هم است.

موضوعات داغ در اقتصاد قبرس شمالی، پرورش مداوم ، همیشگی و گسترش را از سال 1977 نماد میدهد. با وجود سطح بالایی از تورم ، ایرادات و مانع ها اقتصادی و سیاسی چهت نیل به یک نرخ میانگین هر ساله 4.4 درصد می بایست تحت عنوان یک دستاورد اصلی چشم خواهد شد.

در کل، بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی یکی‌از بازارهای با پرورش سریع در اروپا میباشد. بایستی سرمایه گذاران را به حالت های حقیقی و واقعی پرورش املاک، یاروهمدم با رجوع سرمایه درمقایسه با بقیه کشورهای اروپا و انگلستان جلب کرد. این مرز و بوم شاهد رونق سپرده گذاری در بازار املاک، با پتانسیل رویش و رجوع قابل توجهی در سپرده گذاری میباشد .

همینطور هیچ محدودیتی در جانبداری مسکن برای اجاره و امان فعال از گسترش توریسم در قبرس شمالی نیست، نیاز به ارتقاء تعداد گردشگران آن را سهل و آسان و سودآور نموده است. بازار اجاره غیرگردشگری نیز بسیار مالامال رونق میباشد و مراحل پرورش عالی آن اذن یک رجوع و برگشت سریع سپرده گذاری را می‌دهد.

پرورش چشمگیر صنعت توریسم
توریسم همچنان به طور یک قسمت از حق تقدم های اساسی و یکی‌از کارداران اساسی در توسعه و گسترش اقتصادی از قبرس شمالی ادامه دارااست. پر‌نور میباشد که در اکثری از بخش ها توریستی دنیا کمبود اتاق با ساختن هتل های زنجیره ای تعالی فی مابین المللی حل گردیده‌است .اما این هتل ها هنوز بسیار ضعیف در قبرس شمالی کار کرده اند.

به موازات، با یک نرم افزار بسط اقتصادی، اتخاذ گردیده بوسیله دولت قبرس شمالی، نصیب توریسم تحت عنوان مهم ترین قسمت از اقتصاد شناخته گردیده و دولت تصمیم گرفته میباشد برای تشویق و ارائه آحاد تجهیزات مورد نیاز وترغیب سرمایه گذاران بالقوه در قسمت توریسم فضای موردنیاز را مهیا سازد.

ورود با روادیدِ فرودگاهی
در مقایسه با دیگر کشورهای دور و اطراف دریای شمال، ورود به قبرس شمالی از روش یک روادید بنام “روادیدِ فرودگاهی ” جاری ساختن میگردد. در هر فرصت شما می‌توانید یک بلیط خریداری نمایید و به‌این مرز و بوم پرواز نمائید.

دفاع دربین المللی
جامعه در بین المللی موضع خویش را در عوض قبرس شمالی قابل انعطاف خیس نموده است بعداز رای اکثریت قریب به رخداد شهروندان برای قطعنامه سازمان ملل در سال 2004، که تحت عنوان “طرح عنان” شناخته گردیده است ، در حالی که طرف یونانی توصیه حل مسالمت آمیز مورد ی قبرس را رد کرد.

بعدی امید بخش
تحریم های فی مابین المللی دیپلماتیک، وهمچنین ممنوعیت بیزنس و مسافرت دیگروجود ندارد. اتحادیه اروپا 259 میلیون یورو برای امداد به هواخواهی مالی پیشرفت قبرس شمالی و بهبود زیرساخت های آن اختصاص داده میباشد، مفتوح کردن شیوه برای سرمایه گذاران فرنگی فعال در میهن و مهیا سازی بستر آن ،ارتقا قابل توجهی در توریسم کرده است. قبرس شمالی در موقعیت فعلی خویش مشابه به اسپانیا در 30 سال پیش میباشد،وقتی که بعداز سال های وقتگیر از انزوا، کشورشروع به “بازکردن درهای خویش” رو به جامعه جهانی کرد.

فرودگاه تازه ارجان ، که درماه مه سال 2004 بهره برداری شد و پرواز بدون واسطه به قبرس شمالی برای نخستین دفعه پس ازسال 1974 هنگامی که مسافرت تحریم بود، ازآن ایفا شد و در غایت در آن مجال تحریم برداشته گردیده است. این حقیقت در یک تقریب محافظه کارانه تعداد هر ساله گردشگران را از 443.000 به 2 میلیون نفر در حین پنج سال آتی ارتقا می‌دهد و در حالیکه هنوز تعداد گردشگران زیرسطح فعلی تعداد گردشگران 2.3 میلیونی هر ساله قبرس جنوبی خواهد بود.

بر پایه ی برآوردهای سازمان ملل متحد، قبرس شمالی نیاز به ایجاد کرد 30.000 منزل دیگر در سه سال آتی داراست. این رقم 500 تا 1000 تایی درسال آرم دهنده کمبود و در فیض ارتقاء شایان توجه بهای آن میباشد.

این جزیره دارنده یک زمین گلف 18 سوراخی استاندارد برای مسابقات قهرمانی میباشد و دو زمین دیگر نیز درحال حاظردر دست ایجاد کرد می‌باشند. باشگاه قایق رانی نو یک جریان گرانقدر از گردشگران را به خویش جذب می نماید، وصنعت توریسم نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی و ثبات قبرس شمالی جاری ساختن می نماید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


اقامت یاور تقاضاکننده روادیدِ کاری قبرس
در صورتیکه درخواست کننده عمل در قبرس شمالی، دارنده همسر و فرزند باشد، با رعایت ضوابط و قوانین قبرس شمالی، میتواند براهمسر و فرزندانش  مهاجرت به قبرس شمالی نیز درخواست روادیدِ یار و همدم دهد.

