نوشته شده توسط : mgh


فرآیند دریافت بیمه دانشجویی آلمان
برای به کارگیری از طرح بیمه دانشجویی آلمان، دانشجوها می بایست آغاز در یک دانشکده آلمانی نام نویسی نمایند و بعداز نام نویسی، بایستی حق بیمه را به کمپانی بیمه پرداخت نمایند. در‌این‌حالت‌، طرح بیمه دانشجویی فعال می گردد و دانشجو به هم پا کارت بیمه خویش میتواند از سرویس ها بیمه درمانی مثلا مراجعه به پزشکان و مریض‌خانه‌ها به کار گیری نماید.
بعضی از کالج‌ها نیز میتوانند طرح بیمه دانشجویی خویش را دارا باشند که تحت عنوان بیمه دانشجویی داخلی نیز شناخته می‌گردد. این طرح‌ها اکثر  مهاجرت به قبرس شمالی زمان ها به یار و همدم هزینه تحصیلات به دانشجوها ارائه می گردند.

شایسته ترین طرح بیمه دانشجویی در آلمان
همچون بخش اعظمی از کشورهای عالم، کمپانی‌های مختلف بیمه در آلمان، طرح‎های متنوعی برای بیمه دانشجویی ارائه می‌نمایند. از معتبرترین کمپانی‌هایی که سرویس ها پزشکی و درمانی به دانشجو یان وارد می کنند، عبارت‌اند از:

Techniker Krankenkasse
AOK
DAK-Gesundheit
Barmer
قابل ذکر میباشد که نوع پوشش ها، حالت و مخارج ظریف بیمه دانشجویی آلمان ممکن میباشد میان بیمه‌گران متفاوت گوناگون باشد.

 

هزینه بیمه های دانشجویی آلمان
هزینه‌ای که برای اخذ بیمه‌های دانشجویی آلمان در لحاظ گرفته می گردد باتوجه به نوع بیمه (دولتی یا این که محرمانه) گوناگون میباشد. تحت عنوان یک دانشجو، بایستی دستکم مبلغ محور به هم پا درصد سهم مازاد را که بوسیله موسسه ها بیمه به طور مستقل برای بیمه درمانی خویش رقم خورده میباشد، پرداخت فرمائید.
مبلغ محور مشترک برای بیمه درمانی دانشجویی تحت عنوان 10.22٪ از ضابطه امداد آموزشی فدرال در آلمان نسبتاً 83.02 یورو در حیث گرفته می شود. سهم مازاد نیر بر طبق کمپانی بیمه درمانی متعدد میباشد. در کل، بسته به حق بیمه مازاد ممکن میباشد تا 150 یورو در ماه پرداخت نمائید.

درپی میتوانید لیست مخارج بیمه دانشجویی آلمان بعضا از کمپانی‌های رفیعتر بیمه سالم را ملاحظه کنید:

کمپانی بیمه

هزینه‌های بیمه تندرست همگانی برای دانشجو ها

Techniker Krankenkasse

117 یورو

hkk health insurance

115 یورو

Barmer

119 یورو

DAK health

121 یورو

AOK

120 یورو

حرف آخر

ما درین نوشته‌علمی به معرفی حالت دریافت اشکال بیمه‌های درمانی دانشجویی آلمان پرداختیم. به‌طور کلی، بیمه‌های درمانی به دو نوع دولتی و سری تیم‌بندی میشوند که حالت هر کدام از آنها گوناگون میباشد. بیمه‌های دانشجویی دربرگیرنده سرویس ها درمانی مهم برای مثال مشورت کردن پزشکی، تشخیص و معالجه بیماری‌ها، معالجه بستری و زیر پوشش قرار تصاحب کردن هزینه‌های داروها و سرویس ها دندانپزشکی میشوند. هزینه‌های پرداختی نیز باتوجه به نوع بیمه و کمپانی ذیل پوشش متعدد خواهد بود.


طومار POE کانادا
POE یا این که به عبارتی Port Of Entry طومار‌ای قانونی از سفارت یا این که دفتر نمایندگی شما میباشد که نام و نشان‌تان را پذیرش می‌نماید و به شما اذن ورود به کانادا را میدهد. این طومار میتواند به طور PDF، Word یا این که حتی فیزیکی باشد. طومار POE بایستی از IRCC (اداره سفر، پناهنده شدن و شهروندی کانادا) در صورتیکه برای یک کدام از موردها روادیدِ تحصیلی، روادیدِ کاری یا این که سوپر روادید (در صورتیکه از کشوری می‌باشید که به روادیدِ بازدیدکننده نیاز ندارد)، گزینه پذیرش گردیده باشید، ارسال میشود.

طومار POE برای روادیدِ تحصیلی
در شرایطی‌که برای روادیدِ تحصیلی مبادرت کرده باشید، بعداز قبول شدن درخواست روادید، این طومار برای شما صادر می گردد؛ یعنی دانشجو یان در بین‌المللی، بعد از اخذ تایید و روادیدِ تحصیلی، طومار POE را اخذ می‌نمایند. آن گاه میتوانند بوسیله این طومار، استادی پرمیت (study permit) خویش را بعداز وصال به کانادا اخذ نمایند.
نکته بسیار اساسی این میباشد که با صدور پاس ریکوئست فرایند به نقطه نهایی نرسیده؛ بلکه هنگامی POE شما صادر می‌گردد که پرونده کامل شدن و استیکر روادید روی گذرنامه باشد. (پاس ریکوئست که به عبارتی Pass Request Letter میباشد، طومار‌ای از طرف اداره سفر کانادا برای متقاضی ها ویزاست که معمولا یک‌سری هفته بعداز انگشت نگاری و در شرایطی که تقاضاکننده چیره به اخذ روادید خواهد شد و پرونده‌اش به متد بیفتد، برای وی ارسال می‌گردد)

طومار POE برای روادیدِ کاری
در شرایطی‌که در باب ویزای شغلی مبادرت گردیده باشد، این معرفی‌طومار برای یاری به کارفرمایان، جهت پبدا کردن اشخاص دارای شرایط حالت‌های شغلی مدنظر کارفرمایان، ساخت‌و‌ساز می‌گردد. (اعتنا داشته باشید معرفی طومار، جواز علم آموزی یا این که عمل شما وجود ندارد)

در تصویر ذیل مثال‌ای از طومار POE برای روادیدِ کاری را می بینید.

 

طومار پورت ورودی (POE) بعضی وقت ها با اسم‌های دیگری نیز شناخته می شود؛ مانند طومار مکاتبه و معرفی‌طومار.

