نوشته شده توسط : mgh


موقعیت سپرده گذاری در امریکا به چه شکل میباشد؟
برای سپرده گذاری در امریکا می‌توانید با دستکم مبلغ 900 هزار دلار در‌این مرزو بوم سپرده مهاجرت به قبرس شمالی  گذاری کنید.

موقعیت سپرده گذاری در کانادا چه طور میباشد؟
سپرده گذاری در کانادا از روش اپ های کارافرینی در استان های گوناگون و یا این که استارتاپ قابلیت و امکان پذیر است.

گونه های روشهای سپرده گذاری در ایالات متحده و کانادا کدامند؟
قابلیت و امکان سپرده گذاری در ایالات متحده و کانادا از روش شیوه هایی نظیر ایجاد اشتغال، تصویب کمپانی، خرید ملک، استارتاپ و… وجود دارااست.

آیا کلیه نوع سپرده گذاری سبب دریافت اقامت ایالات متحده یا این که کانادا میشوند؟
نه بعضا طریق ها نظیر خرید ملک در کانادا هیچ سیرتکامل اثرها اقامتی به همپا ندارند.

کدام نوع سپرده گذاری ها باعث به دریافت اقامت ایالات متحده یا این که کانادا میشود؟
اشخاص با کارافرینی در امریکا و کانادا و هم اینگونه از روش استارتاپ میتوانند اقامت این دو مرز و بوم را اخذ کنند.

نرخ امنیت سپرده گذاری در ایالات متحده بیشتر میباشد یا این که کانادا؟
نرخ امنیت سپرده گذاری در هر دو میهن به یک مقدار میباشد.

گونه های ویزاهای سپرده گذاری در ایالات متحده و کانادا کدامند؟
ویزاهای EB5 و E2 در امریکا برای مثال ویزاهای سپرده گذاری این مرز و بوم می باشند.

شایسته ترین بیزینس در ایالات متحده چیست؟ شایسته ترین بیزینس در کانادا چیست؟
شایسته ترین تجارت در واقع دستیابی و کاری میباشد که سوددهی آن بالا بوده و ریسک سرمایه پایینی داشته باشد.

مزایا و معایب سپرده گذاری در ایالات متحده چیست؟
• بالا بودن نرخ امنیت سپرده گذاری در ایالات متحده
• اوضاع مناسب جهت اختراع و ایجاد اشتغال
• بستر سپرده گذاری روشن و استوار
• پرسنل حرفه ای
• سیستم حقوقی و قضایی مطلوب جهت حفاظت از حقوق و دستمزد معنوی مالکیت به عنوان مثال مزایای سپرده گذاری در امریکا میباشد.
در ارتباط معایب آن نیز می قدرت اظهار کرد که علی رغم نرخ بالای سودآوری تجارت ها و پاسخگویی و سود وری شرکت های، هزینه بالای سپرده گذاری نسبت به کانادا و حتی کشورهای اروپایی موضوعی میباشد که مشهود است.

مزایا و معایب سپرده گذاری در کانادا چیست؟
میانگین حقوق کارگران و متخصصان در مقایسه با امریکا تحت خیس است که‌این خویش نکته ای مثبت برای سرمایه گذاران فرنگی میباشد. خلال این موردها دولت کانادا با استفاده سیاست های مهاجرتی داهیانه و مطلوب توانسته میباشد شایسته ترین و با تجربه ترین پرسنل فرنگی را جذب نماید که همین مورد میتواند توفیق سپرده گذاری و تجارت درین مملکت را با منفعت بیشتری روبرو نماید. ولی تحمیل به ارائه سوابق مدیریتی یا این که مالکیت کسب و کار مثلا دشوار گیری هایی میباشد که در مشاجره کارافرینی و سپرده گذاری در کانادا وجود داراست.

شایسته ترین سرزمین برای سپرده گذاری کجاست؟
شایسته ترین مرز و بوم برای سپرده گذاری میتواند به غرض، میزان دارایی متبوع، موقعیت تقاضاکننده و هم اینگونه نوع کسب و کار بستگی داشته باشد.

گونه های روادیدِ سپرده گذاری EB-5
دو نوع سپرده گذاری وجود داراست که شما با اعمال آن برای به دست آوردن روادیدِ سپرده گذاری EB-5 دارای شرایط می‌شوید:

روادیدِ سپرده گذاری EB-5 غیر بی واسطه: سپرده گذاری در بخشها تجاری مقصود (اصطلاحا در بخشها TEA – Targeted Employment Area): سپرده گذاری دست‌کم 900 هزار دلار در یک ناحیه شغلی مدنظر اداره هجرت و سرویس ها شهروندی ایالات متحده (USCIS) در نواحی روستایی و یا این که حیطه ای از آمریکا که نرخ بیکاری چشمگیری داراست.

روادیدِ سپرده گذاری EB-5 بدون واسطه: سپرده گذاری بی واسطه در بخشها دلخواه (در بخش ها سوا محدوده TEA): سپرده گذاری دست‌کم 1 میلیون و 800 هزار دلار در موسسه ها دلخواه خودتان و یا این که حتی فعال سازی کمپانی خودتان در امریکا. دراین‌صورت بایستی یقین نتایج فرمایید که کمپانی یا این که سپرده گذاری شما، با لازمات مو جود در USCIS مطابقت و همخوانی باشد و از آن تقلید نماید.

 

روادیدِ سپرده گذاری EB-5 غیرمستقیم
اداره هجرت و سرویس ها شهروندی امریکا (USCIS) تعدادی منطقه برای سپرده گذاری در سراسر آمریکا داراست که به تقاضاکنندگان، سپرده گذاری در آن‌ها‌را سفارش می نماید و این نواحی به بخش ها تجاری مقصود (TEA) پر اسم و رسم می باشند. مقصود از این عمل، ارتقای رویش اقتصادی این بخش ها آمریکا میباشد.

در‌حالتی که قصد دارید در یک حیطه TEA سپرده گذاری نمائید، بایستی اثبات نمائید که‌این سپرده گذاری شما مستقیما یا این که غیر بی واسطه دست کم ده زمان شغلی نو ساخت نموده است. مشاغل غیرمستقیم، مجال های شغلی می باشند که در سود سپرده گذاری در بنگاه تجاری ساخت و ساز گردیده اند و اشخاص استخدام گردیده در شرکتهای دیگر عمل می نمایند.