برای اخذ روادیدِ یار، موقعیت پایین ما یحتاج میباشد:

داشتن روادیدِ کاری دست‌کم یک ساله برای درخواست کننده اساسی
سپری شد دستکم 1‌سال از اقامت شخص مهاجر در قبرس شمالی
قابلیت و امکان حمایت هزینه‌های معاش اشخاص خانواده در مرز و بوم قبرس شمالی
ترازو حقوق و دستمزد وزارت عمل در قبرس شمالی
در قبرس شمالی نیز مانند بقیه کشورها، سالانه مبنا حقوق و دستمزد وزارت عمل، متناسب با مقررات حکم دهنده بر بازار عمل، تغییر تحول می‌نماید. همینطور دستمزد اشخاص با دقت به نوع فعالیت، سمت، شهر دفتر کار و … متعدد میباشد.

به صورت کلی دست‌کم حقوق و دستمزد یک شخص بر اساس ضابطه وزارت شغل در قبرس شمالی، در سال 2022 موازی با 7 هزار لیر بوده میباشد.

این مبلغ، دستمزد اساس‌ی اشخاص، برای یک کارمندان معمولی در قبرس شمالی میباشد و این واحد سنجش ممکن میباشد مطابق معیار مهارت، سوابق‌ی کاری، ترازو تحصیلات، توافق با کارفرمای قبرسی و … فراتر نیز برود.

ممکن میباشد فکر کنید که‌این ترازو دستمزد در قبال دستمزد بقیه کشورهای اتحادیه‌ی اروپا تحت‌خیس میباشد؛ ولی خوب میباشد در لحاظ داشته باشید که نرخ مالیات و هزینه‌های معاش نیز در قبرس شمالی به مراتب تحت‌خیس از کشورهای اتحادیه‌ی اروپا میباشد.

بقیه مزایای کاری در قبرس شمالی:
کل دستمزد یک شخص شاغل در قبرس شمالی، منتهی به شالوده دستمزد وی نمی شود و دریافتی شاغلین، متشکل از حقوق و دستمزد به یاور مزایا میباشد. مزایای مشاغل در قبرس شمالی به گستردن پایین میباشد:

بیمه‌ی درمانی
بیمه‌ی قدمت
محرک هر ساله
امداد‌های بازنشستگی
فعالیت‌های پردرآمد قبرس شمالی کدامند؟
مشاغل مالی، معاملات املاک، مشاغل مربوط به ساختمان سازی، هتلداری، رستوران‌داری، سرویس ها تفریحی

دستکم دستمزد وزارت فعالیت در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
در سال 2022 دست کم حقوق و دستمزد وزارت شغل در قبرس شمالی 7 هزار لیر ترکیه بوده میباشد. اما این مبلغ برای یک نیروی کار بی آلایش میباشد و حقوق و دستمزد دریافتی ممکن میباشد طبق عواملی متعددی مانند تحصیلات، مهارت و … ارتقا یابد.

چه عواملی برای استخدام در قبرس شمالی اساسی میباشد؟
اشراف به گویش ترکی استانبولی، احاطه به گویش انگلیسی، اشراف به گویش یونانی، داشتن سند تحصیلی، داشتن رزومه‌ی قدرتمند

آیا میتوانم در یک اداره‌ی دولتی در قبرس شمالی استخدام نحس؟
نه. استخدام در مرکزها دولتی تنها وابسته به شهروندان مستقر قبرس شمالی میباشد.

آیا قابلیت و امکان عمل کردن برای دانشجوها در قبرس شمالی وجود داراست؟
آری. طبق قانون ها این مرزو بوم، اشخاص دانشجو میتوانند به طور نصفه وقت سرگرم به عمل شوند.

ترازو ساعت کاری، روزهای کاری و مرخصی در قبرس شمالی به چه شکل میباشد؟
سا‌عتها کاری در قبرس شمالی 40 ساعت در هفته، روزهای کاری دو شنبه تا آدینه و دربین 20 الی 24 روز در طی سال مرخصی برای شاغلین در حیث گرفته گردیده‌است.

نرخ بیکاری در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
طبق واپسین داده های عددی، نرخ بیکاری در قبرس شمالی کمتر از 10 درصد هست.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


هزینه تصویب کمپانی در قبرس شمالی
هزینه تصویب کمپانی در قبرس شمالی

برای تصویب کمپانی در مرز و بوم قبرس شمالی، نیاز به پرداخت چند از هزینه‌ها همانند مالیات دولت، هزینه‌های سالیانه، هزینه تمبر، هزینه نام نویسی و فعال‌سازی کمپانی هست. به خواسته کامل شدن اظهارنامه‌ی مالیاتی، هر سال موردنیاز میباشد یک تمبر 100 یورویی تهیه و تنظیم و خریداری گردد. هزینه مالیات دولت نیز یکی نصیب‌های قابل مشاهده میباشد و هر کمپانی فعال در‌این مرزو بوم مکلف به پرداخت یه خرده تحت عنوان مالیات سالیانه هست. در شکل عدم پرداخت، احتمال مواجهه با هزینه‌های هنگفت وجود داراست. به عبارت دیگر، بایستی در لحاظ داشت که یکی کار‌های مالی حساس در میهن قبرس مربوط به مسائل مهاجرت به قبرس شمالی  مالیاتی میباشد.