همینطور این معرفی‌طومار میتواند از سمت فردی که در کانادا میشناسید برای شما صورت بپذیرد که دلایل مختلفی هم داراست.
ممکن میباشد دوست یا این که یک کدام از اعضای خانواده شما کسی را در کانادا بشناسد که بتواند وضعیت شما‌را تحت عنوان یک مسافر ضمانت نماید یا این که به شما در یافت کردن عمل یا این که ملاقات با اشخاص در وقتی که در کانادا می‌باشید، یاری دهد. درهر‌شکل، تصاحب کردن معرفی‌طومار راهی سهل برای آغاز فعالیت در کانادا و جستن دوستان نو در هنگامی میباشد که در میهن می باشید.
اعتنا داشته باشید، شما می بایست داده ها کافی در امر فردی که معرفی‌طومار را می‌نویسد، داشته باشید؛ یعنی به اسم، داده ها تماس و هر چیز مرتبط دیگری نیاز دارید تا اثبات نمایید که شما‌را به نیکی می شناسند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


علم آموزی پزشکی یکی حرفه‌های پرطرفدار در آمریکاست و رقابت متعددی برای ورود بدین فن وجود دارااست. اما این رقابت مانند جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و نیازی به کمپانی در \"کنکور\" نیست.
موقعیت علم آموزی پزشکی در ایالات متحده نیز با کشور ایران تفاوت داراست. دانشجو یان برای ورود بدین فن بایستی آغاز 4 سال علم ها اساس را بگذرانند و بعد از آن وارد عصر‌های پزشکی شوند که به دو مجموعه زمان پزشکی همگانی و زمان دستیاری پزشکی یا این که رزیدنسی تقسیم می شود.
علم آموزی پزشکی در ایالات متحده نیازمند همت بسیار میباشد. این زمان به غایت فداکاری و شوق واشتیاق نیاز دارااست؛ چون علم آموزی پزشکی سهل وجود ندارد. بدین ترتیب، در‌صورتی‌که می پندارید که مشتاق به کامل شدن عصر و سرویس به هدفی میباشید که مدام آرزویش را داشته‌اید، اخذ روادیدِ دانشجویی ایالات متحده و علم آموزی پزشکی مهاجرت به قبرس شمالی  در آمریکا برای آجل‌تان بسیار با ارزش و اثرگذار خواهد بود.

علم آموزی پزشکی در ایالات متحده
اپ درسی MBBS در آمریکا که مخفف Bachelor of Medicine و Bachelor of Surgery میباشد و کارشناسی پزشکی و کارشناسی جراحی اسم دارااست، ممکن میباشد مقداری بحران برانگیز باشد ولی برای سوا‌التحصیلان مزایای متعددی داراست. برخلاف بعضی کشورهای دیگر، علم آموزی پزشکی در آمریکا متساوی ادامه علم آموزی در بازه زمانی فوق لیسانس یا این که دکترا میباشد.

 

دانشجوها در میان‌المللی که مشتاق علم آموزی پزشکی در آمریکا میباشند، میتوانند زمان 4 سال پیش پزشکی را از هر کالج یا این که کالجی که بخواهند در ایالات متحده بگذرانند.
در حالی که MBBS یک زمان چهار ساله در میهن میباشد، تک تک بازه زمانی مجال مایحتاج برای سوا‌التحصیلی از فن پزشکی هفت عدد خیر سال میباشد. دانشجو ها همینطور می بایست برای نرم‌افزار اقامتی به بازه سه عدد پنج سال برای تمرین تحت عنوان دکتر مبادرت نمایند.

حالت علم آموزی در فن پزشکی در ایالات متحده
برخلاف انگلستان، علم آموزی پزشکی در آمریکا ایالات متحده تحت عنوان یک آیتم تحصیلات تکمیلی در دسترس میباشد و شما نمی‌توانید به‌شکل بدون واسطه وارد فن پزشکی گردید؛ این بدان معناست که بایستی بعداز اتمام زمان چهار ساله کارشناسی (پیش پزشکی یا این که pre-med) مانند فن‌های زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک یا این که ریاضی با میانگین بالا و قابل قبول، نرم‌افزار پزشکی تخصصی را آغاز نمائید.

برای استحضار از علم آموزی در مملکت حریف ایالات متحده یعنی کانادا، میتوانید نوشته‌ی‌علمی \"حالت علم آموزی پزشکی در کانادا\" را نیز تحقیق نمایید.
آن گاه این گواهی شمارا برای امتحان استاندارد MCAT که برای سنجش توان‌های علمی و فکری جهت تایید در کالج‌های پزشکی میباشد و برای ورود به دانش گاه پزشکی الزامی در لحاظ گرفته می‌گردد، فراهم نماید.
اکثر علم‌آموزان فی مابین‌المللی برای زمان کارشناسی، شیمی یا این که زیست‌شناسی را تحت عنوان عصر پیش پزشکی خویش تعیین می‌نمایند. بعداز اتمام توفیق‌آمیز، دارای شرایط علم آموزی در حرفه پزشکی در ایالات متحده و ّنام نویسی در اپ 4 الی 5 ساله پزشکی می شوید.

فرایند درخواست تایید در حرفه پزشکی ایالات متحده
درخواست MBBS، بعد از گذراندن زمان علم ها محور میباشد و آنگاه بایستی در آزمونMCAT (امتحان تایید دانش کده پزشکی) کمپانی فرمایید. متقاضی ها می توانند از روش سرویس ها درخواست دانشگاه پزشکی ایالات متحده و خدمت پردازش درخواست مرکزی به دانش گاه‌ها درخواست دهند. سفر به ایالات متحده فارغ از گواهی گویش نیز قابلیت پذیر میباشد البته برای ورود به حوزه پزشکی، معمولا می بایست گواهی لهجه داشته باشید.

 

امتحان‌هایی که برای MBBS در آمریکا دارای شرایط می‌باشند، عبارت‌اند از:

آیلتس، تافل یا این که PTE
MCAT
NEET
زمان پیش پزشکی
مدارک مایحتاج برای تایید در MBBS ایالات متحده
بیانیه مقصود
پیشنهاد طومار
تأیید سابقه کیفری
رزومه تحصیلی (CV)
تحلیل رونوشت فرنگی بوسیله ماشین کرایه ای دارای اعتبار
مدرک متوسطه و دیپلم
نمره تافل 90-100 یا این که نمره آیلتس 6.0-7.5
سند UG در جریان علمی با دست کم میانگین 3.0
امتیازات MCAT برای گزینش دانشگاه یا این که دانشکده
پس از توده‌آوری مدارک مایحتاج، شما می بایست وقت رای زنی‌ای در یک کدام از سفارت‌های ایالات متحده (در کشورهای اهل یک محل مانند ترکیه، ارمنستان یا این که دبی) اخذ نمائید تا مامور مهاجرتی مدارک و موقعیت شمارا برای ورود به ایالات متحده به‌تیتر دانشجو پذیرش نماید.
ممکن میباشد در به عبارتی روز گفتگو روادیدِ شما صادر خواهد شد و در پاسپورتتان مهر روادید بخورد البته در بعضی موراد به شما گفته می شود که برای تعدادی روز بعدی گذرنامه خویش را جهت چسباندن روادید تحویل دهید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