جذاب میباشد بدانید اکثر تقاضاکنندگان روادیدِ سپرده گذاری EB-5 پیرو سپرده گذاری در بخش ها تجاری TEA می‌باشند. چون اکثریت قریب به واقعه این اشخاص درپی راهی برای سفر به ایالات متحده میباشند تا رجوع سرمایه.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


کیفیت شناخت با بها منزل در ایالات متحده
بازار ملک و مستغلات در سرزمین ایالات متحده، بسیار مختلف از کشورهای دیگر میباشد. البته، یافتن منزل در هر مکانی از این مرز و بوم، سوای حدس ایالت، مهاجرت به قبرس شمالی  به طور تماماً یکسان جاری ساختن می‌گیرد.

در‌این مملکت، همه فروشندگان ملک و ماشین کرایه ای های املاک به صورت یکسانی کار می نمایند. برای یافتن منزل متبوع و اگاهی ظریف از ترازو ارزش آن، می اقتدار از رویکرد های مختلفی، فایده گرفت که از آن پاراگراف می شود به نحوه های پایین اشاره نمود:

به کار گیری از تارنما های املاک و مستغلات

رابطه با تاکسی های املاک در مملکت ایالات متحده

کاوش در محله های متفاوت

به کار گیری از اطلاع رسانی های مجله

برقراری تماس های فردی

 

معرفی تعدادی تارنما خرید منزل در ایالات متحده
سایت های متعددی در آمریکا وجود دارا‌هستند که میتوانند به شما در یافتن املاک برای فروش یاری نمایند. در اینجا یک سری مثال از وب سایت های دوستداشتنی خرید منزل در آمریکا بیان شده میباشد:

Zillow: Zillow یک وبسایت املاک و مستغلات میباشد که طیف کبیر ای از ابزارها و منابع را برای خریداران و فروشندگان منزل ارائه میدهد. این وبسایت به یوزرها اذن می‌دهد تا املاک را مطابق حالت مکانی، محدوده ارزش و بقیه معیارها کاوش نمایند و اطلاعاتی در امر مشخصات و تجهیزات هر ملک ارائه می‌دهد.
Redfin: Redfin یک سایت املاک و مستغلات میباشد که طیف وسیعی از ابزارها و منابع را برای خریداران و فروشندگان منزل ارائه می‌دهد. این تارنما به یوزرها اذن می‌دهد تا املاک را مطابق وضعیت مکانی، محدوده ارزش و بقیه معیارها کاوش نمایند و اطلاعاتی راجع‌به مشخصات و تجهیزات هر ملک ارائه می‌دهد.
Realtor.com: Realtor.com یک سایت املاک و مستغلات میباشد که به انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) متعلق میباشد. این وبسایت به یوزرها اذن می‌دهد تا املاک را بر پایه ی حالت مکانی، محدوده ارزش و بقیه معیارها کاوش نمایند و اطلاعاتی راجع به خصوصیات و تجهیزات هر ملک ارائه می‌دهد.
Homes.com: Homes.com یک وبسایت املاک و مستغلات میباشد که به یوزرها قابلیت و امکان می‌دهد املاک را مطابق جای ، محدوده بها و بقیه معیارها کاوش نمایند. این وبسایت همینطور طیف وسیعی از ابزارها و منابع را برای خریداران و فروشندگان منزل ارائه می‌دهد، مثلا ماشین اکانت وام مسکن و برآورد قیمت منزل.
مجموعاَ، این وبسایت ها میتوانند منبع مفیدی برای خریداران منزل در آمریکا باشند و دسترسی به طیف بزرگ ای از املاک و داده ها در خصوص مشخصات و تجهیزات هر ملک را مهیا نمایند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


سفر پرستاران به قبرس
یک کدام از دلایلی که موجب ارتقا هجرت پرستاران به قبرس از روش شغل گردیده است، درآمد عالی این کار در قبرس شمالی نسبت به جمهوری اسلامی ایران میباشد. ضمنا یکی مهم‌ترین موضوعاتی که در سفر های کاری بسیار گزینه اعتنا میباشد معیار دستمزد و مزایا نسبت به کاری از ایفا می‌دهند  مهاجرت به قبرس شمالی میباشد.
قبرس شمالی، کشوری که‌این روزا تبدیل به یک مقصد دیدنی برای مسافرت های تحصیلی، کاری و سپرده گذاری گردیده‌است. در صورتی اسم قبرس شمالی به گوش شما هم خورده میباشد در اینجا توضیح مختصری درباره این مملکت آورده شده میباشد:

قبرس جزیره‌ای بسیار زیباست که دارنده آب و هوای مدیترانه‌ای میباشد. سواحل این جزیره دیده نشده و مناظر آن بسیار قشنگ می‌باشند. مردمان قبرس مهمان‌نواز و خونگرم می‌باشند و به همین ادله، این مرزوبوم هر سال گردش گر‌هایی از سرتاسر دنیا را در خویش می‌پذیرد. برخی از این گردش گر‌ها بعد از بازدید از قبرس شمالی، تصمیم می گیرند در‌این جزیره به طور دایم سکونت گزینند و با سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی یا این که سفر تحصیلی به قبرس نمایند. پرستاران نیز جزو این تیم از مهاجرین می باشند که به جهت حقوق و دستمزد و مزیای بهتر کار پرستاری در قبرس شمالی تمایل به اقامت درین مرز و بوم می‌گیرند.
وضعیت سفر پرستاران به قبرس
مانند هر جای دیگری، در قبرس نیز برای پرستار شدن آغاز موردنیاز میباشد که در وزارت بهداشت این مرزو بوم نام نویسی فرمایید. پس او‌لین قدم برای هجرت پرستاران به قبرس شمالی نام نویسی در وبسایت وزارت بهداشت قبرس شمالی میباشد. برای نام نویسی در وبسایت وزارت بهداشت این میهن سند پرستاری، و احاطه کافی بر گویش های ترکی یا این که انگلیسی ضروری میباشد. در‌صورتی‌که بر یکی این دو لهجه احاطه کافی را ندارید، بایستی بدانید که تعیین های محدودی دارید. چون برای مهاجرینی که بر گویش احاطه کافی ندارند مرکز ها بهداشتی متعددی نیست که نیاز به پرستار داشته باشند. براین اساس صرفا هنگامی می‌توانید اینگونه شغلی پیدا فرمایید، عالی میباشد بتوانید با عموم محلی رابطه برقرار فرمائید. چون عموما مراجعان با گویش های دیگر مانند انگلیسی حس راحتی نمیکنند و ترجیح می‌دهند با زبانی سخن نماید که بتوانند نقص‌ و منش حلش را بی نقص شعور نمایند.
پرستاران بعداز جواز در وزارت بهداشت قبرس شمالی می‌توانند برای اخذ تایید صلاحیت فعالیت در‌این مرزو بوم مبادرت نمایند. مدارک ما یحتاج برای اشتغال پرستاران با اعتنا به موقعیت هر پرستار مختلف میباشد ولی در هم اکنون کلی مدارکی که بایستی به وسیله پرستاران ارائه خواهد شد عبارت اند از:

نام نویسی در وزارت بهداشتث
داشتن گواهی تحصیلی پرستاری
اشراف به گویش ترکی
احاطه به لهجه انگلیسی
داشتن تایید صلاحیت شغل از وزارت عمل قبرس شمالی
اخذ تایید صلاحیت اقامت در قبرس شمالی
هیبت درخواست برای نام نویسی پرستاری
سند دارای اعتبار نام نویسی بر طبق با قانون ها پرستاری و مامایی مرزو بوم مبدا درخواست کننده
سند تمرین ماهر از فرصت حصول صلاحیت و طومار مرجع از واپسین صاحب کار
دو قطعه عکس پاسپورتی
پاسپورت
سند سو پیشینه کیفری آزاد (این مدرک به وسیله پلیس و سه ماه بعداز تاریخ درخواست صادر می‌گردد.)
اگر که درخواست کننده بیشتر از شش ماه میباشد که در قبرس شمالی اقامت دارااست، سابقه کیفری بایستی بوسیله پلیس قبرس صادر گردد.
چندین از مدارک هم برای شهروندان غیر از اتحادیه اروپا ضروری میباشد که درپی می ةوانید لیست آنان را ببینید:
اذن فعالیت از اداره عمل، وزارت فعالیت و بیمه های اجتماعی
نسخه برداری دارای اعتبار و مهم از مدرک فراگیری همگانی موسسه
اسکن دارای اعتبار حقیقی از نرم‌افزار پرستاری یا این که مامایی که به وضوح ساعت (خیر اعتبار) تئوری و کار را برای هر تخصص مشخص و معلوم می نماید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


سپرده گذاری از روش روادیدِ EB5 ایالات متحده
اشخاص برای سپرده گذاری از روش طریق روادیدِ EB5 ایالات متحده می‌توانند به دو شکل مبادرت کرده و در یکی بخش ها خاص ایالات متحده که محروم یا این که مالامال ریسک میباشد سپرده گذاری 900 دلاری یا این که 1،800،000 میلیون دلاری داشته باشند. اشخاص با سپرده گذاری از روش روادیدِ EB5 ایالات متحده می‌توانند در پهنا 4 الی 5 سال برنده  مهاجرت به قبرس شمالی به اخذ اقامت ایالات متحده شوند.

سپرده گذاری از روش روادیدِ E2 ایالات متحده
اشخاصی که دارایی مالی خیلی خیر ندارند می‌توانند از طریق سپرده گذاری از روش روادیدِ E2 ایالات متحده استعمال کرده و در ایالات متحده سپرده گذاری نمایند. برای سپرده گذاری از روش روادیدِ E2 ایالات متحده داوطلبان می بایست دست‌کم سپرده گذاری 100 هزار دلاری را در ایالات متحده داشته باشند.

سپرده گذاری از روش تصویب شعبه کمپانی
عده ای که به تجارت گرایش دارا‌هستند می‌توانند یک شعبه تازه در ایالات متحده بهره برداری نموده یا این که یک کسب و کار نو را در سرزمین ایالات متحده فعال‌ساز‌ی نمایند. اشخاص برای سپرده گذاری از روش تصویب کمپانی در ایالات متحده بایستی واحد سنجش لازمی سرمایه داشته و دست‌کم 1 سال از بهره‌برداری تجارت آنها پیشین باشد.

سپرده گذاری از روش خرید ملک
خرید ملک یکی رویکرد های سپرده گذاری در ایالات متحده میباشد که اشخاص برای سپرده گذاری درین طرز آغاز می بایست وارد ایالات متحده شوند. قابل ذکر میباشد افرادی که روادیدِ ایالات متحده توریستی را داشته باشند قابلیت خرید منزل یا این که ملک را در مرزو بوم ایالات متحده خواهند داشت.

سپرده گذاری از روش خرید سندها قرضه دولتی
یک کدام از شایسته ترین رویکرد های سپرده گذاری در ایالات متحده سپرده گذاری از روش خرید ورقه ها قرضه دولتی میباشد که بسیار قابل اعتقاد است. اشخاص برای استخراج اقامت ایالات متحده از روش خرید اسناد قرضه دولتی ما یحتاج میباشد سپرده گذاری 1 میلیون دلاری نمایند.

با دقت به تعدد طریق های سپرده گذاری در این مرزو بوم و تفاوت در وضعیت و دست کم واحد سنجش سرمایه برای سپرده گذاری در این مرز و بوم می اقتدار اظهار‌کرد آیتم های پیش رو برای سرمایه گذاران زیاد بوده و لازمه گزینش شایسته ترین روش رسیدگی مجموع راه و روش های سپرده گذاری در این مملکت میباشد. اشخاص برای تعیین شایسته ترین طرز سپرده گذاری در این مملکت بایستی دارایی مالی و غرض خویش از سپرده گذاری را نظارت کرده و بعد یکی نحوه های مطلوب را تعیین‌ کنند. به عنوان مثال سپرده گذاری از روش خرید ملک در ایالات متحده برای عده ای که غرض اخذ اقامت ایالات متحده را دارا هستند نحوه قابل قبولی نمی‌باشد، چون خرید ملک در ایالات متحده سبب به اخذ اقامت ایالات متحده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید : مسافرت به ایالات متحده

سپرده گذاری در ایالات متحده از روش خرید سندها قرضه دولتی
یک کدام از شایسته ترین و مطمئن ترین شیوه ها برای سپرده گذاری در ایالات متحده، سپرده گذاری از روش خرید ورقه ها قرضه دولتی میباشد که طرف داران متعددی دارااست. سپرده گذاری در این مملکت از روش خرید ورقه ها قرضه دولتی یک کدام از شیوه های بسیار معدود ریسک برای سپرده گذاری میباشد و مزایای متعددی مثلا اخذ اقامت در ایالات متحده را داراست. عده ای که می‌خواهند از روش خرید سندها قرضه دولتی ایالات متحده برنده به اخذ اقامت ایالات متحده شوند مورد نیاز میباشد دست کم 1 میلیون دلار سپرده گذاری کنند.