هزینه‌های پیگیری فرایند رسمی مثلا هزینه‌های اساسی در تصویب کمپانی میباشد که قادر است فی مابین 1200 تا 4000 یورو متغیر باشد. اعتنا داشته باشید که هیچ ارزش پایینی بی استدلال وجود ندارد و این ممکن میباشد به جهت چگونگی ذیل سرویس ها باشد. به این ترتیب، در ایفا فرآیند تصویب کمپانی، اعتنا به سوابق و همت ارائه‌دهندگان سرویس ها امری حیاتی میباشد. همینطور، برای تصویب کمپانی، هزینه‌های سالیانه‌ای نیز وجود داراست که بایستی برای استخدام نماینده قانونی، منشی، حسابدار، دبیر و تصویب محل کار پرداخت خواهد شد. از سوی دیگر، قابلیت و امکان اجاره یک فضای فعالیت برای تصویب کمپانی و ارائه مدارک به دولت نیز وجود دارااست.

حالت و ضوابط تصویب کمپانی در قبرس شمالی
می بایست در طی تصویب کمپانی در قبرس شمالی به چند از قانون ها حساس باشید. این مقررات برای همگی کمپانی‌های ساکن درین سرزمین، به جز بعضا از شعبه‌های محصور فرنگی، موردنیاز میباشد رعایت شود. شرکتی که در قبرس شمالی تأسیس می شود می بایست دارنده دستکم دو سهامدار باشد و دست‌کم یک مدیریت نیز می بایست در آن سرگرم به فعالیت باشد. در صورتی‌که رئیس این موسسه از اشخاص فرنگی باشد، الزامی میباشد که یک تضمین‌طومار به مبلغ 30000 لیری از یک خزانه قبرسی تنظیم و ارائه خواهد شد.

این تضمین‌طومار تحت عنوان تضمینی برای پرداخت بدهی‌های مالیاتی اخذ می شود. کمپانی‌ها بایستی دست کم یک منشی داشته باشند که وظیفه ارائه ورقه ها قانونی را بر ذمه دارااست. همینطور، کمپانی‌ها می بایست دارنده یک نشانی دارای اعتبار در قبرس شمالی باشند. مبلغ دستکم سرمایه‌گذاری نیز درین میهن معلوم گردیده است. با رعایت همگی این ضوابط، شما می توانید با اعتقادوباور بی نقص کمپانی خویش را در قبرس شمالی تصویب نمائید. ضوابط این مرزو بوم از ثبات خیر و خوبی شامل است.

تصویب کمپانی در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس شمالی
طبق اطلاعاتی که پیش از اینً ارائه داده شد، تصویب کمپانی در قبرس شمالی به شما مزایای چشمگیری ارائه می دهد، ولی از روش این مسیر قابلیت و امکان اخذ اقامت برای شما نیست. زمانی که در‌این مرزو بوم سرمایه‌گذاری میکنید و کمپانی خویش را تصویب میکنید، میتوانید با سادگی اقامت خویش را تأمین نمائید. در صورتی‌که نیاز به اخذ اقامت قبرس شمالی دارید، یکی‌از شیوه های ممکن این میباشد که در‌این مرزوبوم خرید ملک کنید. مجموعاَ، خرید ملک در قبرس شمالی یک منش مطلوب‌خیس برای کسب اقامت در‌این میهن محسوب می‌شود و در یک عصر هنگامی کوتاه میتوانید به اقامت دایم این میهن دست یابید. به دنبال، جزئیات مرتبط با اشکال گوناگون کمپانی‌هایی که امکان تصویب درین مرزوبوم را دارا هستند، توضیحات بیشتری ارائه شود.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


لیست شایسته ترین مشاغل در قبرس شمالی
شناخت با شایسته ترین مشاغل در قبرس شمالی، به‌ویژه برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری درین مرز و بوم را دارا هستند، بسیار دارای اهمیت میباشد. با وجود دانش گاه‌های دارای اعتبار در قبرس شمالی، سیستم آموزشی این مرزوبوم به سیرتکامل‌ای تهیه گردیده‌است که سواد علمی اشخاص را به سطح بالایی برده و اشخاص را برای ارائه شایسته ترین سرویس ها در هر رشته و شغلی که تعیین می‌نمایند، مهیا سازد. همینطور تمرکز بر ابتکار عمل و بسط علم در مورد‌های متعدد برای مثال توریسم، پژوهش ها، مهندسی، بیزنس، بهداشت و معالجه و غیره، به‌تیتر حق تقدم‌های اساسی اقتصادی این مرز و بوم در حیث گرفته میگردد. به همین ادله، در‌صورتی‌که قصد ورود به بازار شغل در قبرس شمالی را دارید، توصیه میشود که‌این نوشته ی علمی را  مهاجرت به قبرس شمالی به توجه تحقیق فرمایید.
مجال‌های شغلی در قبرس شمالی
به جهت حالت جغرافیایی قبرس شمالی به‌تیتر یک جزیره در دریای خزر، تأمین هزینه‌های مربوط به انرژی مانند سوخت، آب و برق بسیار بالا میباشد. از این رو، راه اندازی دستیابی و شغل های تولیدی و صنعتی به‌تیتر مورد‌های قابل قبولی در‌این سرزمین محسوب نمیشوند. درین متن قصد داریم به پژوهش بدون نقص شایسته ترین مشاغل در قبرس شمالی بپردازیم.