برای خرید زمین در قبرس شمالي برخی وضعیت خاص وجود دارااست که به آن میپردازیم

هر شخص فرنگی (مانند اهل ایران ها) تنها قادر است یک قطعه زمین خریداری نماید.
هر شخص فرنگی قادر است حداکثر ۱ دونوم (به ترکی استانبولی: Dönüm ) مساوی مهاجرت به قبرس شمالی  ۱۰۰۰ متر مربع زمین خریداری نماید. (خریداران اهل ایران فرنگی محسوب می شوند). اما قابلیت و امکان خرید زمین اضافی بر ۱۰۰۰ متر مربع بصورت غیرقانونی وجود داراست اما قابلیت دریافت گواهی تنها برای هزار متر مربع وجود داراست. درصورت نیاز به خرید بیشتر از سقف رقم خورده سه نحوه وجود داراست (۱- استعمال از شخص دیگر که قابل اتکا میباشد ۲-تصویب کمپانی در قبرس ۳-خرید بصورت قولنامه ای فارغ از گواهی)
زمینهای قبرس شمالی معمولا قطعات خرد ندارند و عموما از ۵۰۰متر مربع به بالا می‌باشند.
جهت دریافت اقامت از روش خرید زمین در قبرس شمالی ، نیاز به ارائه اجاره طومار منزل می باشد. اجاره طومار اثباتی بر حضور خریدار در قبرس شمالی میباشد. بنابر این بعداز خرید زمین می بایست یک خانه در قبرس شمالی اجاره خواهد شد.
زمین خریداری گردیده می بایست عاری از هرگونه وام، قسط و بدهی باشد.
تفاهم نامه فروش زمین در قبرس شمالی می بایست طی ۲۱ روز بعد از امضا، در اداره تصویب سندها و املاک قبرس شمالی تصویب گردد.
اصطلاحات رایج خرید زمین در قبرس شمالی
در قبرس شمالی واحد اندازه گیری زمین دونوم میباشد. Dönüm یکای اندازه گیری مساحت میباشد که از مجال امپراتوری عثمانی در کشورهای سوراخ لهجه رایج گردیده است. هر دونوم مساوی ۱۳۳۸ مترمربع میباشد که جهت سهولت ۱۰۰۰مترمربع در حیث گرفته می شود.

Evlek نیز همچون دونوم یکای اندازه گیری مساحت در قبرس شمالی میباشد. هر 4evlek مساوی یک دونوم میباشد. هر اِوْلِکْ نسبتاً ۳۳۴متر مربع میباشد.
بها خرید زمین در قبرس شمالی
بها خرید زمین در قبرس شمالی با دقت به وضعیت، مسافت از دریا، و نوع کاربری مختلف میباشد. زمینهای ساحلی در شهر گیرنه و فاماگوستا بطور معدل دست‌کم ۲۰۰ پوند متساوی ۱۴میلیون تومان برای هر متر مربع قیمت گذاری میشوند. زمین های خارج از راس شهر و در روستاها معمولا بطور میانگین ۴۰ پوند برای هر متر مربع بها دارا‌هستند.

نکات اصلی خرید زمین در قبرس شمالی
گزینش اِیجِنت دارای اعتبار (agent): شاید اغراق نباشد چنانچه بگوئیم ایجنت مهم ترین نقش را در خرید مطمعن املاک در قبرس شمالی بعده دارااست. ایجنت شخصیت حقیقی و واقعی یا این که موسسه حقوقی میباشد که با در دست داشتن منابع داده ها حقوقی از سرزمین قبرس مبادرت به ارائه سرویس ها به مشتریان میکنند.

گواهی مالکیت: سندها مالکیت ملک در قبرس شمالی متنوع میباشد و برخی از این اوراق فاقد اعتبار کافی جهت سپرده گذاری ایرانیان میباشد.

شرایط زمین: در گزینش شهر و حالت زمین اعتنا کافی داشته باشید. در‌صورتی‌که چه شهرهای قبرس شمالی مجاورت بهم و ظاهرا حالت یکسانی دارا‌هستند اما رویش ارزش بعضی بخش ها بیشتر میباشد.
خرید زمین تجاری در قبرس شمالی
خرید زمین تجاری در قبرس شمالی بالاترین سطح سپرده گذاری در زمین میباشد. ارزش زمین تجاری در قبرس شمالی بر حسب حالت و وضعیت قادر است ۵ تا ۱۰ موازی زمین بی آلایش هزینه داشته باشد.البته یک نکته قابل توجه وجود دارااست. قابلیت و امکان بهره‌برداری و ایجاد کرد تجاری اینگونه زمینی بصورت بی واسطه برای اهل ایران ها نیست و استعمال تجاری بایستی مبتنی بر طرح تصویب شده و در پوسته تصویب کمپانی صورت بپذیرد.

خرید زمین کشاورزی در قبرس شمالی
صنعت کشاورزی و دامداری قسمت اساسی چرخه اقتصاد در مملکت قبرس میباشد. خرید زمین کشاورزی در قبرس شمالی می تواند برای هدف های ساخت و ساز میوه مرکبات، زیتون، سبزی‌جات، و صیفی‌کاری صورت بپذیرد. همینطور میتوان از زمین بهره‌برداری رشد دام مانند گوسفند، و بز، برای ایجاد تولیدها گوشتی و لبنی بهره مند شد. بها خرید زمین کشاورزی در قبرس شمالی مقرون بصرفه میباشد و با هزینه تقریبی ۵۰هزار پوند (هم اندازه ۳.۵ میلیارد تومان) برای هر هکتار میتوان زمین مطلوب کشاورزی خریداری کرد



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


هزینه معاش در آمریکا در میان ایالات گوناگون میباشد. هزینه معاش مقدار مبلغی  مهاجرت به قبرس شمالی میباشد که برای نگهداری یک استاندارد معیشت معاش مورد نیاز میباشد. هزینه معاش مشتمل بر مسکن، طعام، مالیات و محافظت های بهداشتی میباشد. بیشتر ایالت هایی که کمترین هزینه معاش را دارا میباشند در جنوب امریکا میباشند. 10 ایالت ارزان امریکا برای معاش :

می سی سی پی

ارزان ترین ایالت برای معاش در آمریکا می سی سی پی میباشد. به صورت کلی، میانگین هزینه معاش در می سی سی پی حدود 19 درصد تحت خیس از میانگین هزینه ملی معاش میباشد. حقوق در می سی سی پی 48537 دلار میباشد. مسکن حدود 795 دلار در ماه هزینه دارااست، و حفظ از طفل در می سی سی پی ارزان میباشد که حدود 2،869 دلار در سال هزینه داراست. طعام، حفظ های بهداشتی و بخش اعظمی از موردها ضروری نیز کمترین هزینه ها را در سرزمین دارا هستند.