با اعتنا به‌این که سرمایه گذار در شیوه سپرده گذاری در این میهن از روش خرید سندها قرضه دولتی در یک مکانیستم دولتی سپرده گذاری می نماید اعتقاد و باور خیال بیشتری داشته و دیگر احتمال کلاهبرداری از سرمایه سرمایه گذار نیست. همینطور با اعتنا بدین که غرض اشخاص از سپرده گذاری پرورش مالی و اخذ حاصل مالی خوب میباشد، می اقتدار ذکر کرد سپرده گذاری در این مرزو بوم همچون سپرده گذاری در اروپا از روش خرید اسناد قرضه دولتی نتیجه ها مالی بهتری را به همدم داشته و سرمایه گذار گسترش چشمگیری را خواهد داشت.

 

اشخاص برای سپرده گذاری در این مرزوبوم از روش خرید ورقه ها قرضه دولتی آغاز مورد نیاز میباشد موقعیت سپرده گذاری در ایالات متحده​ و دستکم ترازو سرمایه برای سپرده گذاری در ایالات متحده​ را رسیدگی کرده و بعد از آن برای خرید سندها قرضه دولتی مبادرت نمایند. اشخاصی که دارایی مالی موردنیاز برای خرید میزان مناسب ورقه ها قرضه دولتی را ندارند میتوانند از روش دیگر طرز های سپرده گذاری در ایالات متحده مبادرت کرده و شانس خویش را آزمون کنند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


یک سپرده گذاری EB-5 مطمئن برای 88 سرمایه گذار
هتل پنج ستاره 220 اتاقه در واشنگتن دی سی

توسعه و گسترش دهندگان پیش کسوت و قابل متکی بودن این هتل این پروژه ی استثنایی را آغاز کرده اند و 21 میلیون دلار از سرمایه شان را که بخشی از امنیت EB-5 را تشکیل میدهد درین پروژه سپرده گذاری می نمایند. در شکل رغبت سندها و مدارک پروژه در اختیارتان قرار خواهر گرفت. بیایید پروژه را مشاهده کنید و از مجاورت با سرمایه گذاران ملاقات فرمائید. ما استعداد مایحتاج برای ارایه دعوت طومار به متقاضی ها را داریم تا از مجاورت طرح در اکنون جاری ساختن مهاجرت به قبرس شمالی  را مراعات نمایند.

بخش اعظمی از سرمایه گذاران در نرم‌افزار EB5 قبل از فعال سازی پروژه مبادرت به جذب سرمایه میکنند در حالیکه پروژه متبوع ما اکنون در چنگ اعمال است.

گروه تخصصی ما سرویس ها مهاجرتی کاملی تنظیم نموده است و سرمایه گذاران را با پروژه های بی سابقه EB-5 مرتبط می نمایند. ما قادر خواهیم بود از شما تا پروژه متبوع را از مجاورت رویت نمایید و با صاحبان پروژه از مجاورت ملاقات داشته باشید.

 

هتل خطی واشنگتن دی سی

تمام سرمایه گذاران EB-5 :88

جای : واشنگتن دی سی

هزینه تک تک: 145 میلیون دلار

فرصت اتمام: 32 ماه

سرمایه مایحتاج

55% – 80 میلیون دلار وام از خزانه Deutsche
30% – 44 میلیون دلار از دستمزد صاحبان سهام ترجیحی از EB-5
15% – 21 میلیون دلار از حقوق و دستمزد صاحبان سهام نقدی گسترش
ایجاد کار: 1.421 کار (60% پایین سازی)

هزینه کامل شدن پرونده دولت

درخواست I-526) 1.500 دلار / خانواده)
روادیدِ دفتر نمایندگی DS-260) 230 دلار / برای هر شخص) یا این که
تهیه حالت در صورتیکه در ایلات متحده میباشید (1.000 دلار / برای هر شخص)
حذف وضعیت I-829) 3.750 دلار / خانواده)

طرز سعی این سپرده گذاری

سرمایه گذاران فرنگی در شرکت کردن محدودی (“LP”) سپرده گذاری می نمایند، که با یک وثیقه پنج ساله درین پروژه سپرده گذاری می نمایند که تابع مدد مالی خزانه میباشد، البته حق تقدم با اشخاصی میباشد که ترازو قابل توجهی سهام سپرده گذاری کرده اند.

تضمین ها

اگرچه قانون ها EB-5 ما یحتاج می داند که سرمایه سرمایه گذار در خطر بیافتد، بطور بی آلایش خیس یعنی اینکه بسط دهندگان پروژه نمی توانند بهره خاصی برای سرمایه گذار ضمانت نمایند. سرمایه گذاران EB-5 به اندازه ی کافی در حین پروژه های املاک اعتبار دارا‌هستند که می‌توانند ضمانت نمایند بعد از پنج سال وام خویش را تسویه خواهند کرد. پروژه ی EB-5 بطور بدون نقص هزینه سرمایه گذاران را پرداخت می نماید درصورتی که یک کدام از سرمایه گذاران EB-5 ، I-526 را نگیرد روادیدِ مهاجرتی اش پذیرش میشود.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


موقعیت مایحتاج برای اخذ روادید eb3 ایالات متحده مطابق نوع تخصص
1. کارگران حرفه ای:

دست‌کم دو سال سوابق فعالیت یا این که فراگیری مربوط به شغلی که ماهیت موقت مهاجرت به قبرس شمالی  یا این که فصلی ندارد.
(تحصیلات مرتبط بعد از متوسطه میتواند به‌تیتر یادگرفتن در لحاظ گرفته گردد.)