مرزو بوم قبرس شمالی به جهت داشتن دانش گاه‌های دارای اعتبار و مجهز، مخارج تحصیلی زیر و قابلیت و امکان دریافت بورسیه تحصیلی برای دانشجوها در بین‌المللی، هر ساله تعداد متعددی از دانشجو ها فرنگی را جذب می‌نماید. وجود دانش کده‌های دارای اعتبار و مجهز، پائین بودن مخارج تحصیلی و قابلیت دریافت بورسیه تحصیلی برای دانشجو ها سبب ساز مسافرت تحصیلی دانشجو ها به قبرس شمالی می شود.

همینطور، وجود مناظر خوشگل و جاذبه‌های توریسم، تنوع طبیعی، آب‌وهوای ملایم، تجهیزات تفریحی-رفاهی، بناهای تاریخی، و مقصدهای توریسم مشهور، قبرس شمالی را به یک مقصد توریسمی دوستداشتنی تبدیل نموده است. هر سال، گردشگران از نقاط متفاوت دنیا بدین سرزمین مسافرت می‌نمایند. این قضیه سبب گردیده تا صنعت گردشگری در‌این میهن پرورش چشمگیری داشته باشد و بخش اعظمی از مشاغل مربوط به این حوزه مانند رستوران‌داری، هتل‌داری، تاکسی‌های مسافرتی، کافه‌‌داری، ساختمان‌سازی و غیره، مجال‌های شغلی بسیار خیر را مهیا کرده‌اند. همینطور، تعداد متعددی از سرمایه‌گذاران در نصیب‌های متعدد این میهن به‌ویژه در بنادر سرمایه‌گذاری کرده‌اند. بدین ترتیب، می‌اقتدار خاطرنشان کرد که صنعت گردشگری یک کدام از پردرآمدترین و دوست داستنی‌ترین مشاغل در قبرس شمالی در سال 2022 بوده میباشد.
با مورد‌های شغلی در قبرس شمالی آشنا گردید
به عبارتی‌طور که تا قبل از اینً اشاره گردیده، صنعت گردشگری یکی مهمترین صنعت های در قبرس شمالی میباشد که با وجود دانشکده‌های فی مابین‌المللی دارای اعتبار و جذب دانشجو ها از سراسر عالم، بسیار پرطرف‌دار میباشد. خلال این، وجود بنادر تجاری فضا جزیره قبرس نیز بستر قابل قبولی برای بخش اعظمی از مشاغل آماده نموده است.

لیست پایین مشتمل بر مشاغل و صنعت های گوناگون در قبرس شمالی میباشد:

ماشین کرایه ای‌های مسافرتی
مهندسی برق
توسعه و گسترش‌دهنده اپلیکیشن
ورزش‌ها و مشاغل دریایی
اجاره‌دادن ماشین
املاک
کشاورزی
صادرات تولیدات کشاورزی
واردات (نفت، طعام و…)
صنعت های‌دستی
دامداری
مرکز ها تفریحی و مشاغل مربوط به آن
مشاغل مالی (وکالت، حسابداری و…)
صنعت گردشگری (آژانس و تور لیدر)
صرافی‌های در میان‌المللی
ایجاد کرد‌وساز مسکن (معماری، سیم‌کشی، نقشه‌کشی و…)
رستوران و هتل‌داری (رستوران، کافه، کازینو و…)
مرکزها تفریحی
کمپانی‌های تجاری (واردات و صادرات)
صادرات اشکال مرکبات مانند جو و گندم
صادرات گونه های کیف، کفش و صنعت های‌دستی متفاوت
برای توفیق در‌این مشاغل، مورد ها تحت را در لحاظ داشته باشید.

استخراج مهارت‌های کامپیوتری و ارتباطی
داشتن موقعیت سرمایه‌گذاری
داشتن گواهی دانشگاهی دارای اعتبار
تجارب کاری مرتبط و قابل‌ثابت
اشراف بر لهجه‌های انگلیسی، یونانی و ترکی استانبولی
این کارداران میتوانند به شما در توفیق و بسط در مشاغل متعدد در قبرس شمالی امداد نمایند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


معدل دستمزد در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
واحد سنجش حقوق و دستمزد شغل در قبرس شمالی به حوزه کار و نوع شغل اشخاص بستگی دارااست. طبق ضوابط این مرزوبوم، دستمزد کارگران دستکم 27587 لیر در ماه (بصورت ناخالص) و مبلغ 24000 لیر در ماه (بعداز کسر بیمه و مالیات) هست. هزینه‌ معاش در قبرس شمالی نیز به صورت میانگین حدود 10 هزار لیر میباشد. با این واحد سنجش درآمد، معاش درین مرزو بوم مقرون به صرفه به حیث میرسد و از لحاظ مالی عالی از کشورهایی مانند کشور‌ایران یا این که برخی  مهاجرت به قبرس شمالی کشورهای اروپایی میباشد.