آرکانزاس

آرکانزاس کمترین هزینه مسکن را در ایالات متحده یعنی نزدیک به 708 دلار در ماه برای اجاره داراست، ، و هزینه میانگین معاش 128800 دلار میباشد. این ایالت دارنده دومی و ارزان ترین هزینه معاش در ایالات متحده میباشد. معیار حقوق و دستمزد آرکانزاس 49.970 دلار میباشد. حمل و نقل، آب و برق، مواد غذایی و بقیه هزینه ها نیز در آرکانزاس به صورت قابل توجهی زیر میباشد.

اوکلاهما

اوکلاهما دارنده مقام سوم از لحاظ کمترین معیار هزینه معاش در ایالات متحده میباشد؛ مانند می سی سی پی و آرکانزاس، میانگین هزینه معاش 124.800 دلار میباشد، اجاره سوئیت دو خوابه به صورت میانگین 740 دلار است. اوکلاهما همینطور زیر ترین ارزش بنزین را در آمریکا ایالات متحده داراست و حتی مخارج آب و برق و مواد غذایی با شاخص های 94.9 و 96.5 ذیل خیس از حد میانگین میباشد.

میسوری

چهارمی ایالت ارزان بها در ایالات متحده میسوری میباشد. ژوپلین، میسوری دارنده کمترین ارزش املاک و مستغلات در‌این مرزوبوم میباشد، جایی که یک منزل چهار خوابه قادر است مقداری بیشتراز 200000 دلار بها داشته باشد. بها مواد غذایی در میسوری به ویژه از دیگر بخشها این مرزوبوم زیر میباشد، در حالی که یک کتف تخم مرغ صرفا در 1.32 دلار بها داراست.

نیومکزیکو

نیو مکزیکو پنجمی ایالت ارزان ارزش در آمریکا ایالات متحده میباشد که نسبتاًً با معدل کشوری موازی میباشد. با این حالا، سرویس ها و مسکن به صورت قابل توجهی ذیل خیس از معدل ملی میباشد. میانگین هزینه معاش در نیومکزیکو 193.200 دلار و میانگین اجاره یک منزل دو خوابه ماهانه 762 دلار میباشد. هزینه معاش به ویژه در نصیب جنوبی نیومکزیکو ارزان میباشد، چون حمل و نقل، سرویس ها شهری و سرویس ها بهداشتی نسبت به سایر ایالت ها و کشورها ارزان خیس میباشد.

تنسی

تنسی ششمی ایالت ارزان در ایالات متحده میباشد. واحد سنجش درآمد در تنسی 50152 دلار میباشد، که تا به امروز بالاترین واحد سنجش در‌این لیست است، و همینطور بالاترین واحد سنجش هزینه مسکن با 810 دلار در ماه را دارااست. مالیات در تنسی بسیار زیر میباشد و مخارج خوراک نیز بسیار ذیل است. میانگین هزینه معاش در شهرهایی مانند موریس تاون دارنده 13 درصد ذیل خیس از معدل ملی میباشد.

میشیگان

هفتمی ایالت ارزان در آمریکا میشیگان میباشد. مانند تنسی، میشیگان نسبت به بقیه بخش ها مرزو بوم هزینه مواد غذایی کمتری داراست؛ به خصوص در ارتباط گوشت گاو، جایی که هر کیلو تنها 3.78 دلار هزینه دارااست. هزینه مسکن نیز در میشیگان نادر میباشد. اجاره میانگین برای یک سوئیت دو خوابه ماهانه 915 دلار و هزینه میانگین معاش 161.063 دلار میباشد. هزینه معاش حتی‌در دیترویت ارزانتر میباشد، جایی که هزینه میانگین معاش 48188 دلار میباشد.

کانزاس

کانزاس هشتمین مرز و بوم ارزان بها در ایالات متحده میباشد. هزینه معاش در کانزاس به طور کلی حدود 8.74 درصد کمتر از سایر مملکت میباشد و میانگین درآمد خانواده حدود 41.644 دلار میباشد. یک سوئیت دو خوابه در کانزاس نزدیک به 821 دلار در ماه هزینه دارااست و هزینه میانگین معاش حدود 137،700 دلار میباشد. در کانزاس نیز مخارج مواد غذایی کمتر میباشد، نصف گالن شیر صرفا 1.39 دلار و یک کیلو گوشت گاو 3.79 دلار هزینه داراست.

جورجیا

جورجیا نهمی ایالت ارزان بها در آمریکا میباشد، با وجود این که میانگین شکل اکانت سرویس ها شهری دربین ده قبوض گران مرزو بوم جای‌دارد. درآمد میانگین خانواده در جورجیا 56183 دلار میباشد. هزینه میانگین معاش 180.679 دلار میباشد و ارزش اجاره از سایر سرزمین به جز آتلانتا ارزان خیس میباشد، جایی که اجاره سوئیت یک و دو خوابه مقداری فراتر از حد میانگین ملی میباشد. مواد غذایی و بها بنزین هم زیر خیس از حد میانگین ملی می‌باشند.

آلاباما

دهمی ایالت ارزان در ایالات متحده آلاباما میباشد. آلاباما مالیات های نسبتاً بالایی داراست مخارج نگهداری های بهداشتی. اجاره میانگین برای یک سوئیت دو خوابه در آلاباما 698 دلار و هزینه میانگین معاش 129.300 دلار میباشد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


هر کسی می تواند در قبرس ماشین کرایه نماید، حتی گردشگر‌ها! با دقت به‌این که قبرس مهاجرت به قبرس شمالی  شمالی زیر حاکمیت میهن ترکیه میباشد و ترکیه از ایرانیان روادیدِ توریستی نمیخواهد، شما می توانید برای سفرهای توریستی یا این که خرید ملک برای آغاز سفر، به بازه زمانی ۳۰ روز سوای روادید بدین مرزو بوم مهاجرت کرده و در‌این مقطع یک ماشین منحصر به فرد برای خودتان کرایه نمایید!