2. اشخاص حرفه ای:

سوابق کاری کافی در مورد تخصصی
لیسانس
3. کارگران سوای مهارت یا این که بقیه مشاغل:

کمتر از دو سال تجربیات کاری در حوزه مربوطه
دقت داشته باشید که در هر سه گروه روادید eb3 ایالات متحده، داشتن تأییدیه فعالیت (PERM) و توصیه عمل تک تک‌ وقت از یک کارفرمای آمریکایی الزامی میباشد.

دوران فرصت صدور روادیدِ EB3 ایالات متحده
تأییدیه شغل دایم (PERM):
به صورت میانگین در میان 6 تا 9 ماه ارتفاع می کشد تا هیبت شما سنجیده شود و معلوم خواهد شد که دارای شرایط می باشید یا این که نه.

درخواست I-140 بوسیله صاحبکار:
بعد از اخذ تأییدیه فعالیت، کارفرمای شما هیبت I-140 را به اداره USCIS ارسال می‌نماید. این مرحله بسته به وسعت کاری راس سرویس ها، به صورت میانگین 6 ماه فرصت میبرد.

درخواست روادید:
بعداز تأیید درخواست I-140، میتوانید برای روادید eb3 ایالات متحده خویش مبادرت نمایید. دوران مجال پردازش این مرحله به تعداد درخواست‌ها بستگی دارااست.

مجموعاَ مراحل اخذ روادیدِ EB3 ایالات متحده میتواند دربین ۱ تا ۳ ارتفاع بکشد.

سفارش می‌کنیم نوشته‌ی‌علمی مرتبط با هجرت از روش سرمایه ‌‌گذاری را نیز مطلقا رسیدگی فرمائید.

جدیدترین لیست کارهای روادید eb3
بد وجود ندارد بدانید که بیشتر مشاغل مو جود در فهرست روادیدِ EB3 مشاغل خدماتی میباشند. در واقع اساسی‌ترین مقصود مرزوبوم ایالات متحده از برگزاری این نرم‌افزار مهاجرتی آن میباشد که کمبود پرسنل خویش درین مشاغل را جبران نماید. برای همین تصمیم گرفته میباشد تا این کمبود را با استخدام نیروی فرنگی جبران نماید.

در واقع مغایر انتظارات، ایالات متحده در بخش اعظمی از قسمت‌ها با کمبود پرسنل مواجه میباشد. اما خیر هر نیروی کاری، دولت ایالات متحده ترجیح میدهد از فی مابین عده ای گزینش نماید که به طور رسمی و از روش نرم افزار‌‎هایی مانند EB3 بدین مرزو بوم سفر کرده باشند. ولی برای اخذ این روادید چه مشاغلی را قادر خواهیم بود تعیین کنیم؟ فهرست پایین بخشی از این مشاغل را نشانه می دهد:

امداد پرستار
حفظ از سالمندان و معلولین
مشاغل مرتبط با سوله‌های مواد غذایی
بسته بندی
باغبانی
عمل در فست فود و رستوران‌های زنجیره‌ای
کارگران ساختمانی
آشپز
کارمندان خط ساخت و ساز
مدارک لازم جهت دریافت روادیدِ EB3 ایالات متحده
برای درخواست eb3 روادید، می بایست مدارک تحت را مهیا و ارسال فرمایید:

گذرنامه دارای اعتبار با اعتبار دستکم ۶ ماهه
جاب آفر از کارفرمای آمریکایی
تأییدیه شغل دایم (PERM) تأیید گردیده
تأییدیه درخواست (Petition) تأیید گردیده
ورقه تأییدیه هیبت DS-260
سندها پزشکی و واکسیناسیون
دو قطعه عکس پاسپورتی
مدارک تحصیلی (دیپلم، کارشناسی یا این که مدارک تحصیلی فراتر)
سوابق کاری
مدرک عدم سوء پیشینه
گواهی وصلت



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


نکات مسافرت به شهر نیکوزیا
1) گردشگران می بایست دقت داشته باشند که سال‌هاست نیکوزیا به دو نصیب شمالی و جنوبی تقسیم گردیده است و به وسیله دیواری از هم جداگانه گردیده‌اند. در حالتی که چه مرز دربین این دو بخش حفظ گردیده است ولی این مرز مانعی برای گردشگران مهاجرت به قبرس شمالی  وجود ندارد.

2) فصل‌تابستان شایسته ترین فرصت برای دوست داران عمل‌های بیرونی و تورهای در فضای گشوده وجود ندارد. در‌این مجال از سال، دمای هوا در سایه اکثر اوقات از 40 رتبه سانتیگراد بالاتر می‌رود که برای پیاده روی چندان مطلوب نمیباشد. البته در حالتی‌که در فصل‌تابستان قصد مهاجرت به نیکوزیا دارید، شایسته ترین فرصت فی مابین ماه مه تا اوت میباشد، وقتی که تعداد متعددی از گردشگران با حادثه ها، تورها و کار‌های ورزشی در فضای گشوده شهر را زنده می‌نمایند.

3) اکثری از جاذبه‌های توریسم را می توانید در نزدیکی نیکوزیا پیدا نمایید. گردشگران میتوانند با اتوبوس‌های ویژه توریسم یا این که ماشین اجاره‌ای به‌این جای ‌ها بروند.

4) محله تاریخی نیکوزیا تماما برای پیاده‌روی پیاده سازی گردیده‌است. در شرایطی که اتومبیل اجاره کرده‌اید، می توانید آن را در یک‌سری پارکینگ تبارک که در مسافت یه خرده از حیطه شهر کهن قرار دارا‌هستند پارک فرمائید.

5) سیستم حمل و نقل همگانی محلی در نیکوزیا چندان پیشرفته وجود ندارد و قطار شهری نیز در قبرس نیست. شایسته ترین مورد برای گردشگران استعمال از ماشین کرایه ای یا این که اجاره اتومبیل میباشد.

6) رانندگان بایستی اعتنا داشته باشند که از سمت چپ می بایست رانندگی نمایند (ماشین ها راست دستور می‌باشند). بیشتر رانندگان محلی با احتیاط رانندگی می‌نمایند و چگونگی جاده‌ها نیز بسیار بهتر میباشد.

7) علاقمندان به خرید می بایست به خیال داشته باشند که دکان‌های نیکوزیا خیلی زود تعطیل میشوند. حتی‌در فصل‌تابستان، آن ها تنها تا ساعت 7 عصر شغل می‌نمایند و ممکن میباشد یک سری روز در هفته، روز کاری کوتاه‌تری داشته باشند.