با این هم اکنون، در صورتی قصد به ارتقاء درآمد دارید، می توانید به منطقههای مختلفی برای مثال توریسم، بیزنس، ساخت‌و‌ساز یا این که شغل های فنی متمرکز گردید. این ناحیهها ضمن مهیا بودن مجال‌های شغلی، با درآمد بالایی نیز یار می باشند. به‌دنبال، به رسیدگی حالت کلی بازار شغل و معاش در قبرس شمالی، همینطور معیار درآمد درین سرزمین میپردازیم.

حالت عمل در قبرس شمالی به چه شکل میباشد؟
شرایط رو به پرورش اقتصادی قبرس شمالی و حفاظت‌های دولت این مرزوبوم از مهاجران، سبب ساز گردیده تا تعداد متعددی از اشخاص فرنگی برای اشتغال به قبرس شمالی مهاجرت نمایند. نرخ بیکاری زیر، رابطه مثبت عموم قبرس شمالی با اشخاص فرنگی، نیاز کمپانی‌ها و شرکت های به نیروهای حرفه‌ای، موقعیت اقتصادی در اکنون پرورش و تورم تحت به عنوان مثال عواملی می‌باشند که اشخاص را به تصمیم برای عمل در قبرس شمالی ترغیب می‌نمایند.

یکی نکات اساسی برای عمل در قبرس شمالی، یادگیری گویش محلی میباشد؛ چون عموم این ناحیه به گویش ترکی استانبولی رابطه برقرار می‌نمایند. در صورتی بضاعت و توان در استعمال از گویش ترکی را داشته باشید، احتمال تعیین شدن در فرایند استخدام در کمپانی‌ها و شرکت ها ارتقا خواهد یافت. با این اکنون، بایستی اعتنا داشت که عموم قبرس شمالی با گویش انگلیسی نیز آشنا می باشند. به این ترتیب، حتی در شرایطی‌که لهجه ترکی را بلد نباشید، با داشتن مهارت در لهجه انگلیسی می توانید درین مرزو بوم در‌پی مجال‌های شغلی مطلوب بگردید.

یکی مورد ها اصلی دیگر برای عمل در قبرس شمالی، داشتن جواز فعالیت میباشد. طبق قانون ها این میهن، فرنگی‌هایی که قصد اشتغال درین میهن را دارا هستند، موظف به اخذ تایید صلاحیت شغل می باشند. در حالتی‌که که به وسیله یکی کمپانی‌های قبرس شمالی تحت عنوان کارمند پذیرفته گردید، این مجموعه مسئول جاری ساختن آحاد پروسه مرتبط با درخواست تایید صلاحیت عمل از سوی شما خواهد بود. همینطور، هزینه‌های مربوط به به دست آوردن مجوز عمل نیز بر ذمه صاحبکار جای‌دارد.

وقتی که برای نخستین دفعه به قبرس شمالی مسافرت میکنید، به شما یک تایید صلاحیت فعالیت اول صادر میشود. آن گاه، شما می بایست تک تک پروسه مرتبط با درخواست جواز شغل را اعمال دهید تا اداره سفر بتواند جواز فعالیت مهم شما‌را برای شغل در قبرس شمالی صادر نماید. جواز فعالیت نخستین دارنده برهه زمانی اعتبار 30 روز میباشد و بعد از آن، جواز عمل اساسی با برهه زمانی اعتبار 1 سال برای شما صادر گردد.
دلایل ایده آل بودن قبرس شمالی برای معاش
قبرس شمالی، بخشی از جزیره قبرس در شرق دریای شمال، با آب و هوای مدیترانه‌ای، فصل زمستان‌های معتدل و فصل‌تابستان‌های گرم تحت عنوان یکی‌از بخش ها توریستی اروپا شناخته میشود. هر ساله بیش تر از یک میلیون گردش گر در فصل‌های گرم و همینطور در تعطیلات جشن سال نو میلادی به قبرس شمالی هجرت می‌نمایند. این حالت، به یار و همدم حفاظت‌های دولت قبرس شمالی از سرمایه‌گذاران فرنگی، منجر گردیده تا رابطه مثبت و صمیمانه‌ای فی مابین عموم محلی و مهاجرین صورت گیرد.

به این ترتیب، با اعتنا به آنچه گفته شد، ورود مسافران و گردشگر‌های زیاد به مرز و بوم قبرس شمالی، بهبود حالت اقتصادی این مملکت را به‌دنبال داراست. در واقع، صنعت توریسم تحت عنوان یکی مهم‌ترین دست اندرکاران در گسترش اقتصادی قبرس شمالی شناخته گردیده و نقش مهمی در این مورد جاری ساختن می‌نماید. حتی قابل ذکر میباشد که ورود مسافران بدین سرزمین سبب گردیده تا سرمایه‌گذاران به موضوع ساخت‌و‌ساز املاک نیز مبادرت نمایند و با تاسیس هتل‌های لاکچری، ویلای توریستی، مسافرخانه‌ها و اماکن اقامتی توریستی، به ارتقا درآمد این سرزمین یاری نمایند. این موقعیت سبب ساز بهبود حالت بازار شغل برای مقیمان قبرس شمالی گردیده و در سود، معاش آن ها نیز بهبود خواهد یافت.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


معماری باستانی در قبرس شمالی
قبرس شمالی، تاریخ زمان بر و بی نیاز داراست که به زمانه باستان گشوده می‌شود. در‌این زمان، فرهنگ های متعددی حیطه را اشغال کرده اند و اثر ها خویش را در پوسته معماری بر مکان گذارده اند. اکثر این بناها از سنگ تشکیل‌شده و تاکنون محافظت مهاجرت به قبرس شمالی  گردیده اند.