او‌لین و مهم ترین ضابطه برای این فعالیت، این میباشد که شما می بایست یک گواهینامه دارای اعتبار ترجمه گردیده داشته باشید. یعنی گواهینامه‌ای که موعظه و رانندگی کشور ایران صادر کرده، به طور قانونی ترجمه فرمایید و یار و همدم خودتان داشته باشید. همینطور دانشجویانی که در دانش کده‌های این مرزو بوم سرگرم علم آموزی باشند، میتوانند از قبرس شمالی گواهینامه گرفته و به اعتبار آن ماشین کرایه نمایند. از سایر ضوابط اجاره ماشین در قبرس، می توانیم به‌این مورد ها اشاره کنیم:

شما ماشین را با باکی آکنده از بنزین تحویل می گیرید و می بایست در همین حالت تحویل بدهید. پس درصورتی که در طی هجرت و سواری‌هایتان بنزین به انتها رسید، به طبع پیش از تحویل بنزین بزنید.
ارزش‌ها در همگی ماه‌های سال یکسان نیستند و در های سیزن (High Season) ممکن میباشد بالا بروند.
در فرودگاه‌های قبرس شمالی باجه‌های کمپانی‌های اجاره ماشین وجود دارا‌هستند، و از هر کدامشان می توانید به هدف های متعدد ماشین بگیرید.
خودرویی که با آن مهاجرت می کنید می بایست بیمه داشته باشد (و این قضیه در تفاهم نامه اجاره میاید).
دستکم سن برای اجاره ماشین در قبرس شمالی، ۲۱ سال میباشد. اما که برخی از کمپانی‌ها تنها به اشخاص بالای ۲۵ سال ماشین میدهند و با آنها تفاهم نامه می‌بندند.
هزینه‌های تعمیر برای مشکلاتی که در طی برهه زمانی اجاره واقعه می افتند، با شخص اجاره‌کننده میباشد.
چندین کمپانی دارای اعتبار برای car rental در قبرس شمالی
هم اکنون که ضوابط و وضعیت اجاره ماشین درین مملکت را خواندیم، بیایید یک سری کمپانی دارای اعتبار و مشهور را در‌این حوزه بشناسیم:

 

Discovercars: که به طور اینترنتی هم فعالیت می‌نماید و در اکثری از شهرهای قبرس شمالی نمایندگی دارااست.
British Rent a Car: در وب سایت این موسسه شهر محل ورودتان به میهن را تعیین نمایید و ده‌ها آیتم ماشین نو و سابق را، به همدم ارزش‌هایشان ملاحظه کنید.
Sun Rent a Car
Pacific Rent a Car
Dark and Blue
A-One Rent a Car



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


درخواست آنلاین www.ciu.edu.tr/enor از روش نمایندگان مهاجرت به قبرس شمالی  ما با مفاد ذیل میباشد:
هیبت در خواست کامل شدن گردیده
دیپلم متوسطه و یا این که نتیجه ها امتحان ملی و هم اندازه آن
مدارک صلاحیت لهجه(از روی میل)
اسکن کپی گردیده گذرنامه در میان المللی/ مدرک ولادت
امضاء گردیده هیبت ضوابط و قوانین ciu
در شکل دارای شرایط بودن، طومار تایید منوط خویش را از روش نشانی اینترنتی اخذ خواهید کرد
پرداخت اول امانت می بایست به ciu جابجایی داده گردد(اکانت از روش خزانه محلی شما)
بعداز پرداخت واریزی، طومار تایید(AL)خویش را از روش نشانی اینترنتی اخذ خواهید کرد
با AL خویش برای واریزی ترانزیت خویش در نزدیکترین سفارت ترکیه( در شکل ضرورت) درخواست دهید
پروازهای خویش را به فرودگاه ارجان قبرس شمالی رزرو نمائید و جزئیات پرواز خویش را به ما اگاهی دهید تا ممل و نقل شما‌را به ciu سازماندهی کنیم
کالج میان المللی قبرس شمالی CIU | معرفی جامع تاریخچه ، فن های تحصیلی و وضعیت تایید و بورسیه
تجهیزات و اقامتگاه های کالج فی مابین المللی قبرس شمالی CIU
مزایای معاش درین کالج فقط محصور به دسترسی سهل وآسان به کلاس‌های درس که صرفا یکسری دقیقه پیاده‌روی با شما مسافت دارا هستند نمی شود، بلکه تالار‌های مسکونی و خوابگاه‌ها فرصتی بی‌نظیر برای ملاقات با بقیه دانشجو ها مهیا می‌نمایند که از 60 فرهنگ و تمدن و لهجه و مرزوبوم گوناگون از سراسر جهان آمده‌اند. به علاوه، دسترسی سهل به رستوران‌های متفاوت در دانشکده که بعضی از آنها تا نصفه‌های شب هم گشوده می باشند، و تجهیزات ورزشی و تفریحی روباز و سرپوشیده نیز در مشت شما خواهند بود.
دانشجوها بومی در دور و اطراف دانشکده دربین المللی قبرس شمالی CIU میتوانند در شغل‌های کلوپ‌های دانشجویی نیز کمپانی نمایند، دسترسی سادگی به کتابخانه داشته باشند و در راس دانشجو ها که دارنده امکاناتی مانند استخر و سینما میباشد خوش بگذرانند. به علاوه، خدمت اتوبوس در طی روز به دانشجوها سرویس ها‌رسانی می‌نماید و شمارا از کالج به راس شهر نیکوزیا می برد. انتها هفته‌ها این سفرهای اتوبوس به گیرنه هم قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. در دانش کده فی مابین‌المللی قبرس، خوابگاه‌ها به دو نوع تقسیم میگردند: اتاق‌های خوابگاهی استودیویی فارغ از تجهیزات آشپزی و اتاق‌های آپارتمانی هم پا با تجهیزات آشپزی.

دانشکده در بین المللی قبرس شمالی CIU مجموعاَ 17 ساختمان خوابگاهی ساخت کرده تا نیازهای دانشجویانی که علم آموزی در قبرس شمالی را برای ادامه فراگیری خوب خویش تعیین کرده‌اند، برآورده نماید. خوابگاه‌های کالج CIU چگونگی بالایی دارا هستند و گونه های وام ها و تجهیزات رفاهی را مهیا می‌نمایند تا یک اطراف آهسته، مطلوب و مطمعن برای دانشجو ها در دسترس باشد. تک تک اتاق‌ها دارنده تجهیزات هتلی مانند تلویزیون LED، شبکه‌های تلویزیونی بیسیم، میز و صندلی، کتابخانه، کمد دیواری، تخت خواب، فریزر، خط تلفن برای تماس‌های در میان اتاق‌ها و… دارا هستند.