8) این شهر دسترسی بی واسطه به دریا ندارد، البته سواحل بسیار نیکی در اطراف پایتخت وجود داراست. همگی سواحل مجانی می باشند و در کنار آنها می‌توانید هتل‌های مجللی را پیدا نمائید.

9) زنخدان زنی در دکان‌های محلی چندان رایج وجود ندارد و همه کالاها با بها‌های مقطوع به فروش می‌رسند. ولی در نیکوزیای شمالی می توانید بازارهای مختلفی را پیدا فرمائید که در آن زنخدان زنی امری رایج میباشد.

10) در طی مهاجرت به نیکوزیا، مسلما مواد ضد پشه به یار و همدم خویش ببرید. در‌این حوزه‌ بخش اعظمی از حشرات حتی‌در فصل زمستان نیز فعال می باشند.

11) علاقمندان به جواهرات بایستی از دکان‌های جواهرات متاکساس (Metaxas) بازدید نمایند. آنها جواهرات قشنگ و با کیفیت خوب را با بها‌های مقرون به صرفه میفروشند.

12) انعام دادن در رستوران‌ها و کافه‌های محلی امری رایج میباشد. تعداد پاره ای از رستوران‌ها و کافه‌هایی که در بخش اروپایی شهر واقع گردیده‌اند ممکن میباشد انعام را در صورتحساب خویش محاسبه کنند.

13) آژانس‌هایی که در سطح شهر تردد می‌نمایند از آژانس متر به کار گیری می‌نمایند و پرداخت 10‌ درصد انعام به آنان بسیار معمول میباشد. اما بعضا از ماشین کرایه ای‌های حومه شهر آژانس متر ندارند و براین اساس بایستی هزینه مسافرت از قبلی توافق گردد.

14) افرادی که قصد دارا‌هستند اقامت خویش را در نیکوزیا با بازدید از سواحل واقع در اطراف شهر کامل شدن نمایند، می بایست برای زمان هنگامی اوایل ماه آوریل تا اواخر اکتبر هجرت خویش را نرم‌افزار‌ریزی نمایند. در‌این عصر آب و هوا برای عمل‌های ساحلی مناسب میباشد.

15) هتل‌های نیکوزیا دارنده اسپاهای خوب می‌باشند که دربین گردشگران هم بسیار دوست داستنی میباشند. این هتل‌ها دارنده اتاق‌های مقرون به صرفه می‌باشند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


علم آموزی در ایالات متحده
سرزمین کلان آمریکا ایالات متحده بیش تر از 6 هزار موسسه یادگرفتن بهتر داراست که علم آموزی در سطح ها متعدد آکادمیک را برای شهروندان و همینطور متقاضی ها سفر تحصیلی قابلیت و امکان‌پذیر نموده است. در مجموع دانشکده های ایالات متحده به 2 نصیب عمده تقسیم می گردند؛ دانش کده‌هایی که مرکزها تحقیقاتی میباشند و تمام سطوح آکادمیک را پوشش میدهند، و کالج‌هایی که تا بازه کارشناسی تایید تحصیلی مهاجرت به قبرس شمالی  دارا هستند.

در سال‌های اخیر اکثری از شرکت های یادگرفتن بهتر مالک‌اسم آمریکایی در دیگر کشورهای عالم شعبه‌هایی احداث کرده‌اند که تحت عنوان منبع درآمد آیتم موفقی بوده میباشد.

مثلا کالج های ایالات متحده که در دیگر کشورها نیز پردیسی دایر کرده‌اند می‌اقتدار به دانشکده پزشکی ویل کرنل، دانش گاه تگزاس A&M، دانش کده جرجتاون ،کالج نورث وسترن، دانشکده کامن ولث ویرجینیا، کالج کارنگی ملون در قطر، کالج مونتانا، دانشکده ایالتی میشیگان و مؤسسه فناوری روچستر در دوبی اشاره نمود.
هرمورد از شرکت های فراگیری بهتر در آمریکا وضعیت علم آموزی مشخصی برای تایید تحصیلی دانشجوها فی مابین‌المللی در لحاظ گرفته‌اند؛ ولی کلاً برای مسافرت تحصیلی می بایست طبق مقررات فراگیری خوب کار کرد.

بعداز بازرسی وبسایت قانونی موسسه متبوع برای علم آموزی در ایالات متحده در قدم اولیه نیاز به معادلسازی مدارک تحصیلی خویش دارید. برای این دستور بایستی واپسین سند سوا‌التحصیلی به همپا ریز نمرات را تهیه و تنظیم فرمایید.

در سیستم آموزشی ایالات متحده دانشجو ها کارشناسی پیوسته (undergraduate program) 8 ترم را در 4 سال سپری می‌نماید. دانشجو یان زمان دانشکده هم حدود 2 تا 4 سال درین مدت درگیر به علم آموزی میشوند. تعداد واحدهای عصر فوق لیسانس در دسته‌های فراگیری بهتر این مرزو بوم شبیه کشور ایران 30 تا 33 واحد میباشد که حدود 2 سال به ارتفاع می‌انجامد.

درخواست کنندگان هجرت تحصیلی ایالات متحده بعد از مبادرت برای اخذ تایید تحصیلی از دانشکده‌های ایالات متحده میتوانند برای معادلسازی مدارک خویش از وب سایت‌های قانونی مانند وب سایت WES دولت ایالات متحده به کارگیری نمایند.

برای این غرض می بایست یک ورژن اسکن موازی اصل از گواهی سوا‌التحصیلی و یک ورژن از ریزنمرات اخذ گردیده از موسسه محل علم آموزی را در تارنما آپلود فرمائید. بعد از پرداخت هزینه، معادسازی در طی 7 روز کاری اعمال می گردد و به طور اتوماتیک به موسسه فراگیری بهتر مربوطه ارسال می گردد.

برای علم آموزی در ایالات متحده تحت عنوان یک مرزوبوم انگلیسی‌گویش بایستی اشراف کافی بر این لهجه داشته باشید. برای ثابت مهارت گویش انگلیسی بایستی کارنامه امتحان در میان‌المللی دارای اعتبار (اعتبار تا 2 سال بعد از تاریخ امتحان) با نمره مطلوب بازه آکادمیک ارائه نمایید.