یکی‌از مشهورترین بناهای تاریخی در قبرس شمالی، صومعه بلاپاییس (Bellapais Monastery) میباشد. این صومعه در قرن سیزدهم بر طبق اصول “آگوستینی” ساخته شد و به خیال معماری گوتیک و گلشن های قشنگ آوازه دارااست. این صومعه در حین سال ها یکسری توشه مرمت گردیده و فعلا یک مقصد توریسم دوستداشتنی به‌حساب می‌آید.

یکی از دیگر از بناهای تاریخی که قیمت بازدید دارااست، قلعه سنت هیلاریون (castle of St. Hilarion) میباشد. این قلعه در قرن دهم درست شده و به جهت شرایط خویش بر روی تپه و نمای پانوراما به مناظر دور و بر، معروف میباشد. این قلعه در طی سال ها بوسیله فرهنگ های متفاوت فتح گردیده و در قرن های اخیر نیز آیتم مرمت قرار گرفته میباشد تا شکوه نخستین خویش را مجدد به دست آورد!

معماری امروزی در قبرس شمالی
خلال معماری تاریخی و باستانی، همینطور در قبرس شمالی می‌توانید تعداد متعددی از ساختمان های امروزی میباشد که در هم اکنون تغییر و تحول خط ساحلی حوزه‌ می‌باشند را نیز ملاحظه کنید. این ساختمان های امروزی در سال های اخیر عمدتاً در شهرهای بزرگتر مانند نیکوزیا، لانگ بیچ، اسکله، گیرنه و فاماگوستا تشکیل‌شده اند.

مثال ای از معماری امروزی در قبرس شمالی، استادیوم نو نیکوزیا میباشد. این ورزشگاه در سال 2019 بهره‌برداری شد که اصلی ترین ورزشگاه قبرس شمالی به حساب آورده می شود؛ گنجایش 23000 صندلی داراست و با جدیدترین فناوری برای برگزاری رویدادهای ورزشی در میان المللی تاسیس شده است.

مثال دیگری از معماری امروزی، بنا های تازه راس شهر در گیرنه میباشد. این راس در سال های اخیر تماما نوسازی گردیده و اشکال ساختمان ها و تجهیزات امروزی را داراست؛ مثلا یک راس خرید، یک تالار سینما و یک سالن تازه در شهر. این ساختمان های امروزی، رخ جدیدی به شهر میبخشند و به گسترش اقتصادی حیطه نیز امداد می نمایند.
معماری معاصر در قبرس شمالی
یک کدام از دیگر از خصوصیت های اساسی معماری منزل های قبرس شمالی، معماری سنتی یا این که معاصر میباشد که در طی قرون پیشرفته و هنوز هم در بخش اعظمی از روستاها و شهرها یافت میشود. معماری سنتی در قبرس شمالی عمدتاً متاثر از تمدن عثمانی و مردمان قبرس میباشد.

یک مثال عالی از معماری سنتی در قبرس شمالی، منزل های سابق در روستاهای Karmi و Bellapais میباشد. این منزل ها عمدتاً از سنگ طبیعی تشکیل شده اند و دارنده سقف های مسطح برای نگهداری در قبال گرمای تابستان می‌باشند. همینطور دارنده خصوصیت های متداول، مانند تراس های روباز می باشند که تحت عنوان جای هایی برای اجتماعات، میهمانی ها و دورهمکی ها کاربرد دارا‌هستند.

معماری زمان عثمانی را می قدرت در بخش اعظمی از ساختمان های قبرس شمالی، به ویژه در شهر سابق نیکوزیا رویت کرد. ساختمان های عثمانی معمولاً دارنده تراس و بالکن رو به خیابان می‌باشند. مثال خیر و خوبی از معماری عثمانی در نیکوزیا، Büyük Han، یک کاروانسرای تاریخی میباشد که در قرن شانزدهم ایجاد شده است.

معماری منزل های قبرس شمالی به خیال ساختار بی آلایش و کاربردی خویش مشخص و معلوم می گردد. اکثر منزل‌های قبرسی از سنگ طبیعی تشکیل‌شده‌اند و دارنده سقف‌های مسطح برای مراقبت در قبال گرمای فصل‌تابستان میباشند. مثال ای از معماری در قبرس شمالی، منزل Fazıl Küçük، نائب رئیس اولیه جمهوری شکاف قبرس شمالی میباشد. این منزل در دهه 1940 ساخته شد و مثال ای از معماری پررنگ قبرس میباشد.

حرف آخری

تحت عنوان حرف آخری، معماری منزل های قبرس شمالی، ترکیبی از گنجینه های تاریخی، ساختمان های امروزی و منزل های سنتی را ارائه میدهد. بناهای تاریخی مانند صومعه بلاپایس و قلعه سنت هیلاریون برای هر بازدید کننده ای که عشق مند به معماری و تاریخ میباشد، هیجان آور میباشد. ساختمان‌ های امروزی در شهرهای بلندمرتبه‌ خیس، مانند نیکوزیا و گیرنه، نشان‌ ای از گسترش اقتصادی ناحیه می‌باشند و دیده‌ اندازهای گسترده را در ارتباط آجل قبرس شمالی ارائه می‌ دهند. منزل هایی با معماری باستانی یا این که معاصر، در روستاها و شهرها نشانه میدهد که چه‌گونه معماری در زمان قرنها تکامل یافته میباشد و نگاهی اجمالی به طریق معاش و تمدن عموم محلی داراست.