معاش دانشجویی در دانش کده در میان‌المللی قبرس قسمت مهمی از تجارب علم آموزی در قبرس شمالی به شمار می‌رود. در‌این دانشکده که در زمینی به مساحت یک میلیون متر مربع سازه گردیده است، دانشجوها می توانند به گونه های تجهیزات درسی و اجتماعی دسترسی داشته باشند و متمدن تابعیت‌های متعدد آشنا شوند. در هاسپولات دانشکده در بین‌المللی قبرس، دانشجوها می توانند به راس کامپیوتر، کتابخانه، گروه ورزشی که اصلی ترین دسته ورزشی قبرس شمالی میباشد، یک سری کافه تریا، یک سوپرمارکت، یک راس بهداشت، یک آرایشگاه و یک راس بازی و استخر دسترسی داشته باشند.

به علاوه، دانشجو یان دانشکده CIU می توانند به 46 کلوپ دانشجویی مختلف از جمله کلوپ موسیقی، کلوپ سینما، کلوپ تئاتر، کلوپ کاوش و نجات، و … بپیوندند و از اپلیکیشن‌های متنوع و هیجان‌انگیز آن ها فایده‌مند شوند. عضویت در دسته‌های ورزشی کالج میان المللی قبرس شمالی CIU هم به دانشجوها این قابلیت را میدهد که روحیه تیمی را تجارب نمایند و حافظه بگیرند که چطور به هم پشت گرمی نمایند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


با اعتنا به قسمت بلندمرتبه توریسم این مرز و بوم، مشاغل فصلی و بی آلایش نسبتاً مهاجرت به قبرس شمالی  راحت میباشد. اشخاصی که پیرو عمل تابستانی میباشند میتوانند زمان هایی را در هتل ها، کافه ها و رستوران ها پیدا نمایند.

معاش شبانهٔ دارای اسم و رسم آیاناپا سالانه هزاران پرسنل در بین‌المللی را به خویش جذب می‌نماید. این به‌این معناست که اکثری از مشاغل مربوط به بارها، کلوب‌ها و ارتباط ها همگانی در زمان فصل‌تابستان در دسترس می باشند. انتظار می‌رود که در طی هفته دست‌کم چهار تا پنج روز شغل نمائید، ولی در فصل پرحجم، ممکن میباشد شش عدد هفت روز هم شغل فرمائید.

زمان های داوطلبانه در مجموع ارتفاع سال در سرتاسر قبرس شمالی، به ویژه در فاماگوستا و نیکوزیا وجود دارااست. اردوهای کاری و نرم افزار های تبادل جوان ها اکثر زمان ها مشمول فعالیت داوطلبانه میباشد.

اکثری از افتتاحیه ها محیطی یا این که حفاظتی می‌باشند و پناهگاه های حیوان ها و پروژه های دریایی محبوبیت خویش را آرم میدهند.

شغل در قبرس شمالی به چه شکل میباشد
میانگین دستمزدها در مرز و بوم بسیار ذیل میباشد، البته هزینه معاش در قبرس شمالی نیز همچنین میباشد.
هفته کاری از دو‌شنبه تا آدینه ادامه داراست و ساعتها کاری معمولاً 40 ساعت در هفته میباشد.
بسته به دفتر و دوران سرویس، شما حق به کارگیری از مرخصی تعطیلات با دستمزد فی مابین 20 تا 24 روز در سال را دارید. این مرزو بوم دارنده یک سری تعطیلات همگانی برای مثال روز استقلال یونان (25 مارس)، روز نیروی کار (1 می) و روز استقلال قبرس (1 اکتبر) میباشد.
مدارک و هیبت های مایحتاج برای عمل در قبرس شمالی برای اتباع فرنگی
تیم هیبت تایید صلاحیت اول
اسنادی که نماد میدهد دفتر به پشتیبانی اجتماعی، صندوق ذخیره و اداره امور مالیات بدهی ندارد.
تضمین طومار بانکی در شکل شهروندی مرز و بوم ثالث
فتوکپی گذرنامه
وکالت در حالتی که که با وکالتنامه انجام گردد
تاییدیه اداره عمل برای صلاحیت استخدام
جواز عمل برای اتباع فرنگی
ضابطه جمهوری رخنه‌ قبرس شمالی (TRNC) ذکر می نماید که همگی اتباع بقیه کشورها که عضو TRNC نیستند، برای شغل در قبرس شمالی به تایید صلاحیت شغل نیاز دارا‌هستند.

سیاست فعلی در امر اتباع فرنگی که مایل به استخدام در قبرس شمالی می باشند این میباشد که تایید صلاحیت عمل تنها به طور موقت و برای یک وضعیت معین به شرطی که شهروندان TRNC واجد شرایط ایده آل در دسترس نباشند اعطا میشود. لطفاً دقت داشته باشید که طبق ضابطه این مبادرت می بایست هنگامی صورت پذیرد که اتباع فرنگی سوا قبرس شمالی میباشند.

یک تبعه فرنگی که به‌دنبال فعالیت در قبرس شمالی میباشد می بایست از روش همت های فردی یک کارفرمای محلی را ضمانت نماید که می بایست درخواستی را به مامور سفر، وزارت مرز و بوم، لفکوشا (نیکوزیا) که مرجع پارسا برای این مسئله میباشد، ارائه دهد. وزارت شغل و بیمه اجتماعی تحت عنوان مشاور مامور هجرت با دقت به حالت بازار شغل و رعایت قوانین مرتبط با استخدام اتباع بیگانه از سوی کارفرمای فوق الذکر (اساساً مشاور ضوابط شغل در سرزمین) فعالیت می نماید. TRNC).

استخدام نیروی انسانی مستقیماً به وسیله کارفرمایان یا این که از روش واسطه ایفا می‌شود. به این ترتیب شما می بایست مستقیماً با کارفرمایان، واسطه ها یا این که ارگان های کارفرمایی عشق و علاقه مند رابطه برقرار فرمائید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


سپرده گذاری املاک قبرس شمالی یک شیوه خوب برای ساخت گنج، ساخت جریان های درآمد  مهاجرت به قبرس شمالی غیرفعال و مدد امنیت مالی برای خانواده شما میباشد.

قبرس شمالی یک اطراف باثبات و امن با ثبات سیاسی و مالی میباشد. این به سرمایه گذاران این قابلیت و امکان را می‌دهد که ملک قبرس شمالی را با ارزش های بسیار تحت خریداری نمایند. همینطور در صورتیکه پیرو مکانی برای داشتن منزل میباشید، قبرس شمالی شایسته ترین گزینش میباشد. این خیر فقط قشنگ میباشد، بلکه بسیار ایمن میباشد و از زیر ترین واحد سنجش جرم و جنایت در اروپا برخوردار‌است.