مدارک شناسایی، مدارک سوا‌التحصیلی و سابقه تحصیلی و بقیه مدارکی که نیاز به ترجمه دارا‌هستند می بایست ترجمه قانونی گردیده و مهر پذیرش وزارت کارها خارجه و دادستانی کشور‌ایران در آن ها مندرج باشد.

برای دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی و درخواست روادید برای علم آموزی در امریکا کپی مدارک کافی‌ست، ولی برای تصویب‌اسم و ارائه سند اشتغال به علم آموزی به اداره سفر بایستی اصل مدارک هم یار داشت.

می بایست دقت داشت که به انگیزه بالا بودن رقابت دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی دانش گاه‌های ایالات متحده، متقاضی ها مسافرت تحصیلی ملزم به کمپانی در امتحان ورودی می باشند. این امتحان‌ها که نوع آن بسته به برهه زمانی آکادمیک گزینش میشوند، آخر و عاقبت درخواست درخواست کننده برای علم آموزی در ایالات متحده را معلوم می‌نمایند.

امتیاز امتحان ورودی به همپا بقیه مدارک تحصیلی به وسیله مسئولان تایید تحصیلی دانشجو یان در میان‌المللی چک میگردد و در شکل واحد موقعیت بودن مدرک SEVP (هیبت اختصار عبارت Student and Exchange Visitor Program) صادر می شود که مهم ترین گواهی برای درخواست روادیدِ تحصیلی مرز و بوم ایالات متحده به حساب میآید.

بایستی اعتنا داشت که ایالات متحده از 50 ایالت درست شده و هرکدام از این ایالت‌ها حالت و مقررات مهاجرتی و تحصیلی مشخصی برای متقاضی ها تایید تحصیلی در لحاظ میگیرند؛ برای فهم ظریف حالت هر کدام از دانشکده های ایالات متحده بایستی وب سایت قانونی آن را به توجه پژوهش کرد. به‌دنبال این سوژه به پژوهش کلی وضعیت تایید برای علم آموزی در ایالات متحده می پردازیم.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


شیوه درخواست روادیدِ کاری ایالات متحده
بعداز ثبت درخواست شما بوسیله سازمان سرویس ها مهاجرتی و شهروندی ایالات متحده (USCIS)، این درخواست به بنیان صدور روادیدِ ایالات متحده NVC منتقل می گردد. NVC، بعد از اخذ یک شماره پرونده، به شما این شماره را تخصیص میدهد. این مرحله بعداز تأیید USCIS چهره میدهد و پرونده آن گاه به راءس ملی روادید (NVC) ارسال میگردد. فورا بعداز اخذ درخواست، NVC یک شماره پرونده به آن تخصیص مهاجرت به قبرس شمالی  می دهد.

در شکل انطباق تاریخ حق تقدم درخواست کننده با واپسین تاریخ دارای شرایط، NVC فرمان میدهد تا تقاضاکننده هیبت DS ۲۶۱ را که مربوط به روادید میباشد، همینطور نشانی و نماینده مربوطه را کامل کند. (لطفاً اعتنا داشته باشید: در شکل داشتن نماینده قانونی مهاجرتی، NVC دیگر اطلاعاتی ارائه نخواهد کرد). بعداز پرداخت هزینه‌های ما یحتاج، NVC از درخواست کننده درخواست می‌نماید که مدارک لازم برای روادیدِ مهاجرتی برای مثال هیبت‌های درخواست و سندها مدنی را ارسال کند.

مد لحاظ داشته باشید که فرایند اداری روادیدِ کاری ایالات متحده از نوع غیر مهاجرتی با مراحل‌های متفاوتی یاور میباشد. بخش اعظمی از اشخاص برای ورود به ایالات متحده از روش فعالیت بدون چاره به دریافت روادیدِ کاری غیر مهاجرتی می باشند و بعد موقعیت خویش را به اقامت دایم تغییر تحول می دهند.
موقعیت علم آموزی مدرک لیسانس در ایالات متحده
برای ورود به مدت مدرک لیسانس در کالج‌های ایالات متحده، دو رویه وجود داراست: تایید بطور پیوسته و تایید بطور غیر پیوسته. تایید پیوسته معمولاً ۴ سال ارتفاع میکشد، در حالی که تایید غیر پیوسته آغاز شمارا وارد مدت فوق دیپلم می‌نماید و بعد از طی ۲ سال، به بازه مدرک لیسانس میرساند.

برای ورود به‌این دوران، علم‌آموزان بایستی قوانینی زیرا میانگین ۱۲.۵ به بالا در دیپلم متوسطه، نمره تافل ۶۱ تا ۸۹ یا این که هم اندازه آن، و نمره SAT دستکم ۹۰۰ را داشته باشند. اما بعضی از کالج‌ها و حرفه‌ها نیازی به نمره SAT ندارند. برای مثال، برای ورود به دانش کده ایالتی کالیفرنیا در لانگ بیچ، میانگین ۱۵ و نمره تافل ۶۱ یا این که مساوی آیلتس ۵.۵ کافی میباشند.

بازه زمانی مجال صدور روادیدِ کاری ایالات متحده
روند طبیعی صدور روادیدِ مهاجرتی کاری از مجال تصویب درخواست تا وصال به حدنصاب سالیانه ویزاها ارتفاع میکشد. تاریخ تصویب درخواست میزان حق تقدم تقاضاکننده میباشد. ویزاهای مهاجرتی پیش از استیناف به تاریخ حق تقدم تقاضاکننده صادر نمیشوند. در بعضی از اشکال ویزاهای مهاجرتی با تقاضای زیاد، ممکن میباشد وقتی ارتفاع بکشد که به تاریخ حق تقدم درخواست کننده رسد.