معماری در قبرس شمالی، نگرش شگفت انگیزی از تاریخ، فرهنگ وتمدن و طریق معاش این حیطه ارائه می‌دهد. از گنجینه‌ های تاریخی گرفته تا ساختمان‌ های امروزی، چیزهای متعددی برای عاشقان معماری وجود دارااست که کشف نمایند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


دست کم دستمزد نیروی کار در قبرس شمالی در 2024
کارگرانی که به طور قانونی در کمپانی‌ها و مؤسسات تجاری در قبرس شمالی درگیر به عمل می باشند، بایستی بر پایه ی قانون ها فعالیت حقوق و دستمزد خویش را اخذ نمایند؛ ولی برای کارگرانی که به طور روزمزد عمل می‌نمایند، موقعیت مقداری مهاجرت به قبرس شمالی گوناگون میباشد.

حالت عمل در سرزمین قبرس شمالی
با دقت به نرخ بیکاری تحت در قبرس شمالی، تعداد متعددی از ایرانیان تمایل به هجرت به‌این مرزوبوم گرفته‌اند. برای اخذ تایید صلاحیت فعالیت در‌این سرزمین، موردنیاز میباشد به شخصاً به قبرس شمالی مهاجرت فرمائید. در حین مسافرت، مهلت 30 روزه‌ای دارید تا جواز فعالیت خویش را دریافت فرمائید که اعتبار آن حدود 1‌سال می باشد. جهت درخواست تایید صلاحیت عمل، ضروری میباشد که مدارک شغلی و تحصیلی خویش را به طور قانونی ترجمه کرده و به کارفرمای قبرسی ارسال نمائید.

بعداز ارسال مدارک و در شکل اخذ توصیه شغلی (جاب آفر) از سوی صاحب کار، می توانید به‌این مرز و بوم هجرت کرده و شغل های مرتبط با اقامت خویش را حضوری جاری ساختن دهید. ضمن این، قابلیت اخذ تایید صلاحیت فعالیت محصور نیز وجود دارااست که برای عده ای مطلوب میباشد که قصد اجرای یک پروژه تجاری و صنعتی در‌این میهن را دارا هستند و این پروژه در یک زمان وقتی معلوم به اتمام میرسد.

برای اخذ این جواز، میتوانید به طور بی واسطه به‌این سرزمین مهاجرت کرده و درخواست دعوتنامه کاری خویش را به مسئولان مربوطه ارائه فرمایید. این نوع تایید صلاحیت با بازه زمانی اعتبار حدود 6 ماه تا 1سال صادر میشود و بعداز انقضاء برهه زمانی اعتبار، شما مکلف به شکاف سرزمین یا این که تمدید جواز خواهید بود.

شناخت با مشاغل قبرس شمالی
قبرس شمالی تحت عنوان یک مقصد توریسم دارای اعتبار شناخته می‌گردد و اقتصاد این مرزو بوم از روش صنعت توریسم به شدت متعلق میباشد. به همین برهان، این حوزه تحت عنوان یکی پردرآمدترین عمل‌ها در اقتصاد قبرس شمالی جا می گیرد. چنانچه پیرو ورود به‌این صنعت می باشید، ما یحتاج میباشد خلال تخصص لازم، مسلط به گویش انگلیسی نیز باشید.

یک کدام از مورد‌های پرسود در قبرس شمالی، سرمایه‌گذاری در صنعت تولید ملک هست. اما مهاجران درین مرزو بوم حاذق به احداث کمپانی تولید به طور غیروابسته نیستند، ولی شغل در کمپانی‌های مو جود درین حوزه تحت عنوان یک زمان مطلوب، درآمد نیکی را برای آن‌ها به همدم داراست. دراین مورد، متخصصان عمران، برق، معماری، ساختمان و کارگران ساختمانی اشخاص مهم می‌باشند که در شغل‌های مرتبط با ساخت ملک در قبرس شمالی سرگرم به شغل میشوند.

کسب و کار در قبرس شمالی نیز تحت عنوان یکی حیطههای لبریز درآمد در‌این مرزو بوم به حساب می‌آید. جزیره قبرس که در وسطٔ سه مجموعه کشورها آسیا، اروپا و افریقا جای‌دارد، از یک حالت استراتژیکی برخوردار‌است که سبب ساز تسهیل در تبادلات تجاری گردیده‌است. این خصوصیت سبب ساز گردیده تا بنادر تجاری قبرس همواره تحت عنوان مرکزها عمل پررونق شناخته شوند.

مثلا مشاغل اصلی و مایحتاج در قبرس شمالی می‌اقتدار به منطقههای کشاورزی، مشورت کردن املاک، حمل و نقل دریایی و سرویس ها فنی اشاره نمود. در‌این ناحیهها، واحد سنجش حقوق و دستمزد شغل به شدت بالاست. برای شناخت ظریف‌خیس با مشاغل مورد نیاز و وضعیت استخدامی آن ها، می توانید به تارنما‌های شغل یابی دارای اعتبار در قبرس شمالی مراجعه کرده و داده ها مورد نیاز را کاوش نمائید.