سرمایه گذاران به ملک قبرس شمالی جذب میگردند
بازار املاک قبرس شمالی یک مجال بهتر برای سپرده گذاری میباشد. این سرزمین دارنده محیطی با ثبات و امن میباشد که سرمایه گذاران را جذب می نماید. سرمایه گذاران جذب ثبات سیاسی و مالی جزیره و همینطور رژیم مالیاتی دیدنی آن میگردند. ضمن این، در قبرس شمالی به جهت تراکم جمعیت زیر آن در مقایسه با اکثری از کشورهای دیگر در اروپا، زمین های فراوانی برای بسط در دسترس میباشد.

بازار ملک در قبرس شمالی یک زمان خوب برای سپرده گذاری میباشد. برای اشخاصی که پیرو مکانی برای سپرده گذاری می باشند، قبرس شمالی گزینش ایده آلی میباشد. این میهن به جهت سواحل قشنگ، آب و هوای آفتابی، نرخ تحت جرم و جنایت و چگونگی بالای معاش، گردشگران متعددی را از سراسر عالم جذب می نماید.

چرا سپرده گذاری در ملک برای شما و خانواده شما منطقی میباشد
سپرده گذاری املاک قبرس شمالی ایده خیر و خوبی میباشد چون بها ها ذیل میباشد و بازار همچنان در حالا رویش میباشد. این مرز و بوم دارنده توریسم متعددی میباشد که بدین معنا میباشد که به رویش خویش ادامه خواهد اعطا کرد. قبرس شمالی تحت عنوان یک مقصد توریسم محبوبیت بیشتری پیدا نموده است. این بدان معناست که تقاضا برای املاک ارتقا خواهد یافت. انتظار می رود جمعیت نیز ارتقاء یابد که سبب به ارتقا تقاضا برای ملک گردد. ارزش املاک در قبرس شمالی دیدنی میباشد و فضای متعددی برای ارتقاء ارزش وجود داراست. در سال 2021 روزنامه فوربز حیطه لانگ بیچ را بعنوان یکی‌از شایسته ترین بخش ها برای سپرده گذاری تیتر کرد. (منبع) و همچنین طبق عقیده این خبر نامه در سال 2024 سرزمین قبرس شمالی را به جهت اینکه دارنده 47 درصد سیوینگ مانی بیشتر نسبت به ایالات متحده میباشد سرزمین بهتری برای مسافرت و سپرده گذاری دانسته میباشد(منبع)
آب و هوای قبرس شمالی به جهت گوشه و کنار آهسته آن را به مکانی ایده آل برای معاش یا این که خرید ملک تحت عنوان منزل دوم تبدیل می نماید، به یکی‌از هدف های آیتم عشق گردشگران و ساکنان تبدیل گردیده است. این ناحیه تجهیزات خوب مانند زمین های گلف، سواحل شنی و مناظر جذاب را ارائه میدهد. تمامی اینها یار و همدم با معاش اجتماعی صمیمانه، قبرس شمالی را به مقصدی جالب برای عده ای که مشتاق خرید منزل های نو در آن سوی مرز میباشند تبدیل می نماید. شایان بیان میباشد که قبرس شمالی یک کدام از شایسته ترین کشورها برای بازنشستگی در سال 2022 بوده میباشد.

قبرس شمالی مکانی خوب برای اشخاصی میباشد که شیدا فضای گشوده میباشند

قبرس شمالی یکی‌از کمترین معیار جرم و جنایت را در اروپا دارااست. همینطور یکی‌از کمترین تراکم جمعیت را داراست. این بدان مضمون‌ میباشد که شما ناچار نخواهید بود با سواحل بیش تر از حد نامرتب رمز و فعالیت داشته باشید و میتوانید از فضای فردی و حریم محرمانه خویش لذت ببرید.
قبرس شمالی مکانی خوب برای عده ای میباشد که دلداده مناظر می باشند، چون جای های متعددی داراست که مناظر شگفت انگیزی از طبیعت و دور و اطراف آن را ارائه می‌دهد. این مرزوبوم همینطور به جهت آب و هوای عالی خویش شناخته گردیده‌است، که آن را به مکانی ایده آل برای افرادی که می‌خواهند بیشتر زمان ها در فضای گشوده باشند، تبدیل می نماید.

این جزیره همینطور جای های تاریخی بخش اعظمی را در خویش مکان داده میباشد که آن را به مکانی خوب برای افرادی که شیفته تاریخ می‌باشند تبدیل می نماید. هنگام گام زدن در نزدیکی جزیره می‌توانید از چشم انداز شهرهای قبرس شمالی و خرابه ها لذت ببرید. در‌حالتی که در ادامه یک استراحت آهسته میباشید، قبرس شمالی مقصد قابل قبولی برای شماست!

قبرس شمالی مکانی بهتر برای اشخاصی میباشد که دلداده فضای گشوده می‌باشند. سواحل و پارک های بسیار زیبایی را ارائه میدهد که آن را برای اشخاصی که می‌خواهند از دریا و طبیعت لذت ببرند ایده آل می نماید. شما همینطور میتوانید از پیاده روی در حوالی جزیره و جستجو در جای های تاریخی آن لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


در مرز و بوم ایالات متحده نیز، همچون همگی کشورهای دنیا، بها منزل، با اعتنا به شهر  مهاجرت به قبرس شمالی و یا این که ایالتی که منزل در آن واقع شد‌ه‌است و نیز واحد سنجش محبوبیت و تجهیزات شهر و یا این که ایالت مربوطه و نیز اکثری از فاکتورهای دیگر، بسیار متعدد است.

تحت عنوان مثال، بها منزل در شهر نیویورک با شهر نیوجرسی تفاوت دارااست. برهان مهم این تفاوت ارزش فاحش، واحد سنجش امکاناتی میباشد که در شهر نیویورک وجود داراست که بسیار بیشتر از ایالت نیوجرسی میباشد.

لذا، قبل از تعیین شهر و یا این که ایالت متبوع، نیکو میباشد که آغاز از معیار ارزش ها، استحضار دقیقی داشته باشیم. از همین رو، در قسمت های آجل، بیشتر به پژوهش بها منزل در برخی از ایالت های دوستداشتنی ایالات متحده، خوا هیم پرداخت. با ما هم چنان تا نقطه پایان نوشته‌ی علمی ” بها منزل در ایالات متحده ” یاور باشید.

بها منزل در ایالات متحده / نیویورک
ارزش منزل در شهر نیویورک، بسته به محل قرارگیری آن و نوع و اندازه و نیز بخش اعظمی از فاکتورهای دیگر، بسیار گوناگون میباشد. بها سوئیت، منزل و نیز اجاره منزل در محله های گوناگون شهر نیویورک، تفاوت داراست.