 

لطفاً به حافظه داشته باشید که مراحل صدور روادیدِ مهاجرتی کاری فرصت متعددی به ارتفاع می‌انجامد و به جهت محدودیت‌ها و تفاوت در حین پردازش در هر پرونده، نمی‌اقتدار برای هر پرونده مجال مشخصی را پیش‌بینی کرد. همینطور، تاخیرها ممکن میباشد به جهت عدم رعایت ظریف آیین نامه‌ها به وسیله درخواست کنندگان صورت دهد. بعضی از درخواست‌ها نیاز به پردازش اداری بیشتری دارا هستند و بعد از گفتمان مامور کنسولی با درخواست کننده، فرصت بیشتری ارتفاع میکشد.
هزینه‌های روادیدِ کاری مهاجرتی ایالات متحده
هزینه سفر کاری به ایالات متحده - هزینه ویزای شغلی ایالات متحده
هزینه‌های ذیل برای سرویس ها متفاوت اخذ میشوند:

تشکیل دادخواست مهاجرتی برای پرسنل فرنگی، هیبت I-۱۴۰، یا این که دریافت درخواست افراد دورگه آمریکایی- آسیایی، زنان بیوه شهروندان آمریکایی و مهاجران خاص و هیبت I-۳۶۰
پردازش درخواست روادیدِ مهاجرتی کاری ایالات متحده (هیبت DS-۲۶۰)
معاینه پزشکی و واکسیناسیون‌های لازم (هزینه در سفارت‌های متعدد گوناگون میباشد)
بقیه هزینه‌ها ممکن میباشد دربرگیرنده مواقعی مانند هزینه فتوکپی، هزینه اخذ مدارک مایحتاج برای درخواست روادید (مانند پاسپورت، سند پلیس، مدرک به دنیا آمدن و غیره) و هزینه‌های هجرت به سفارت یا این که دفتر نمایندگی آمریکا برای رای زنی روادیدِ شما میشوند. لطفاً به حافظه داشته باشید که هزینه‌ها و طرز پرداخت آن‌ها بستگی به سرزمین و پرونده تقاضاکننده داراست.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


اقامت امریکا با سپرده گذاری
به عنوان مثال مهمترین اشکال شیوه های سپرده گذاری ایالات متحده سپرده گذاری در‌این مملکت با دریافت روادیدِ EB5 است که متقاضی ها می‌توانند با پول هایی نظیر 800 هزار و 1 میلیون 50 هزار دلار بیزینس خویش را فعال سازی کنند و از این روش اقامت دایم و یا این که گرین کارت مرز و بوم ایالات متحده را اخذ کنند. عده ای که از این شیوه مبادرت می نمایند در صدر اقامتی دو ساله اخذ می نمایند و عمل و کسب و کار خویش را فعال‌سازی می کنند. به‌دنبال با پرداخت مالیات و عدم ارتکاب جرم و سودآوری و کسب و کار غالب می‌توانند اقامت دایم خویش در مرزو بوم ایالات متحده را اخذ کنند و بعداز آن وارد مراحل دریافت گذرنامه ایالات متحده و اخذ شهروندی این مرزوبوم گردند. نیاز میباشد بدانید که با سفر به ایالات متحده از روش سپرده گذاری، کلیه طریق های سپرده گذاری درین مرزوبوم منتج به دریافت اقامت و ملیت نمی‌گردد. بیان این نکته نیز ضروری میباشد که با دقت به جابجایی قدرتی که در انتخابات ایالات متحده شکل گرفت و به مکان آقای ترامپ آقای بایدن سکان سر کردگی جمهوری این میهن را به ذمه گرفته میباشد؛ لذا می اقتدار انتظار داشت که درانتظار سیاست درهای گشوده و قانون ها تازه در امر اشکال نحوه های هجرت برای مثال سپرده گذاری در‌این مملکت باشیم. ملیت ایالات متحده از روش سپرده گذاری نیز با رعایت یک‌سری پروسه و اصول، قابلیت  مهاجرت به قبرس شمالی و امکان پذیر میباشد.

با وجود ابهام و دشواری در نحوه های متفاوت سپرده گذاری در ایالات متحده و همینطور بروز تنش هایی که فی ما در میان دولت های کشور ایران و ایالات متحده ساخت‌و‌ساز گردیده، می‌توانید از طریق سپرده گذاری در کانادا و گزینش شایسته ترین بیزینس کانادا که به مراتب ریلکس خیس و با مخارج کمتر قابلیت پذیر میباشد، این میسر را طی نمائید و پیروز به دریافت اقامت دایم و گذرنامه کانادا شوید. نکته مثبت این توصیه این میباشد که شما با سپرده گذاری در کانادا بعد از 3 الی 5 سال می‌توانید به شهروندی کانادا دست پیدا نمایید و با تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی می‌توانید به آمریکا ایالات متحده سفر داشته باشید و حتی به اقامت و معاش در‌این مملکت نیز دست یابید.

دانلود 4 دقیقه 111 K ارسال
خرید بیزینس در ایالات متحده
یک کدام از گونه های سپرده گذاری در مرز و بوم ایالات متحده خرید بیزینس میباشد که ضمن سپرده گذاری، از این روش میتوانید اقامت ایالات متحده را دستیابی فرمایید. برای کارآفرینانی که در‌پی سپرده گذاری در ایالات متحده میباشند، خرید یک کسب و کار در ایالات متحده قادر است یک تصمیم متحول کننده و موثر باشد. برای خرید یک کسب و کار نیاز میباشد حالت مایحتاج از قبیل سرمایه کافی و مورد نیاز را داشته باشید و همینطور در تجارت خویش پرسنل استخدام نمائید. معمولاً کسب و کار هایی که نیاز به استخدام ده نیرو داشته باشد، در دسترس می باشند. سرمایه گذاران می‌توانند در کمپانی خویش درگیر به فعالیت شوند در صرت شغل در تجارت می‌توانند اقامت خویش را تمدید نمایند.
مدارک لازم برای سپرده گذاری در ایالات متحده
برای سپرده گذاری در ایالات متحده نحوه های مختلفی وجود داراست که مدارک مایحتاج با رعایت آن ها گزینش میگردد. در اینجا مدارک مایحتاج برای سپرده گذاری در ایالات متحده را معرفی خوا‌هیم کرد.

ارائه مدارک هویتی همانند شناسنامه
ارائه 2 قطعه عکس
ارائه مدارک مرتبط با سپرده گذاری(خرید ملک، تصویب کمپانی و…)
ارائه گذرنامه دارای اعتبار
ایفا تست های پزشکی ما یحتاج
ارائه تجارت پلن
ثابت تمکن مالی
کامل شدن هیبت I-526 و ارائه آن
سند جابجایی سرمایه
تواف طومار کاری



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 تير 1403 | نظرات ()