آیتم‌ی رفیعتر برای جستجوی فعالیت در قبرس شمالی، وب سایت و نرم افزار “iskibris” میباشد. این منصه به شما این قابلیت را میدهد که همگی مجال‌های شغلی را نظارت کرده و رزومه خویش را برای آنان ارسال فرمایید.

دریافت روادیدِ کاری در قبرس شمالی و اخذ اقامت دایم
برای اشتغال در قبرس شمالی، اخذ تایید صلاحیت شغل یا این که همان روادیدِ کاری موردنیاز میباشد. طبق ضوابط اداره هجرت، اشخاصی که با درخواست شغلی (Job Offer) بدین مملکت مهاجرت کرده و بوسیله صاحبکار ثبت می گردند، می توانند درخواست اخذ روادیدِ کاری را ارائه دهند. اعتبار ویزای شغلی در قبرس شمالی قابلیت و امکان تمدید تا 5 سال را داراست (هر سال تمدید می‌شود)، بعد از 5 سال Beyaz Kimlik اخذ میشود که با سپری شد 2 سال از اخذ بیاز کیملیک به شرط نداشتن مانع ها حقوقی و مالیاتی فرد می‌تواند درخواست قامت همیشگی خویش را داشته باشد.

یک نکته دیگر این میباشد که مهاجران در قبرس شمالی، در شکل اقامت به دوران تمام 7 سال (متساوی 2555 روز)، میتوانند حق اقامت همیشگی درین مملکت را به دست آورند. ولی، این ضابطه دربردارنده تبصره‌ها و قانون ها جزئی خاصی میباشد که می بایست مدنظر قرار گیرد. برای درخواست روادیدِ کاری در قبرس شمالی، مشاوران دارای تخصص شماره 118 قبرس نیز میتوانند به شما دراین باره امداد نمایند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


دسترسی‌های محلی سوئیت
دسترسی‌های محلی در حدود سوئیت هم تا حد متعددی روی بها املاک در قبرس شمالی اثر می گذارند. از جمله، در صورتیکه سوئیت شما در اطراف یک کدام از مرکز ها خرید تبارک قبرس، در اطراف دریا، راءس شهر، مسیرهای مهم قرار داشته باشد و همینطور دارنده منظره بهتری باشد، به مراتب ارزش آن از منزل‌های مهاجرت به قبرس شمالی دیگر بیشتر خواهد بود.

لیست ارزش خرید سوئیت در قبرس شمالی

صفر تا صد فرایند خرید سوئیت در قبرس شمالی
تحت عنوان شخصی که قصد خرید ملک در مرزو بوم قبرس شمالی را داراست، بد وجود ندارد پاره ای درباره فرآیند خرید منزل در‌این مرزو بوم بدانید. برای خرید منزل، اولی گام، گزینش ملک متبوع میباشد. برای این مراد، دو نحوه پیش روی شما جای‌دارد که برای مثال آنها می‌قدرت به حضوری و آنلاین اشاره نمود. در طریق حضوری، می بایست در قبرس شمالی حضور فیزیکی داشته باشید و ملک دلخواه خویش را مشاهده و خریداری نمائید.

تهیه تفاهم نامه خرید ملک
پس از اینکه توانستید ملک دلخواه خویش را در قبرس شمالی برای خرید گزینش نمایید، دفعه به تهیه تفاهم نامه خرید می رسد. در تفاهم نامه خرید ملک، می بایست نکات مختلفی بیان شوند که برای مثال آنها می‌اقتدار به مبلغ فروش ملک، خصوصیات طرفین تفاهم نامه، مسئله گزینه معامله با ویژگی ها بدون نقص، فرصت تحویل ملک، هزینه‌های جانبی و روش پرداخت هزینه اشاره نمود. به‌دنبال، بایستی پولی فی مابین 2000 تا 5000 پوند انگلیس را به فروشنده تحت عنوان پیش‌پرداخت پرداخت فرمائید.

تصویب تفاهم نامه خرید ملک و جابجایی مدرک
پس از تهیه تفاهم نامه فروش یا این که به عبارتی قولنامه، دفعه به جابجایی مدرک میرسد. برای جابجایی مدرک، بایستی قولنامه را به اداره امور مالیات قبرس ببرید و تمر مالیاتی مرتبط با آن را اخذ فرمایید. هزینه اخذ این تمبر هم نزدیک به 0.5 درصد از مجموع مبلغ پرداختی برای ملک میباشد. بقیه مخارج مرتبط با خرید تصویب تفاهم نامه با هماهنگی رئیس صورت پذیرد.

مخارج جانبی خرید ملک

0.5٪ بابت هزینه تمبر مالیاتی که بعد از عقد تفاهم نامه پرداخت می‌گردد.
5٪ بابت مالیات که پیاله برهه زمانی 1 سال بعداز تحویل کلید پرداخت می‌گردد.
6٪ بابت قسمتی از تصویب مدرک و گارانتی تفاهم نامه که پیش از تصویب تفاهم نامه در اداره تصویب پرداخت میگردد.
۶٪ الباقی هزینه تصویب و جابجایی مدرک که بعد از تسویه بدون نقص و صدور مدرک تک برگ پرداخت می‌گردد.
۱۵۰۰-۷۵۰ پوند بابت هزینه اگو)فاضالب( که بعد از تحویل کلید پرداخت میشود.
۳۰۰۰-۱۵۰۰ پوند بابت هزینه انشعابات که بعد از تحویل کلید پرداخت میگردد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1403 | نظرات ()