ولی، به طور تقریبی، برای خرید یک سوئیت در شهر نیویورک، بایستی مبلغ 15 هزار دلار ایالات متحده را برای هر متر مربع از منزل، پرداخت نمود. هم اینگونه، برای خرید ویلا در شهر نیویورک، برای هر متر مربع، پولی متساوی 40 هزار دلار بر هر متر مربع، باید پرداخت گردد.

ضمن این، در شهر نیویورک، اجاره یک منزل در توا‌ن میانگین و واقع گردیده در راءس شهر، به طور تقریبی 3100 دلار ایالات متحده به طور ماهانه است.

بها منزل در ایالات متحده / لاس وگاس
شهر لاس وگاس، یکی‌از شهر های بسیار دارای اسم و رسم و دوست داستنی ایالات متحده میباشد که سالانه، پذیرای تعداد بیشماری گردشگر از باطن و بیرون ایالات متحده است. با دقت به محبوبیت بسیار زیاد شهر لاس وگاس، فارغ از شک وتردید، بها منزل نیز در‌این شهر بیشتر از دیگر شهرها و ایالت های ایالات متحده است.
اما قابل ذکر میباشد که بها منزل در شهر لاس وگاس، بر پایه ی محل قرار دریافت کردن منزل و نیز امکاناتی که برای خریدار آماده می‌آورد، بسیار مختلف است. در‌حالتی که شخصی قصد به اجاره منزل در راءس شهر لاس وگاس داشته باشد، بایستی نزدیک به 102 هزار دلار هزینه کند.

ارزش هر متر مربع منزل نیز در شهر لاس وگاس بیشتر از دیگر ایالت های ایالات متحده میباشد. به صورتی که به ازای هر متر مربع منزل درین شهر، شخص بایستی نزدیک به 30 هزار دلار ایالات متحده، هزینه نماید. به نسبت اکثری از ایالت ها و شهرهای ایالات متحده، شهر لاس وگاس، شهری به نسب گران میباشد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


پیش گفتار
با دقت به ضوابط مرتبط با خریدوفروش املاک در قبرس شمالی، اشخاص غیر  مهاجرت به قبرس شمالی محلی می توانند از روش خرید ملک به اقامت درین ناحیه دست پیدا نمایند. در حالتی‌که کسی از کشور ایران یا این که هر جای دیگری تمایل به خرید دکان در قبرس شمالی داشته باشد، از این قانون ها می تواند بهره برداری کرده و مستندات ملک را به اسم خویش تصویب نماید.

راهنمای خرید فروشگاه در قبرس شمالی
خرید دکان درین حیطه، فرایند‌ای معمولی و سوای عدم وضوح میباشد. در‌حالتی که که شما قصد داشته باشید خرید دکان در قبرس شمالی را ایفا دهید، خیر فقط می توانید آن را به اجاره بدهید، بلکه می توانید فورا شغل تجاری خویش را استارت نمایید. البته سوالی که ممکن میباشد در ذهن داشته باشید این میباشد که آیا برای هر عمل تجاری در قبرس شمالی می بایست یک کمپانی تصویب نمایید یا این که نه؟ پاسخ این میباشد که در قبرس شمالی، برای شروع هر کار تجاری، تصویب کمپانی الزامی میباشد. پس آحاد عده ای که قصد دارا هستند خرید فروشگاه در قبرس شمالی و استارت یک بیزنس را دارا هستند، آغاز می بایست کمپانی خویش را تصویب نمایند.

همینطور، قبرس شمالی بافرهنگ و تاریخ بی نیاز خویش مکانی مطلوب برای سرمایه‌گذاری میباشد. آب و هوای مناسب، مجال‌های تجاری متنوع و عموم مهمان‌نواز این ناحیه، عواملی می‌باشند که خرید دکان در قبرس شمالی را دیدنی می‌نماید.

اقامت قبرس شمالی با خرید دکان

زمانی کسی قصد به خرید دکان در قبرس شمالی میگیرد، قابلیت و امکان دارااست بخواهد بیزنس خویش را در آن حیطه شروع نماید. البته سوالی که مطرح میگردد این میباشد که آیا از روش خرید فروشگاه می‌قدرت به اقامت در قبرس شمالی دست یافت؟ جواب به‌این پرسش متداول، نه میباشد. چون تنها با خرید دکان نمی‌اقتدار اقامت قبرس شمالی را اخذ کرد.

در واقع، چنانچه شخصی بخواهد در قبرس شمالی حصول و کاری فعال سازی نماید، آغاز می بایست اقامت خویش را در‌این ناحیه دریافت نماید. این قدم نخستین به جهت ضمانت حقوق و دستمزد و امنیت شخص و همینطور اعتقاد دولت قبرس شمالی از نیت او برای عمل تجاری درین حیطه میباشد.

ضمن این، هر که صرفا با روادیدِ توریسم به قبرس شمالی میاید، نمی‌تواند شغل تجاری فعال‌ساز‌ی نماید یا این که شرکتی تصویب کند. بدین ترتیب، پیش از هر سیرتکامل شغل تجاری، اقامت در قبرس شمالی بایستی تأمین گردد تا فرد بتواند فارغ از اختلال تجارت خویش را درین حیطه استارت نماید.

درآمدزایی از روش خرید دکان در قبرس شمالی
آیا سوای داشتن اقامت می توانم فروشگاه ای را خریداری نمایم؟
در جواب می بایست بگوییم که شما توانمند میباشید تا فارغ از نیاز به اقامت، فروشگاه‌ای را خریداری فرمائید و به طور سرمایه‌گذاری فعالیت فرمائید، و مدرک پایانی آن را در چنگ داشته باشید.

آیا اجاره دادن دکان در قبرس شمالی یک روش عالی برای کسب درآمد میباشد؟
جواب این میباشد که با اعتنا به واحد مبلغی اجاره در قبرس شمالی که به پوند انگلستان میباشد، این فرمان می تواند منبعی مطمئن و سودآور برای سرمایه‌گذاران باشد.

با دقت به وضعیت رایج، هزینه اجاره فروشگاه در قبرس شمالی ماهیانه معمولاً دربین 500 تا 1000 پوند متغیر میباشد، و در اکثری از مورد ها، اجاره‌دهنده مبلغ اجاره یکساله را پیشاپیش اخذ می‌نماید، که‌این دستور قادر است منبعی شایان توجه از درآمد برای سرمایه‌گذاران باشد.

قبرس شمالی با شرایط فعلی خویش تحت عنوان یکی هدف های پرطرفدار سرمایه‌گذاری فرنگی، که منجر جذب تعداد متعددی از مهاجران و سرمایه‌گذاران گردیده، مجال‌های متعددی را برای تاجران و حصول‌وکارها آماده آورده میباشد تا از این مجال‌ها بهره برداری کرده و منبع درآمدی مطمئنی داشته باشند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1403 | نظرات ()